فروشگاه پوشاک ورزشی اسپورتلند

به فروشگاه اینترنتی اسپورتلند خوش آمدید !

بهترین برندهای کفش ورزشی زنانه کدامند؟

در راهنما / راهنمای خرید

همه ما میدانیم که به پاها قلب دوم انسان نیز می گویند، اما واقعا چقدر به این قلب اهمیت می دهیم؟ از آنجا که اکثر فعالیت ما خارج از خانه و بوسیله پاهایمان انجام می شود آیا از برند کفش مناسبی استفاده می کنیم؟ در ادامه لیست برندهای معروف کفش جهان همراه با تاریخ ساخت آن را به شما معرفی می کنیم.

اکثر برندهای تولیدی کفش های ورزشی، هم کفش مردانه و هم کفش زنانه تولید می کنند.

بهترین برندهای کفش ورزشی

معرفی بهترین مارک و برند کفش زنانه

بانوان ورزشکار با خرید بهترین نوع برند و کفش مارک ورزشی در زمان ورزش کردن از آسیب های جدی به کمر، پاشنه پا، قوزک پا جلوگیری خواهند کرد.

اما بهترین مارک و برند درباره کفش های مختلف ورزشی، برند سامر، محصولات برند اسکچرز، ریباک، نایکی، هامتو و..می باشد.

برای خرید یک کفش مناسب ورزشی زنانه چه نکاتی باید مد نظر قرار داده شود؟

بهتر است بدانید، در زمان خرید یک جفت کفش ورزشی مناسب زنانه ، انعطاف پذیری کفش از اهمیت ویژه ای برخوردار است. زیرا کفشی که انعطاف نداشته باشد، کمر دردهای شدید، پاشنه درد، التهاب پلانتار را به وجود خواهد آورد.

اگر کفش انتخابی شما از نوع خشک باشد به کف پای شما و جلوی نوک انگشت پایتان آسیب می رساند.

با انتخاب کفش ورزشی مناسب، سلامتی و امنیت بالا را برای خود و خانواده تضمین کنید. برای خرید کفش ورزشی، اغلب بانوان به دنبال ظاهر شیک و رنگ کفش هستند و در نتیجه از بحث اصلی یعنی کیفیت و مارک و برند کفش دور می شوند.

اگر کفشی کیفیت مناسب نداشته باشد به پا و مفاصل شما آسیب جدی وارد خواهد کرد. در نتیجه کفش ها بر اساس استاندارد خاص باید تولید شوند.

بهترین برندهای کفش ورزشی

(آدیداس) معروفترین برند کفش ورزشی

آدیداس مشهورترین برند کفش ورزشی است که تمام دنیا را پرقدرت رهبری می نماید. این برند معروف در سال های اولیه فعالیت خود، تلاش بر تولید کفش ورزشی راحت، ساده با قیمت مناسب نمود.

برند آدیداس امروزه به عنوان شرکتی بزرگ در زمینه تولید محصولات ورزشی اعم از توپ، لباس ورزشی، ابزار ورزشی، کفش ورزشی به عنوان یک برند معروف و بزرگ در سطح جهان شناخته شده و طرفداران بسیاری پیدا نموده است.

برند آدیداس به عنوان برند معروف جهانی، از بسیاری از رویدادهای ورزشی مثل جام جهانی فوتبال شرکت داشته و این برند مهم از باشگاهی مانند منچستر یونایتد، مادرید و همچنین از بازیکنان و تیم های کریکت، بیس بال، بسکتبال، گلف حمایت می نماید.

برند کفش ورزشی نایکی Nike

این شرکت مشهور با الهام گرفتن از پیروزی در یونان باستان و سر دادن شعارهای کسب موفقیت یکی از بزرگترین برندهای پیشتاز در عرصه محصولات ورزشی مانند کفش، پوشاک، لوازم ورزشی می باشد.

برند نایکی با استراژی بازاریابی جهانی توانسته در بین سایر رقبا به بهترین وضع ممکن درخشش داشته باشد و با در نظر گرفتن نیاز و خواسته بانوان در زمینه ایجاد بهترین و مطلوبترین کفش ورزشی با دوام لحظه به لحظه مقام و جایگاهش را در بازارهای جهانی مختلف مرتفع سازد.

 

بهترین برندهای کفش ورزشی

برند اسیکس

این برند از معروفترین برندهای ژاپنی است که تولید و عرضه کفش با کفه ژلی که مانع از انتقال ضربه یا فشار به کف پا می باشد.  محصولات برند اسیکس از بی نظیرترین برند در زمینه کفش ورزشی می باشد که باعث انقلابی عظیم در طراحی کفش گردید.

برند فیلا

مشهورترین برند ایتالیایی در تولید کفش های مرغوب ورزشی برند فیلا می باشد. اما از این نوع برند در طراحی و تولید انواع لباس های ورزشی، گلف و ..استفاده می کنند.

برند نیوبالانس

یکی از بهترین و مشهورترین برند کفش های ورزشی در جهان برند نیوبالانس می باشد.

 

بهترین برندهای کفش ورزشی

برند مونیخ

این برند اسپانیایی، با تولید کفش و لباس ورزشی فعالیت خود را به بهترین شکل ممکن گسترش داده است. برند مونیخ اصالت و کیفیت را در تولید محصولات ورزشی خود به عنوان یک اصل مهم می داند. در نتیجه این برند توانسته در بازارهای جهانی و ملی به عنوان برندی مشهور شناخته شود.

برند keds

این برند آمریکایی معروف، طوری طراحی و ساخته شده است که کف کفش دارای کفی لاستیکی برای آرام حرکت کردن و بی صدا حرکت کردن افراد می باشد. که در بین سایر برندها از معروفیت خاصی برخوردار می باشد.

 
اسپورت لند به عنوان بزرگترین فروشگاه لباس ورزشی با هدف تأمین کالای با کیفیت ورزشی در خدمت همه علاقمندان به ورزش و پوشاک اسپورت می باشد. می‌توانید با مراجعه به وب سایت اسپورت لند ، لباس یا کفش ورزشی مورد نظر خود را از میان محصولات متنوع انتخاب کنید. 

کفش ورزشی زنانه مارک اصلی دارای چه ویژگی است؟

راحتی کفش

اولین چیزی که هنگام پوشیدن یک کتانی ورزشی برند اصلی احساس خواهید کرد، راحتی و نرمی می باشد این احساس باعث می شود که عملکرد تان بهتر شود و بتوانید بیشتر ورزش کنید.

قابلیت گردش هوا

کفش کتانی ورزشی برند زنانه باید دارای قابلیت هایی باشد که به محض پوشیدن پا، کفش بو نگیرد و هوا در حال تردد باشد.

تکنولوژی

هر برند خارجی برای خود از یک تکنولوژی استفاده می کند تا عملکرد ورزشکار را تا حد زیادی افزایش دهد.

لایه میانی ضدشوک

هر گامی که بر میداریم مقدار انرژی از سطح زمین به پا و بدن ما منتقل می شود که در دراز مدت سبب آسیب دیدن بدن می شود برندهای معتبر با استفاده از فناوری یک لایه میانی (بین رویه و زیره) قرار داده اند تا بیشترین میزان شوک را مهار کنند.

قابلیت شستشو مناسب کفش ورزشی

کفش ورزشی کتانی مارک زنانه باید قابلیت شستشوی سریع با کیفیت مطلوب را داشته باشد. به این شکل که با شستشو به هیچ عنوان تغییر رنگ ندهدو شکل ظاهری خود را حفظ و از دست ندهد.

کیفیت بالا در تولید کفش

برای طراحی و تولید کفش، بخش رویه و زیرین کفش باید با کیفیت ساخته شود. به طوری که کفش با چند بار پا زدن بانوان خراب و پاره نشود.

وزن مناسب

کفش های ورزشی نباید دارای وزن سنگین باشند. زیرا پای بانوان در هنگام ورزش زیاد مثل پیاده روی خسته و دردناک خواهد شد.

ضد آب و ضد لغزش

برای طراحی کفش ورزشی برند برای بانوان یاید به گونه ای باشد که هنگام بارندگی آب به درون کفش وارد نشود تا کفش خراب یا پوسیده شود.

جمع بندی

بانوان برای انجام فعالیت های مختلف ورزشی نیازمند استفاده از کفش ورزشی باکیفیت می باشند. کفشی که برای انجام حرکات مختلف ورزشی مانند: دویدن و ..استفاده می کنند باید دارای کیفیت، راحتی و دوام بالایی باشد. زیرا بیشتر شرکت های برند در زمینه کفش ورزشی، اقدام به طراحی مرغوب ترین کفش و راحترین پوشش را برای پای بانوان می نمایند تا در زمان ورزش افراد حس ناخوشی و ناراحتی نداشته باشند. امروزه برندهای مختلف کفش ورزشی در سراسر دنیا اقدام به تولید لوازم ورزشی و کفش ورزشی متنوع، مطابق با نیاز افراد می نمایند.