فروشگاه پوشاک ورزشی اسپورتلند

به فروشگاه اینترنتی اسپورتلند خوش آمدید !

تاریخچه-فوتبال-جهان-ایران
17 مهر

تاریخچه فوتبال جهان و ایران

فوتبال جهان تاریخ طولانی و باشکوهی دارد. روش‌های بازی فوتبال در طول قرن‌ها اصلاح و بهبود یافته است تا اکنون به پادشاه تمام ورزش‌ها تبدیل شده است. اگر علاقمند به کسب اطلاعاتی در مورد تاریخچه فوتبال باشید، با ما تا انتهای مطلب همراهمان باشید.

ادامه مطلب
تاریخچه-ورزش-محبوب-فوتبال
16 فروردین

مروری بر تاریخچه ورزش محبوب فوتبال

روزی روزگاری در سرزمین‌های انگلستان در قرون وسطی، روستاییان جمع می‌شدند تا یک بازی خشن به نام فوتبال انجام دهند. تیم‌ها از کل یک دهکده تشکیل می‌شدند و بدون قوانین یا مرز مشخص، و هدف ساده بود: توپ را به قلمرو دهکده مقابل برسانید. با گذشت زمان، بازی تکامل یافت و سازماندهی شد...

ادامه مطلب
آمادگی جسمانی برای فوتبالیست‌ها
19 مهر

آمادگی جسمانی برای فوتبالیست‌ها

ورزش فوتبال مانند هر ورزش دیگری نیازمند آمادگی جسمانی بالاست. در این مقاله از اسپورتلند مطالبی از گفته های مختصصین ورزشی گردآوری شده است که به شما عزیزان در انتخاب بهترین روش های آمادگی جسمانی برای بازی فوتبال کمک خواهد کرد.

ادامه مطلب
توپ فوتبال جام جهانی 2022 قطر
12 تیر

رونمایی از توپ فوتبال جام جهانی 2022 قطر

این توپ جذاب که توسط کمپانی آدیداس طراحی شده، ضمن طراحی گرافیکی فوق العاده زیبا، دارای ویژگی های آئرودینامیکی و الکترونیکی خارق العاده ای می باشد که خلق یک بازی زیبا و داوری منصفانه نقش بزرگی ایفا میکند. با ما در این مقاله همراه باشید تا با ویژگی های این توپ منحصر به فرد آشنا شوید.

ادامه مطلب
خرید-لوازم-فوتبال
02 اردیبهشت

همه چیز درباره ورزش فوتبال و لوازم مورد نیاز آن

همه ما فوتبال را ورزشی پر طرفدار و محبوب می‌ شناسیم. این ورزش جذاب و مهیج از ۲ تیم ۱۱ نفره تشکیل می شود، همه ی این بازیکنان روی چمن های طبیعی و مصنوعی با یک توپ بازی می کنند و تلاش می کنند تا توپ را به دروازه ی حریف بیندازند.

ادامه مطلب