فروشگاه پوشاک ورزشی اسپورتلند

به فروشگاه اینترنتی اسپورتلند خوش آمدید !

تمرینات_فانکشنال_چیست
01 اردیبهشت

تمرینات فانکشنال چیست؟ و فواید تمرینات Functional

تمرینات فانکشنال چیست؟ اصطلاح «تمرین فانکشنال» در اواخر دهه 90 رایج شد، زیرا مردم شروع به خلاقیت بیشتر کردند و از بدنسازی و الگوهای حرکتی خطی دور شدند. تمرینات فانکشنال برای حمایت از فعالیت‌های خارج از سالن بدنسازی است.

ادامه مطلب
کش-ورزشی
21 بهمن

تمرینات با کش ورزشی

اگر آماده‌اید که تمرین روزانه خود را انجام دهید، تهیه کش ورزشی می‌تواند تمام آن چیزی باشد که شما به آن نیاز دارید. کش ورزشی به یکی از پایه‌های رژیم‌های تمرینی هم برای افراد حرفه‌ای در باشگاه و هم برای تازه واردان تمرین تناسب اندام تبدیل شده‌اند.

ادامه مطلب
ورزش-زومبا
03 آبان

ورزش زومبا و تاثیر آن بر لاغری

آیا کنجکاوید که درباره ورزش زومبا که محبوبیت زیادی در بین علاقمندان به تناسب اندام دارد، بیشتر بدانید؟ اگر می‌خواهید سریع وزن کم کنید، برای کاهش وزن اضافی، جدای از توجه به کالری دریافتی خود، باید تحرک داشته باشید و ورزش کنید تا کالری بیشتری بسوزانید.

ادامه مطلب
وضعیت-ورزش-بانوان-کشور
05 مرداد

وضعیت ورزش بانوان کشور و چالش‌های پیش رو

بانوان ورزشکاران برای رسیدن به اهداف ورزشی خود با چالش‌های متفاوتی نسبت به مردان روبرو هستند. ورزش بانوان دارای زیرساخت‌های نامطلوبی است، به علت نبود این زیر ساخت‌ها ورزش زنان در سطح قهرمانی و همگانی دچار چالش‌هایی می‌شود. در این مقاله از اسپورتلند به وضعیت ورزش بانوان و چالش های پیش روی میپردازیم!

ادامه مطلب
فواید-ورزش-ایروبیک
27 تیر

آشنایی با فواید ورزش ایروبیک

ایروبیک یکی از مهیج‌ترین و لذت‌بخش‌ترین ورزش‌ها است که در بین مردم به‌خصوص خانم‌ها طرفداران زیادی دارد. شاید تابه‌حال فکر می‌کردید که کاهش وزن و داشتن اندامی کامل تنها فایده این تمرینات ورزشی است، اما خوب است بدانید که این ورزش علاوه بر تناسب‌اندام، فواید زیادی نیز دارد.

ادامه مطلب
تاریخچه-ورزش-واترپلو
03 تیر

معرفی و تاریخچه ورزش واترپلو

چوگان آبی نام عامیانه این ورزش است. ورزش بدمینتون یکی از ورزش های پرطرفدار آبی است که در کشورهای مختلف رایج است. در این مقاله با این ورزش مهیج و قوانین آن آشنا می شویم. با ما همراه باشید!

ادامه مطلب
بدمینتون
01 تیر

بدمینتون، بازی ساده در چین باستان تا ورزشی جهانی

بدمینتون از بازی‌هایی است که تاریخچه‌ای طولانی و پرتلاطم دارد و امروزه به‌عنوان یکی از پرطرف‌دارترین بازی‌های رشته ورزشی در سراسر جهان شناخته است. در این مقاله به معرفی تاریخچه بدمینتون، انواع ورزش بدمینتون و بیان چند مورد از قوانین، خطاها و موارد دیگر درباره این ورزش می‌پردازیم.

ادامه مطلب
تاریخچه-ورزش-اسکیت
31 خرداد

معرفی و تاریخچه ورزش اسکیت

ژوزف مرلین یک شخص اهل کشور بلژیک است که توانست در سال 1763 کفش اسکیت را اختراع و ثبت جهانی کند. در دنیای امروزی این ورزش به یکی از مهیج‌ترین و سرگرم‌کننده‌ترین بازی انفرادی و گروهی تبدیل شده است. ورزش اسکیت و هیجانی که در پی دارد برای همه سنین از کودکان گرفته تا بزرگسالان مناسب است. در این مقاله از

ادامه مطلب
تاریخچه-ورزش-هندبال
29 خرداد

معرفی و بررسی تاریخچه ورزش هندبال

برخلاف تصور عموم، ورزش هندبال یکی از ورزش های باستانی و کهن در سرتاسر دنیاست که شروع آن را به 600 سال قبل از میلاد و به شهر آتن نسبت داده اند. پس از جنگ جهانی اول، محبوبیت این بازی به شدت در سرتاسر جهان افزایش یافت. با ما در این مقاله همراه باشید تا بیشتر با این ورزش کهن و جذاب آشنا شوید

ادامه مطلب
ورزشکاران بسیاری در سرتاسر دنیا به صورت حرفه ای ورزش میکنند و با یکدیگر رقابت میکنند. اما برخی از شخصیت های ورزشی به دلیل ویژگی های خاص دیگری که دارند بیشتر در ذهن ها باقی می مانند. در این مقاله 10 تن از برترین ورزشکاران جهان را که به دلایلی بارز تر از بقیه هستند را معرفی میکنیم.
25 مرداد

معرفی 10 تن از برترین ورزشکاران جهان

ورزشکاران بسیاری به دلیل مهارت‌های ورزشی و تأثیرگذار واجد شرایطی هستند تا به‌عنوان برترین ورزشکاران تمام دوران در کل جهان شناخته شوند. این ورزشکاران جایگاه ورزش را در بین عموم مردم تقویت کرده‌اند و تأثیراتی بر جامعه گذاشته‌اند که خارج از چهارچوب باور است و بخشی از امتیازهای ورزشی آنان محسوب می‌شود.

ادامه مطلب
حلقه-لاغری
23 مرداد

کاهش وزن با حلقه لاغری

با حلقه لاغری به سلامت جسمی و روحی خود کمک زیادی می‌کنید، در این مقاله از اسپورتلند با ما همراه باشید تا نحوه استفاده از حلقه لاغری و فواید استفاده از آن در ورزش‌های روزانه را بررسی کنیم.

ادامه مطلب
قهرمانان-زن-جهان
22 مرداد

معرفی 8 تن از برترین ورزشکاران زن جهان

ورزش که زمانی در حوزه انحصاری مردان بود، در طول تاریخ به لطف تلاش و کوشش زنان تغییر کرده است. برخی از زنان قربانیان تبعیض بودند و برخی دیگر به دلایل مختلف از ادامه راه ورزشی خود کناره گرفتند. اما مبارزه و دستاوردهای آنها راهی را هموار کرد که الهام‌بخش بسیاری از زنان و دختران نسل‌های بعد شدند.

ادامه مطلب