فروشگاه پوشاک ورزشی اسپورتلند

به فروشگاه اینترنتی اسپورتلند خوش آمدید !

انگیزه-برای-ورزش-کردن
09 اسفند

12 راهکار افزایش انگیزه برای ورزش کردن

آیا ورزش کردن همیشه یکی از تصمیماتی است که قرار است از سال جدید شروع کنید؟ آیا به اندازه کافی انگیزه برای ورزش کردن ندارید؟ و هنوز هم سؤالتان این است که چرا انگیزه ورزش ندارم. ما در اینجا تمام آنچه که لازم است شما برای ایجاد و حفظ انگیزه در ورزش بدانید را گردآوری کرده‌ایم مورد بررسی قرار دادیم.

ادامه مطلب
ورزش-در-محل-کار
03 اسفند

ورزش در محل کار - 6 حرکت مفید برای کارمندان

تحقیقات اخیر نشان می‌دهد که 30 دقیقه ورزش هوازی پنج بار در هفته می‌تواند خطرات سلامتی ناشی از سبک زندگی بی‌تحرک را خنثی کند. ورزش در محل کار از مواردی هستند که به شما کمک می‌کنند تا ورزش کردن را در برنامه شلوغ کار و زندگی خود قرار دهید و از مزایای آن برخوردار گردید.

ادامه مطلب
طناب-زدن
11 بهمن

فواید طناب زدن برای لاغری و چربی سوزی

طناب زدن فقط برای بچه‌ها نیست. یک تمرین همه کاره است و گاهی به عنوان گرم کردن یا حتی گاهی به عنوان بخشی اصلی از برنامه تمرینی استفاده می‌شود. طناب زدن می‌تواند به عنوان یک ورزش در خانه بدون تجهیزات و یک تمرین قلبی مؤثر باشد.

ادامه مطلب
درد-عضلات-بعد-از-ورزش
23 دی

درد عضلات بعد از ورزش را چگونه درمان کنیم؟

درد عضلات بعد از ورزش با شروع تأخیری یا DOMS در دسته اسپاسم عضلانی است و اصطلاحی است که بسیاری از ورزشکاران با آن رابطه‌ای عشق و نفرت دارند. در این مقاله از اسپورتلند با ما همراه باشید تا به شما بگوییم درد عضلانی بعد از ورزش چیست و برای درمان بدن درد بعد از ورزش چه باید بکنید؟

ادامه مطلب
لاغری با پیاده روی
07 دی

نکات مهم برای چربی سوزی و لاغری با پیاده روی

لاغری با پیاده روی یکی از روش‌های محبوب برای کاهش وزن است. پیاده روی یک شکل عالی از فعالیت بدنی است که برای اکثر مردم رایگان، کم خطر و در دسترس بوده و یکی از ساده‌ترین ورزش‌ها برای گنجاندن در زندگی روزمره است.پیاده روی منظم مزایای بالقوه زیادی برای سلامتی از جمله کاهش وزن دارد.

ادامه مطلب
سرد کردن بعد از ورزش
22 آذر

چرا سرد کردن بعد از ورزش مهم است؟

شما باید تمرینات سرد کردن بعد از ورزش را در پایان تمرین خود انجام دهید تا از فعالیت‌های شدید راحت شوید. سرد کردن بعد از ورزش در خانه اهمیت زیادی دارد. حرکات کششی سرد کردن بدن بعد از ورزش روند ریکاوری را آغاز می‌کند، انعطاف پذیری را افزایش می‌دهد و آرامش را به همراه دارد.

ادامه مطلب
تقویت سیستم ایمنی
18 آذر

9 راهکار برای تقویت سیستم ایمنی بدن

چگونه می‌توانید سیستم ایمنی بدن خود را تقویت کنید؟ به طور کلی، سیستم ایمنی بدن شما کار قابل توجهی در دفاع از شما در برابر میکروارگانیسم‌های بیماری‌زا انجام می‌دهد. اما گاهی اوقات شکست می‌خورد: یک میکروب با موفقیت حمله می‌کند و شما بیمار می‌شوید. آیا می‌توان در این فرآیند مداخله کرد و سیستم ایمنی بدن

ادامه مطلب
ورزش-در-خانه
24 آبان

ورزش در خانه بدون تجهیزات

یا می‌توانید بدون دسترسی به وزنه، هالتر، دستگاه‌های گران قیمت کاردیو و یک مربی که هم شما را می‌ترساند و هم به شما انگیزه می‌دهد وزن کم کنید یا عضله به دست آورید؟ ورزش در خانه که در طول همه‌گیری COVID-19 محبوبیت زیادی پیدا کرد، می‌تواند وسیله‌ای بسیار مؤثر برای رسیدن به اهداف تناسب اندام باشد.

ادامه مطلب
تمرین-زدگی-چیست
20 آبان

تمرین زدگی چیست و نحوه درمان بیش تمرینی

بیش تمرینی یا سندرم تمرین زدگی زمانی اتفاق می‌افتد که ورزشکار پس از تمرینات شدید مکرر به اندازه کافی زمان برای ریکاوری و استراحت نداشته باشد و خستگی، کاهش عملکرد و آسیب دیدگی از علائم آن است. در اینجا درباره بیش تمرینی overtraining و نحوه درمان تمرین زدگی را به شما خواهیم گفت.

ادامه مطلب
لباس-ورزشی
15 آبان

چرا هنگام ورزش باید لباس ورزشی بپوشیم؟

در سال‌های اخیر، لباس‌ ورزشی به یک صنعت بزرگ تبدیل شده است. افزایش محبوبیت آن بسیاری از مردم را به خرید اولین لباس ورزشی خود سوق داده است، اما این بیشتر یک جنبش در مد است. مفهوم ورزش در حال حاضر مبتنی بر راحتی و در عین حال شیک بودن است.

ادامه مطلب
آب درمانی برای کمر درد
07 آبان

6 فایده اصلی آب درمانی برای کمر درد

علاوه بر استفاده از ورزش‌ برای درمان سیاتیک، آب درمانی برای کمر درد توصیه می‌شود و نسبت به درمان فیزیوتراپی فشار کمتری بر ستون فقرات شما وارد می‌کند، بنابراین می‌تواند برای کنترل کمردرد شما مناسب باشد.

ادامه مطلب