فروشگاه پوشاک ورزشی اسپورتلند

به فروشگاه اینترنتی اسپورتلند خوش آمدید !

راهنمای خرید کفش ویکو
09 مهر

راهنمای خرید کفش ویکو

ورزشکاران می‌دانند کفش چقدر در سلامتی بدن و جلوگیری از آسیب‌های ورزشی نقش دارد. شما حتماً نام کتونی و کفش ویکو را شنیده‌اید و برای دانستن اطلاعات مهم و مفید اینجایید.

ادامه مطلب
استراتژی آدیداس برای تغییر سبک زندگی
20 اردیبهشت

استراتژی آدیداس برای تغییر سبک زندگی مردم چیست؟

آدیداس شرکتی چند ملیتی است که در طراحی و تولید محصولات ورزشی تخصص دارد. این شرکت بیش از 70 سال است که فعالیت می‌کند و موفقیت آن را می‌توان به محصولات نوآورانه، مشارکت‌های استراتژیک و تعهد به پایداری نسبت داد. در این مقاله نگاهی دقیق‌تر به استراتژی آدیداس و چگونگی تغییر زندگی مردم خواهیم داشت ...

ادامه مطلب
 پیاده-روی-کفشهای-اسکیچرز
23 بهمن

لذت پیاده روی با کفش های اسکیچرز

یکی از ویژگی‌های منحصربه‌فرد کفش‌های اسکیچرز، انعطاف‌پذیری بالای آنها است. این برند بیش از هر چیز دیگری به ‌راحتی در پوشیدن شهرت دارد. اگر شما هم میخواهید لذت یک پیاده روی جذاب را تجربه کنید با ما در این مقاله همراه باشید.

ادامه مطلب
استراتژی های بازاریابی آدیداس
25 دی

استراتژی های بازاریابی آدیداس و دلایل موفقیت آن

برند آدیداس، یک برند مطرح در سطح جهانی است که طرفداران بسیاری دارد. آدیداس همواره از استراتژی های بازاریابی خلاقانه و اثر گذار استفاده میکند تا سهم بازار خود را از محصولات ورزشی حفظ کند. در این مقاله از اسپورتلند با استراتژی بازاریابی برند آدیداس آشنا می شویم.

ادامه مطلب
استراتژی‌های-بازاریابی-برند-ریباک
01 دی

استراتژی‌های بازاریابی برند ریباک (Reebok)

برند ریباک، همتراز با سایر برندهای مطرح مانند آدیداس، نایکی، اسکچرز و ... سهم بزرگی از بازار پوشاک ورزشی را به خود اختصاص داده است. علت عمدۀ موفقیت برند ریباک استراتژی بازاریابی این برند است. در این مقاله استراتژی مارکتینگ این برند محبوب را بررسی میکنیم

ادامه مطلب
دلایل محبوبیت برند نایکی
08 آذر

برند نایکی و دلایل محبوبیت آن

برند نایکی از جمله برند های محبوب در سرتاسر دنیا می باشد. در این مقاله میخواهیم در مورد محصولات آن و اینکه چگونه چنین محبوبیتی در جهان به دست آورده است صحبت کنیم. با ما همراه باشید.

ادامه مطلب
کفش-اسکیچرز
04 مرداد

دلایل محبوبیت کفش اسکیچرز و انتخاب آنها

مسلماً هر کسی میخواهد کفشی که خریداری میکند کیفیت و دوام خوبی داشته باشد و همچنین زیبا به نظر برسد. اگر بدنبال چنین کفشی هستید بهترین انتخاب می تواند محصولات برند اسکیچرز باشد. در این مقاله به دلایل محبوبیت این برند و انتخاب آنها پرداخته ایم.

ادامه مطلب
برند-نیوبالانس
18 تیر

همه چيز درباره برند نيوبلانس

نیوبالانس از جمله برندهای شناخته شده در کشور می باشد که علاقمندان زیادی به خود دارد. این برند با ویژگی ها و استراتژی های خاص خود توانسته علیرغم بالا بودن قیمت محصولات، محبوبیت خاصی در بین مصرف کنندگان خود کسب کند. اگر شما هم به این برند علاقه دارید این مقاله را از دست ندهید.

ادامه مطلب
رشد-برند-نایکی
13 تیر

عوامل مؤثر در رشد چشمگیر برند نایکی!

برند نایکی، یک برند شناخته شده در جهان در زمینه کفش و پوشاک ورزشی است. عوامل مختلفی در درخشش این برند اثر گذار بوده اند. در این مقاله عوامل تاثیر گذار اصلی در رشد این برند را مورد بررسی قرار می دهیم. برای مطالعه ادامه مطلب کلیک کنید.

ادامه مطلب
معرفی برند آدیداس
05 اردیبهشت

معرفی و تاریخچه‌ی برند آدیداس

برند آدیداس، برندی است که می‌توان به‌جرئت گفت برای همه آشنا است و از بهترین‌های دنیا محسوب می‌شود. این موسسه در زمینه تولید کفش و پوشاک ورزشی به طور کاملا حرفه‌ای و تخصصی فعالیت دارد. آدیداس هم‌اکنون دارای مقام اول اروپا و دوم در جهان است. این مقام‌ها تا حدودی این موضوع را برای ما مشخص می‌کنند که تا

ادامه مطلب