فروشگاه پوشاک ورزشی اسپورتلند

به فروشگاه اینترنتی اسپورتلند خوش آمدید !

راهنمای خرید کفش ویکو

در برندها / ویکو

ورزشکاران می‌دانند کفش چقدر در سلامتی بدن و جلوگیری از آسیب های ورزشی نقش دارد. شما حتماً نام کفش و کتونی ویکو را شنیده‌اید و برای دانستن اطلاعات مهم و مفید اینجایید. اگر می‌خواهید بدانید کفش ویکو ساخت کجاست و تشخیص کفش ویکو اصل چگونه می‌باشد و قیمت کفش ویکو اصل چند است، در این مطلب همراهمان باشید.

برند هلندی Vico Footwear نگاه تازه‌ای به کفش‌های غیررسمی دارد. این شرکت که در سال 2012 تأسیس شد، کل خط تولیدش در پرتغال با چرم‌های اروپایی و محصولات بازیافتی است.

برند ویکو ترکیبی از کیفیت اروپایی، طراحی متمایز، تطبیق پذیری و مهارت است و با ایده تولید «کفش‌های ورزشی» متولد شد. کفشی باکیفیت که ترکیبی از طراحی کلاسیک و معاصر است.

VICOاز مسافرت و تجربیات سفر الهام می‌گیرد. نام تجاری آن از «vicus» مشتق شده است، کلمه‌ای لاتین به معنای «در خیابان» یا «در همسایگی». هر محله‌ای داستان خاص خود را دارد و ویکو از این زندگی روزمره برای الهام گرفتن استفاده می‌کند. علاوه بر این ویکو روستایی در جزیره کورس است که بنیانگذار این برند کوین ون ویک بهترین تعطیلات دوران کودکی خود را در آن گذرانده است.

هدف ویکو این است که به مشتریان خود با ارائه کفش‌های دست ساز و همه کاره خدمت کند تا تجربیات بهتری را برایشان رقم بزند.


راهنمای خرید کفش ویکو

کفش ویکو ساخت کجاست ؟

ویکو ساخت اروپاست. طراحی و توسعه کتونی ویکو در هلند (روتردام) و ایتالیا (مونتبلونا) انجام شده و در پرتغال (پورتو) به صورت دست ساز ساخته می‌شود.

کفش‌های ویکو در یک کارخانه خانوادگی در نزدیکی پورتو در پرتغال به صورت دست ساز تولید می‌شوند. این خانواده نسل اندر نسل کفاش بودند. آن‌ها کتونی ویکو را براساس خلاقیت، اصالت و توجه به جزئیات تولید می‌کنند.

 

کفش ویکو چه چیز خاصیتی دارد؟

1. جنس: کفش‌های ویکو از مواد باکیفیت ساخته می‌‌شوند. اولویت در تولید، ظاهر و پرداخت نهایی با مواد طبیعی است.

2. پایداری: کفش ویکو از 100% مواد بازیافتی تشکیل شده است. حتی بسته بندی آن هم از مواد بازیافتی است.

3. از تولید به مصرف: ویکو با حذف واسطه‌ها از طریق کانالهای توزیع خود، فروش در مغازه خود و فروش آن لاین، کفش‌هایش را می‌فروشد.

4. دوستدار محیط زیست: روی کفش‌های ویکو یک لایه از چوب پنبه قرار دارد که باعث می‌شود در عین استحکام سبک باشند. هیچ درختی برای تهیه چوب پنبه قطع نمی‌شود.

5. تناسب با پا: جان وایلدسمیت (کفاش انگلیسی) می‌گوید: «شما یا در رختخواب خود هستید یا در کفش خود، بنابراین سرمایه گذاری در هر دوی آن‌ها ارزشمند است».

کتونی ویکو اهداف بسیاری از جمله راحتی پوشیدن روزانه، بالشتک بیشتر و کمک به مقابله با تغییر شکل طبیعی در هنگام ایستادن یا راه رفتن را دنبال می‌کند. نتیجه، بهبود وضعیت بدن و تعادل و راحتی بیشتر هنگام راه رفتن است.

6. استفاده از مواد فنی در تولید: کوردورا که با مقاومت شدید در برابر سایش و پارگی، آب گریزی و دوام طولانی مدت شناخته می‌شود در ساخت کتونی های ویکو استفاده می‌گردد.

از مزایای پارچه کوردورا ضد آب بودن آن است. ساختارش غیر متخلخل است که باعث می‌شود آب جذب نشود. علاوه بر این، این پارچه به سرعت خشک می‌شود. حتی اگر با آب زیادی مواجه شود، به مدت طولانی خیس نخواهد ماند.


راهنمای خرید کفش ویکو

راهنمای خرید کفش ویکو

اصول کلی برای خرید هر کفش ورزشی یکی است که می‌توانید در اینجا بخوانید. اما چیزی که بطور خاص در ویکو به آن تأکید شده است این است:

1- وقتی برای اولین بار کفش ویکو را امتحان می‌کنید، به دلیل استفاده از چرم‌های محکم در تولیدشان ممکن است کمی احساس تنگی و فشار کنید. نگران نباشید، بعد از مدتی اندازه پایتان می‌شوند.

2- اگر بین دو سایز مشکوک هستید، سایز بزرگ‌تر را انتخاب کنید.

3- مطمئن باشید کفش اصل را می‌خرید.

قیمت کفش ویکو اصل بین 100 تا 200 دلار است. هرچند گاهی برای فصول و مناسبت‌های خاص می‌توان از قیمت تخفیفی آن بهره برد.

 

تشخیص کفش ویکو اصل

اصولاً برای تشخیص کفش و کتونی اورجینال از فیک راه‌هایی وجود دارد که در اینجا به تعدادی از آن‌ها اشاره می‌کنیم:

 

مرحله 1: فروشگاه را بررسی کنید.

در خرید اینترنتی مطمئن شوید که صفحه آن‌ها فعال است، تعداد لایک و کامنتها را بررسی کنید. پست کم، با لایک نه چندان زیاد یک علامت خطر است. بسیاری از سایت‌ها و فروشگاه‌ها ادعا می‌کنند نمایندگی کفش ویکو در تهران هستند. حواستان را جمع کنید.

اگر از سایتی خرید می‌کنید که با آن آشنایی ندارید، مطمئن شوید که می‌توانیدپرداخت در محل را انتخاب کنید. با این کار می‌توانید مطمئن شوید آنچه را که سفارش می دهید دریافت می‌کنید.

اسپورت لند به عنوان بزرگترین فروشگاه لباس ورزشی با هدف تأمین کالای با کیفیت ورزشی در خدمت همه علاقمندان به ورزش و پوشاک اسپورت می باشد. می‌توانید انواع مختلف کتونی ویکو زنانه و کفش های کوهنوردی ویکو مردانه را با مراجعه به وب سایت اسپورت لند از میان محصولات متنوع انتخاب کنید.

 

مرحله 2: چه چیزی در جعبه است؟

بسته بندی کالای شما باید اولین چیزی باشد که بررسی می‌کنید. شما اینترنت را در اختیار دارید، لطفاً برای مقایسه جعبه، برچسب اقلام، کد پردازنده، فونت‌ها، برچسب خرده فروشی و سایر عناصر وقت بگذارید. این ساده ترین راه برای تشخیص یک کفش تقلبی است.

شرکت‌های بزرگ در بسته‌بندی خود اشتباه نمی‌کنند، بنابراین اگر ایراد بزرگی در بسته‌بندی مانند نوع یا اندازه جعبه وجود دارد، می‌توانید با اطمینان بگویید که این کفش یک کفش فیک است.


راهنمای خرید کفش ویکو

مرحله 3: تگ داخلی را بررسی کنید.

برچسب‌ها یکی از مهمترین مشخصات کفش اورجینال است. اولین کاری که باید انجام دهید تأیید کد UPC است. این کد را با استفاده از برنامه Goat یا مقایسه برچسب‌ها با کفشی مشابه بررسی کنید.

بعدی اطلاعات تولید است. تمام محصولات مطابق با قوانین خاص خود تولید می‌شوند. کفش‌های برند، در تاریخ‌های مشخص ساخته می‌شوند و دارای شماره‌های تولید یکسان هستند. تنها استثنا شماره تولید 99999999 است که کد اجرای یک نمونه است که برای کار تبلیغاتی و آزمایشی تولید می‌شود.

 

مرحله 4: آیا کفش‌های شما بوی بدی می‌دهند؟

این مرحله ممکن است عجیب به نظر برسد، اما تست رایحه یک راه عالی است.

کفش‌های کتانی فیک معمولاً از مواد ارزان‌تری نسبت به نمونه‌های اصلی خود ساخته می‌شوند و به همین دلیل رایحه آنها به شدت متفاوت است. اگر کفش‌هایتان رایحه بدی دارند، آن‌ها را نخرید.

 

مرحله 5: تحقیق کنید

این مرحله مهمی است که بسیاری از مردم آن را نادیده می‌گیرند. برای تأیید خرید خود به نظرات دیگران اعتماد نکنید. ویدئوهای آنباکسینگ را ببینید، به بررسی‌های خود اعتماد کنید، از یک فروشگاه ورزشی معتبرخرید کنید.

 

مرحله 6: مقایسه کردن

اگر به همان مدلی که در حال خریدش هستید دسترسی دارید، از آن کفش به عنوان راهنمای خرید استفاده کنید. سایز کفش ممکن است همان نباشد، اما اگر همان مدل باشد، به اندازه کافی ویژگی‌های مشابه برای تشخیص واقعی از تقلبی بودن را دارد. به جزئیات دقت کنید و در صورت امکان کفش را در هنگام خرید به همراه داشته باشید.

 

مرحله 7: قیمت چقدر است؟

این مرحله بسیار ساده است. از دروغ گفتن به خودتان دست بردارید و واقعیت را بپذیرید. اگر قیمت کفش شما به طور غیرمنطقی ارزان است، باید بدانید که یک جای کار می‌لنگد. شما می‌توانید قیمت کفش ویکو اصل را در سایت کفش ویکو بررسی کنید.

 

مرحله 8: میزان تولید کفش‌های کتانی چقدر است؟

شرکت‌های تولیدکننده کفش‌های کتانی فیک زرنگند. آن‌ها می‌خواهند سود خود را مانند هر تولیدکننده دیگری به حداکثر برسانند. این بدان معنی است که آن‌ها تولید کفش‌های کتانی سودآور را متوقف نمی‌کنند.

هر چه تعداد تولید بیشتر باشد، کیفیت کفش ورزشی بدتر است. این بدان معناست که کفش‌ها در صورت تولید در تعداد بالاتر مشکلات بیشتری خواهند داشت.


راهنمای خرید کفش ویکو

مرحله 9: آیا کفش با رسید یا فاکتور خرید ارائه می‌شود؟

فاکتور به معنای واقعی بودن چیزی نیست. در واقع، رسیدهای جعلی به طور مکرر در اینترنت منتشر می‌شود. با این حال، اگر یک رسید مشخصات و نام داشته باشد، شروع خوبی است.

امروزه خرید بدون فاکتور غیرممکن است. معمولاً هر فروشگاهی برای خرید کفش اطلاعات خریدار را می‌گیرد. ایمیل می‌خواهند، تأییدیه می‌فرستند، گروه خونی می‌خواهند و... بنابراین از فروشنده بپرسید که آیا کفش را خودشان خریداری کرده اند یا خیر. اگر پاسخ مثبت دادند، از آن‌ها مدرک بخواهید. اگر گفتند آن را ندارند، بپذیرید که کلکی در کار است.

با همه این موارد تهیه کفش اورجینال و اصل در ایران بسیار دشوار است. اکثر افراد برای تهیه کتانی اصل به کشورهای همسایه می‌روند و بسیاری نیز به داشتن کفش فیک و تقلبی که مشابه کفش اورجینال است و کیفیت نسبتاً خوبی هم دارد و به های‌کپی معروف است رضایت می‌دهند.

علاوه براین با توجه به بازار و اقتصاد جامعه بسیاری از افراد قادر نیستند قیمت کفش ویکو اصل را بپردازند. قیمت کفش ویکو مردانه و قیمت کفش ویکو زنانه را می‌توانید با یک بررسی اجمالی در سایت کفش ویکو مشاهده کنید و با قیمت موجود در فروشگاه‌ها مقایسه کنید. حتی با بررسی قیمت کفش ویکو که در فروشگاه‌های آن لاین عنوان می‌شوند می‌توانید متوجه شوید که آیا کفش اصل است یا فیک. یادتان باشدکفش‌هایی با مشخصات و قابلیت‌های ویژه قیمت بالاتری نسبت به مدل‌های دیگر دارند. مثلاً قیمت کفش ویکو مدل واترپروف قطعاً بالاتر از مدل‌های معمولی ویکو است.


راهنمای خرید کفش ویکو

راهنمای مراقبت از کفش ویکو زنانه و مردانه

اولین قدم این است که از کفش فعلی خود به خوبی مراقبت کنید. با مراقبت مناسب از کفش می‌توانید کفش خود را تا مدت طولانی‌تری نگهدارید.

مراقبت از کفش چیزی بسیار بیشتر از تمیز کردن منظم کفش است. در پوشیدن آن‌ها وقفه ایجاد کنید، به درستی آن را از پا دربیاورید، و از پاشنه کش استفاده کنید، همه این‌ها گام‌های مهمی برای مراقبت درست هستند.

اگر می‌خواهید بدانید چگونه کفش‌های ورزشی خود را تمیز کنید اینجا را بخوانید.

 مواد مختلف نیاز به مراقبت ویژه متفاوتی دارند. با این وجود، دستورالعمل‌هایی کلی وجود دارد که برای همه کفش‌ها اعمال می‌شود:
 

1- بهتر است کتونی ویکو جدید خود را در ابتدا به مدت دو یا سه ساعت در روز به پا کنید. وقتی کفش‌ها و پاها به هم عادت کردند، می‌توانید آن‌ها را در طول روز بپوشید.

 

2- نحوه خشک کردن کفش خیس

کفش‌ها را به طور کامل باز کنید، کفی و بندها را بردارید و اجازه دهید به طور طبیعی در مدت 24 ساعت در دمای اتاق خشک شوند، هرگز از حرارت مستقیم روی کفش استفاده نکنید. بسیار مهم است که کفش‌های خیس زیر یا روی بخاری قرار نگیرند. گرمای بخاری باعث می‌شود چرم خیلی سریع خشک شود.

 

3- اسپری محافظ

اسپری اشباع کننده، کفش را ضد آب و کثیفی می‌کند، بنابراین با استفاده از آن در برابر شرایط بد آب و هوایی مانند باران و برف کفش‌هایتان خیس و کثیف نمی‌شوند.

همیشه قبل از اینکه از اسپری اشباع کننده استفاده کنید، از خشک و تمیز بودن کفش‌ها اطمینان یابید. کفش را با حرکات یکنواخت اسپری کنید، اسپری را در فاصله 30 سانتی متری از کفش نگه دارید تا مطمئن شوید که تمام قسمت‌ها کاملاً پوشیده شده و ضد آب شوند، این کار را در فضایی با تهویه مناسب انجام دهید.

ویکو توصیه می‌کند که این روش را هر دو ماه یک بار تکرار کنید تا کفش را دافع آب و کثیفی نگه دارید تا طول عمر آن افزایش یابد.

 

4- پاشنه کش

پاشنه کش برای کمک به افراد طراحی شده تا بدون خم شدن پاشنه کفش، پاهای خود را در کفش خود فرو کنند. این باعث می‌شود زیبایی بصری کفش حفظ شده و طول عمرش افزایش یابد.

 

5- قالب کفش

پوشیدن و راه رفتن آثاری مانند فرورفتگی و چین را در نقاطی که خم می‌شوند به جا می‌گذارد. برای اینکه جلوی این کار اتفاق را بگیرید و اطمینان حاصل کنید که کفش‌ها شکل اصلی خود را حفظ می‌کنند، VICO توصیه می‌کند که قالب‌های مخصوص را داخل کفش قرار دهید. توصیه می‌شود از قالب کفش چوبی استفاده کنید که به کنترل بو و جذب رطوبت هم کمک می‌کند.

 

6- نگهداری

بهتر است کفش‌ها را دور از رطوبت، نور (آفتاب) و دمای بسیار گرم یا سرد نگه دارید. کفش‌ها وقتی در جاکفشی یا کمد تاریک نگهداری می‌شوند در بهترین حالت خود باقی می‌مانند.

موارد فوق توصیه‌ها و نکات کلی VICO برای مراقبت از کفش است.

اسپرت لند به عنوان یک سایت معتبر محصولات ورزشی با ارائه کفش‌های کوهنوردی ویکو زنانه و کفش کوهنوردی ویکو مردانه شما را برای خریدی راحت و امن همراهی می‌کند.

اگر شما هم تجربه‌ای از خرید کفش و کتونی ویکو دارید یا تجربه خرید یک محصول فیک به جای محصول اصل را داشتید خوشحال می‌شویم نظراتتان را بخوانیم و از شما بیاموزیم.