فروشگاه پوشاک ورزشی اسپورتلند

به فروشگاه اینترنتی اسپورتلند خوش آمدید !

انگیزه-برای-ورزش-کردن
09 اسفند

12 راهکار افزایش انگیزه برای ورزش کردن

آیا ورزش کردن همیشه یکی از تصمیماتی است که قرار است از سال جدید شروع کنید؟ آیا به اندازه کافی انگیزه برای ورزش کردن ندارید؟ و هنوز هم سؤالتان این است که چرا انگیزه ورزش ندارم. ما در اینجا تمام آنچه که لازم است شما برای ایجاد و حفظ انگیزه در ورزش بدانید را گردآوری کرده‌ایم مورد بررسی قرار دادیم.

ادامه مطلب
ورزش-در-محل-کار
03 اسفند

ورزش در محل کار - 6 حرکت مفید برای کارمندان

تحقیقات اخیر نشان می‌دهد که 30 دقیقه ورزش هوازی پنج بار در هفته می‌تواند خطرات سلامتی ناشی از سبک زندگی بی‌تحرک را خنثی کند. ورزش در محل کار از مواردی هستند که به شما کمک می‌کنند تا ورزش کردن را در برنامه شلوغ کار و زندگی خود قرار دهید و از مزایای آن برخوردار گردید.

ادامه مطلب
درد-عضلات-بعد-از-ورزش
23 دی

درد عضلات بعد از ورزش را چگونه درمان کنیم؟

درد عضلات بعد از ورزش با شروع تأخیری یا DOMS در دسته اسپاسم عضلانی است و اصطلاحی است که بسیاری از ورزشکاران با آن رابطه‌ای عشق و نفرت دارند. در این مقاله از اسپورتلند با ما همراه باشید تا به شما بگوییم درد عضلانی بعد از ورزش چیست و برای درمان بدن درد بعد از ورزش چه باید بکنید؟

ادامه مطلب
سرد کردن بعد از ورزش
22 آذر

چرا سرد کردن بعد از ورزش مهم است؟

شما باید تمرینات سرد کردن بعد از ورزش را در پایان تمرین خود انجام دهید تا از فعالیت‌های شدید راحت شوید. سرد کردن بعد از ورزش در خانه اهمیت زیادی دارد. حرکات کششی سرد کردن بدن بعد از ورزش روند ریکاوری را آغاز می‌کند، انعطاف پذیری را افزایش می‌دهد و آرامش را به همراه دارد.

ادامه مطلب
تمرین-زدگی-چیست
20 آبان

تمرین زدگی چیست و نحوه درمان بیش تمرینی

بیش تمرینی یا سندرم تمرین زدگی زمانی اتفاق می‌افتد که ورزشکار پس از تمرینات شدید مکرر به اندازه کافی زمان برای ریکاوری و استراحت نداشته باشد و خستگی، کاهش عملکرد و آسیب دیدگی از علائم آن است. در اینجا درباره بیش تمرینی overtraining و نحوه درمان تمرین زدگی را به شما خواهیم گفت.

ادامه مطلب
لباس-ورزشی
15 آبان

چرا هنگام ورزش باید لباس ورزشی بپوشیم؟

در سال‌های اخیر، لباس‌ ورزشی به یک صنعت بزرگ تبدیل شده است. افزایش محبوبیت آن بسیاری از مردم را به خرید اولین لباس ورزشی خود سوق داده است، اما این بیشتر یک جنبش در مد است. مفهوم ورزش در حال حاضر مبتنی بر راحتی و در عین حال شیک بودن است.

ادامه مطلب
25 اردیبهشت

استراحت بین تمرینات و اهمیت آن

دوره استراحت بین تمرینات به مدت زمانی که برای ریکاوری و آماده شدن برای مجموعه تمرینات بعدی اختصاص می دهید، اشاره دارد. مدت زمان استراحت بسته به عوامل مختلفی از جمله نوع ورزش، سطح آمادگی جسمانی و اهداف تمرینی شما می تواند متفاوت باشد.

ادامه مطلب
آسیب-در-ورزش-کراس-فیت
13 اردیبهشت

آسیب های بدنی رایج در ورزش کراس فیت

کراس فیت یک برنامه ورزشی برای تناسب اندام است که محبوبیت زیادی پیدا کرده است. کراس فیت می‌تواند یک راه عالی برای بهبود تناسب اندام باشد، اما اگر مراقب نباشید می‌تواند منجر به تعدادی صدمات فیزیکی شود. در این مقاله به برخی از شایع‌ترین آسیب‌های فیزیکی که در کراس فیت ممکن است رخ دهد، می‌پردازیم.

ادامه مطلب
انجام-صحیح-دراز-نشست
12 اردیبهشت

چگونگی انجام صحیح دراز نشست

دراز و نشست یک تمرین مؤثر و محبوب شکمی است که عضلات مرکزی بدن را تقویت می‌کند و اغلب به عنوان یک تمرین معیار برای اندازه‌گیری قدرت و استقامت شکم استفاده می‌شوند. اگرچه دراز و نشست شبیه به کرانچ است، اما در دراز نشست عضلات بیشتری کار می‌کنند و تمرین چالش برانگیزتریست.

ادامه مطلب
11 اردیبهشت

راهنمای انتخاب سایز مناسب کفش‌های ورزشی

انتخاب سایز مناسب برای کفش ورزشی بسیار مهم است مخصوصا برای ورزشکاران . در این مقاله، ما در مورد عوامل کلیدی که باید در هنگام انتخاب کفش ورزشی در نظر بگیرید و چگونگی اطمینان از تناسب کامل صحبت خواهیم کرد.

ادامه مطلب