فروشگاه پوشاک ورزشی اسپورتلند

به فروشگاه اینترنتی اسپورتلند خوش آمدید !

همه چیز در باره برند ورزشی ترِک وِیر Trec Wear

در برندها / ترک ویر Trec Wear

ترک توتریشن (Trec Nutrition) برندی لهستانی است که فعالیت خود را در سال 2001 در زمینه تولید انواع مکمل‌های ورزشی آغاز کرد. تمرکز عمده این برند بر روی کیفیت محصولات بوده و هست و همین امر موجب استقبال گسترده ورزشکاران و شناخته‌شدن این برند در سطح جهانی گردیده است.

لوگوی برند ترک Trec 

در ابتدا مشتریان اصلی این برند جامعه بدنسازی بودند و رفته‌رفته ورزشکاران رشته‌های بیشتری از محصولات این برند استفاده کردند. در حال حاضر ورزشکاران بیش 25 کشور در دنیا از جمله قهرمانان المپیک، قهرمان‌های کاپ‌های جهانی و ملی از محصولات این برند استفاده می‌کنند. به گفته مدیران شرکت ترک، تمامی مشتریان این برند یک ویژگی مشترک دارند: «آنها همگی متعصبان تمام‌عیار ورزش هستند». در ایران نیز بسیاری از ورزشکاران در سطح کشور با مکمل‌های ورزشی این برند آشنایی کامل دارند و جزو طرف‌داران این برند بشمار می‌روند.

 محصولات ترک نوتریشن

موفقیت در زمینه تولیدات مکمل‌های ورزشی، این شرکت را بر آن داشت تا فعالیت‌های خود را گسترش دهد و وارد حوزه‌های دیگری از جمله تولید پوشاک ورزشی شود. ترک نوتریشن اولین برند خود را در سال 2012 با نام Trec Wear خلق کرد. همانند ترک نوتریشن، عمده توجه Trec Wear نیز بر روی کیفیت محصولات متمرکز بود و توانست با محصولات باکیفیت خود جایگاه ویژه‌ای در صنف پوشاک به خود اختصاص دهد.

اسپورت لند به عنوان بزرگترین فروشگاه لباس ورزشی با هدف تأمین کالای با کیفیت ورزشی در خدمت همه علاقمندان به ورزش و پوشاک اسپورت می باشد. می‌توانید با مراجعه به وب سایت اسپورت لند ، لباس یا کفش ورزشی مورد نظر خود را از میان محصولات متنوع انتخاب کنید.  
 
بادگیر ورزشی مردانه

 
 
تیشرت آستین بلند مردانه

سایر برندهای شرکت Trec Nutrition

شرکت ترک نوتریشن، علاوه بر ترک ور، برند های دیگری را نیز با اهداف مختلف ورزشی خلق کرده است.

Cross Trec ، Trec Beltor، Trec Action Line، Trec Vitamin-Shop، Trec Education و Trec Community، از دیگر برندهایی هستند که این شرکت پس از Trec Wear آنها را خلق کرد.

برند TREC WEAR

به دنبال موفقیت شرکت در تولیدات مکمل‌های ورزشی و شناخت نیازهای ورزشکاران، شرکت Trec Nutrition، اولین برند خود یعنی ترک ویر (Trec Wear) را در سال 2012 توسط جمعی از ورزشکاران آماتور و حرفه‌ای خلق کرد. باتوجه‌به شناخت و رضایت قبلی ورزشکاران از این شرکت و کیفیت بالای محصولات پوشاک ورزشی ترک ویر، این برند خیلی زود با استقبال گسترده از سوی ورزشکاران روبه‌رو شد و شرکت به موفقیت دیگری دست‌یافت. در حال حاضر این برند مشتریان قابل‌توجهی در بازارهای اروپا و آسیا جذب کرده است.

Trec products

Trec Wear در ایران

در سال 1400 لایسنس این برند، با همکاری شرکت‌های کیمیا مکمل آراد و نوین روش مد خریداری گردید و با هماهنگی نمایندگان کشور لهستان، تمامی محصولات این برند در کشور ایران وارد عرصه تولید و فروش شد.

به‌صورت کلی، البسه تولیدی این برند شامل دو لاین تخصصی ورزشکاری و کژوال است. تفاوتِ این دو خط تولید در پارچه مورداستفاده و همچنین نحوه دوخت و برش آنها می‌باشد که محصولات لاین ورزشی معمولاً به‌صورت اسلیم فیت دوخته می‌شوند. تمرکز اصلی این برند بر روی کیفیت پارچه و دوخت محصولات است، به همین دلیل طراحی محصولات اغلب به‌صورت Basic انجام می‌شوند.

محصولات رقابتی ترک ویر (Trec Wear)

شناخت نیاز ورزشکاران و کیفیت بالا در کنار قیمت منصفانه و مناسب، برند ترک را به یک برند رقابتی در مقابل سایر رقبای چینی تبدیل کرده است. کیفیت و دوخت پارچه، رعایت اصول طراحی، تحقیق و توسعه، پوشش‌دهی هر چه بیشتر خواسته‌های ورزشکاران و ... از فاکتورهایی هستند که در برند ترک ویر رعایت می‌شوند و آن را به یک انتخاب عالی برای ورزشکاران تبدیل می‌کنند.

 
Trec products for men and women

تولید ملی، افتخار ملی

تمامی مراحل تولید محصولات ترک ویر در داخل ایران و تحت لیسانس شرکت ترک نوتریشن انجام می‌پذیرد که این امر ضمن جلوگیری ارز خروج ارز کشور، باعث تقویت چرخه تولید و حمایت از کار و تولید ملی می‌شود.

شما هم میهن گرامی با خرید محصولات ترک ویر، ضمن بهره‌مندی از محصولات بسیار باکیفیت و مرغوب ورزشی، از تولیدکننده و تولید ملی نیز حمایت می‌کنید.

محصولات ورزشی ترک 

جمع‌بندی

شرکت ترک نوتریشن، با تولید انواع مکمل‌های ورزشی باکیفیت، فعالیت خود را در سال 2001 در لهستان آغاز کرد و خیلی زود توانست در بین ورزشکاران جایگاه ویژه‌ای کسب کند. در سال 2012 این شرکت دومین برند خود یعنی Trec Wear را توسط جمعی از ورزشکاران آماتور و حرفه‌ای باهدف تولید پوشاک ورزشی زنانه و مردانه خلق کرد و خیلی زود توانست با محصولات باکیفیت خود جایگاه ویژه‌ای در صنف پوشاک به خود اختصاص دهد. شرکت‌های کیمیا مکمل آراد و نوین روش مد لایسنس این شرکت را در سال 1400 خریداری کردند و تحت لیسانس این شرکت، تمامی محصولات این برند در کشور ایران وارد عرصه تولید و فروش شد. در حال حاضر محصولات این شرکت در دو لاین تخصصی ورزشکاری و کژوال تولید می‌شوند.

اسپورتلند، بزرگترین فروشگاه مولتی برند ورزشی در ایران، عرضه کننده محصولات ترک ویر می باشد. خریداران محترم میتوانند با مراجعه به شعب اسپورتلند و یا وب سایت محصولات این برند مطرح و باکیفیت را به صورت حضوری و آنلاین خریداری کنند.