فروشگاه پوشاک ورزشی اسپورتلند

به فروشگاه اینترنتی اسپورتلند خوش آمدید !

معرفی برند کفش اسکیچرز

در برندها / اسکیچرز

اسکچرز (Sketchers) یک برند کفش مستقر در کالیفرنیا-آمریکا است. این برند که امروزه بیشتر به دلیل کفشهای ورزشی و معمولی راحت و شیک شناخته شده، دستی در طراحی چکمههای کاربردی و کفشهای اسکیت نیز دارد.

Skechers در سال 1992 تأسیس شده و به سرعت از طریق حمایت و تبلیغات افراد مشهور، محبوبیت فوقالعاهای به دست آورد. اسکیچرز در ابتدا قصد داشت برند کفشهای Dr Martens را توزیع کند، اما روبرت گرینبرگ، بنیانگذار اسکیچرز که از برند LA Gear نیز پشتیبانی میکرد، به زودی تغییر جهت داده و شروع به طراحی و تولید محصولات اختصاصی خود کرد. پیشنهاد اولیه طیف وسیعی از چکمههای کاربردی و کفشهای اسکیت بود.

فروش این شرکت در سطح جهانی، در سال 1997 آغاز شد. در سال 1999 پس از تبلیغات افراد مشهور، Skechers به یکی از قویترین برندهای تولید کفش در ایالات متحده تبدیل شد و هماکنون سومین شرکت بزرگ تولید کفش ورزشی در ایالات متحده است.

در سال 2014، پس از آنکه این برند به عنوان پنجمین شرکت بزرگ کفش ورزشی در جهان مطرح شد، مجله "Forbes" اسکیچرز را محبوبترین برند اصلی در ایالات متحده نامید.

چنانچه در طول روز مدت زمان زیادی پاهایتان در کفش است و زیاد روی پاهایتان می‏ایستید، کفش سکیچرز میتواند انتخاب بسیار مناسبی برای شما باشد. به این دلیل که این برند در راحتی و شیک بودن بینظیر است. البته این موضوع را از بازخورد خوبی که خریداران دارند به راحتی میتوان متوجه شد. کفیهای مموری فوم استفاده شده در طراحی، سبب راحتی بیش از اندازه آن شده است. همچین تنفسپذیر و منعطف بودن کفش بر راحتی آن افزوده است.

لازم است بدانید نوع طراحی کفشهای اسکیچرز طبی نیست، بنابراین چنانچه از مشکلات پا رنج می‎‎برید بهتر است قبل از انتخاب کفش از مشاوره پزشک استفاده کنید تا بتوانید مناسبترین کفش برای پاهایتان را خریداری کنید.

برند-اسکچرز

راهنمای خرید کفش اسکیچرز

Skechers از چه موادی ساخته شده است؟

کفشهای اسکیچرز به خاطر تکنولوژی فوم حافظهدار معروف هستند. فوم حافظه که در اصل توسط ناسا توسعه یافته، مادهای است که به فشار و دما حساس بوده و از جنس پلی ورتان است.

ویژگی این ماده این است که همانند بالشتکی کاملا به شکل پاها درآمده و قالب پا می‌شود و سبب راحتی بیشتری میشود. اکنون که دانستیم اسکیچرز دقیقا از چه متریالی و با چه کاربردی ساخته شده، نوبت آن است که بدانیم این کفشها در کدام قسمتهای دنیا تولید و توزیع می‌شوند؟

آنها در واقع در کارخانههای مختلفی، عمدتا در چین و ویتنام تولید میشوند. برند Skechers روابط دیرینه‏ای با این کارخانه‏ها داشته و به علت اطمینان از کیفیت تولید، همچنان همکاریاش با این کارخانهها تداوم دارد. تیم تولید Skechers بر روند تولید نظارت میکنند و همچنین کنترل کیفیت را برای حفظ استانداردهای بالای محصول خود در نظر دارند.

چه نوع اسکیچرزی مناسب شماست؟

وقتی صحبت از پیدا کردن کفش Skechers مناسب شما میشود، خبر خوب این است که میتوانید از بین بیشمار گزینههای متنوع، کفشی کاملا متناسب با آناتومی پای خود بیابید. کفشهای اسکیچرز در قالب استاندارد که مناسب پاهای متوسط هستند در دو دستهبندی B برای زنان و D برای مردان قرار دارند. همینطور برای پاهایی که نسبتا از لحاظ عرضی پهنتر هستند دستهبندی A’,B’C’ را دارد. با این حال طراحان اسکیچرز این نکته را نیز در نظر دارند که سایز و آناتومی پاهای افراد متفاوت است بنابراین گزینههای بسیار متنوع دیگری را نیز در طراحی ارائه میکنند.

قالب کفشهای اسکیچرز معمولا کمی بزرگ است به همین دلیل برخی فکر می‏کنند که پاهایشان در کفشهای اسکیچرز راحت بوده و این کفش جادار تر از باقی برندهاست. بنابراین اگر نمیدانید چه سایزی بخرید، بهتر است سایز دقیق خود را مطابق همیشه انتخاب کنید. هرچند بهترین پیشنهاد این است که قبل از خریدن کفش حتما آن را امتحان کنید و چنانچه از ابتدا پایتان در کفش راحت بود اقدام به خریدن آن کنید.

اگر یک جفت Skechers دارید که کمی برای پاهایتان تنگ هستند، نگران نباشید. به دلیل متریال استفاده شده در تولید و دوخت آن، اگر آنها را با یک جفت جوراب ضخیم برای مدت کوتاهی بپوشید به تدریج کفشتان کمی شل شده و اندازه پایتان خواهد شد.

تمیز کردن کفش اسکیچرز

کاملا طبیعی است که از ابتدا عاشق راحتی و شیک بودن کفشهای اسکیچرز خود شوید و بخواهید که بارها و بارها آنها را بپوشید. بنابراین بهترین راه برای افزایش طول عمر آنها مراقبت و تمیز نگه داشتن آنهاست که در ادامه به تفصیل توضیح دادهایم:

برای اینکه Skechers خود را در بهترین حالت نگه دارید ، بهتر است قسمتهای بالا را با یک ژل پاک کننده یا شوینده ملایم و یک پارچه نرم تمیز کنید. این کار هرگونه لکه سطحی را از بین میبرد. غوطهور شدن کامل کفش در آب یا قرار دادن آن در ماشین لباسشویی میتواند بر روی مواد و دوخت آن تأثیر بگذارد، بنابراین بهترین راه حل برای تمیز کردن اسکیچرزها استفاده از ژل پاککننده است.

 

اسپورت لند به عنوان بزرگترین فروشگاه لباس ورزشی با هدف تأمین کالای با کیفیت ورزشی در خدمت همه علاقمندان به ورزش و پوشاک اسپورت می باشد. می‌توانید با مراجعه به وب سایت اسپورت لند ، لباس یا کفش ورزشی مورد نظر خود را از میان محصولات متنوع انتخاب کنید. لطفا جهت مشاهده و انتخاب محصولات، وارد دسته بندی های زیر شوید.


 


انواع کفش اسپورت زنانه انواع کیف کمری ورزشی انواع کفش دویدن مردانه

آیا میتوان کفشهای اسکیچرز را با ماشین شستشو کرد؟

اگر در طراحی اسکیچرز شما از چرم استفاده نشده است، معمولاً میتوانید آنها را در یک چرخه ملایم با ماشین لباسشویی شستشو دهید. یادتان باشد قبل از شستشو از اسپری محافظ استفاده کنید تا لکه‏های آب روی کفشتان نماند. پس از شستشو، اجازه دهید Skechers شما توسط هوا در محیط آزاد خشک شود. اگر کفشهای شما دارای کفی Skechers Memory Foam هستند، حدود 10 تا 12 ساعت زمان میبرد تا به طور کامل خشک شوند.

آیا Skechers ضد آب است؟

اسکیچرزها ضد آب نیستند، اما قبل از پوشیدن آنها میتوانید با استفاده از اسپری ضد آب، سطح کفش را تا حدودی در برابر نفوذ آب مقاوم کنید.

اسکیچرز در حال حاضر یک برند جهانی در زمینه کفش است. دقیقاً یک برند دو میلیارد دلاری که هزاران فروشگاه در سراسر جهان دارد. این برند بیش از 3000 سبک کفش برای مردان، زنان و کودکان طراحی کرده و به بازار عرضه کرده است.

امیدواریم با خواندن این مقاله اطلاعات لازم را در خصوص این برند محبوب و معروف به دست آورده باشید. چنانچه قصد خرید کفشی راحت، منعطف و شیک را دارید پیشنهاد میکنیم برند اسکیچرز را نیز امتحان کنید.