فروشگاه پوشاک ورزشی اسپورتلند

به فروشگاه اینترنتی اسپورتلند خوش آمدید !

راهنمای خرید کتانی بچگانه

در راهنما / راهنمای خرید

به نظر می‌رسد خرید کفش بچگانه تا زمانی که کودکتان بزرگ شود کاری است که همواره باید انجام دهید، به این دلیل که کودکان خیلی سریع رشد میکنند و هر چند ماه یکبار فرزند شما به کفشهای جدید نیاز دارد. چرا که یا کفشهای قدیمی فرسوده شدهاند و یا اینکه بچهتان بزرگ شده است.

به هر حال راهکارهایی وجود دارد که اگر هنگام خرید کفش مناسب کودکان به کار برده شود موجب صرفه جویی در زمان و هزینه خواهد شد. در ادامه 5 نکته کاربردی و مهم گفته شده که لازم است هنگام خرید کفش کتانی بچگانه در نظر گرفته شوند.

کتانی-بچه-گانه

5 نکته برای خرید کفش ورزشی بچگانه

1- خوب اندازه را مشخص کنید

اولین چیزی که باید هنگام خرید کفش ورزشی مخصوص کودکان در نظر بگیرید این است که به طور دقیق اندازه پای کودک خود را بدانید. بهترین روش برای اندازه گیری این است که کودک روی یک تکه کاغذ بایستد و شما با مداد طرح کلی پاهای او را مشخص کنید.

این بهترین راه است. بعد از کشیدن پای کودک روی کاغذ، طول پا را از پشت پاشنه تا دورترین انگشت اندازه بگیرید. وقتی کفش مناسب را پیدا کردید مطمئن شوید که به هر حال هنوز فاصله کمی بین شست پا و نوک کفش وجود داردبه این دلیل که فضای آزاد کمی برای حرکت و رشد نیاز است. به خاطر داشته باشید که کمپانی‏های تولید کننده کفش در سایزبندی یکسان نیستند.

2- همیشه بررسی کنید که آیا کفشهای ورزشی مناسب کودک است یا خیر

چنانچه بچههای کوچکی دارید خوب است مدام تناسب کفش را با پاهایشان چک کنید، زیرا بچهها واقعاً سریع رشد میکنند. اغلب بچهها نمیگویند کفشهای ورزشیشان خیلی کوچک یا خیلی باریک است و اذیتشان میکند اما پس از پوشیدن کفشها گریه کرده و یا به نوعی ناراحتی خود را ابراز میکنند. بنابراین لازم است مرتباً کفشهایشان را چک کنید و مطمئن شوید که کفشها فضای کافی برای رشد و نمو صحیح پاها را دارند.

3- صرفه جویی در هزینه

کودکان تا سه سالگی بسیار سریع رشد میکنند. هر دو تا سه ماه یکبار اندازه پاهایشان تقریبا دوبرابر میشود. پای کودکان سه تا شش ساله هر چهار تا شش ماه به اندازه نصف بزرگ می‌شود. بعد از سال ششم با اینکه رشد پا کند میشود، اما برخی از بچهها هنوز به بیش از دو جفت کفش ورزشی در سال نیاز دارند. برای صرفه جویی در هزینه، هرگز بیش از دو جفت کفش ورزشی با اندازه یکسان نخرید. سعی کنید یک کفش مطابق با سایز پای کنونی کودک و کفش دیگر را 1 الی 2 سایز بزرگتر بگیرید. به این صورت در وقت و پول خود صرفه جویی کردهاید.

4- کفشهای راحت خریداری کنید

بچههای کوچکتر ممکن است با بستن بند کفشهای کتانی مشکل داشته باشند بنابراین بهتر است برای بچههای کوچکتر کفشهای کتانی خریداری کنید که به راحتی بتوانند آن را بپوشند. بچههای بزرگتر این مشکل را ندارند و یا اینکه حداقل تعداد بسیار کمی از آنها دچار این مشکل می‌شوند و اکثرشان مشکلی با پوشیدن و بستن بند کفش ندارند. خرید کفش کتانی که از چسب قفلی به جای بند در آن استفاده شده، به طور کلی پوشیدن کفش را برای کودکان آسانتر میکند.

5- برای کودکان بزرگتر، کفش با کیفیت خریداری کنید

وقتی کودک کمی رشد کرد و رشد پا کمی کند شد، بهتر است یک جفت کفش وزرشی با کیفیت مناسبتر خریداری کنید. قیمت کفشهای کتانی بچگانهی با کیفیت که در مقابل پرش، دویدن و لگد زدن به توپ مقاوم باشند، در هر حال کمتر از قیمت دو جفت کفش ورزشی با کیفیت پایین تر است.

محبوبترین مارکهای کفش ورزشی بچگانه

بسیاری از مارکهای مشهور و محبوب وجود دارند که کفشهای ورزشی بچگانه تولید میکنند، معروف ترین آنها عبارتند از:

Adidas NEO

Converse

Nike

Reebok

اسپورت لند به عنوان بزرگترین فروشگاه لباس ورزشی با هدف تأمین کالای با کیفیت ورزشی در خدمت همه علاقمندان به ورزش و پوشاک اسپورت می باشد. می‌توانید با مراجعه به وب سایت اسپورت لند ، لباس یا کفش ورزشی مورد نظر خود را از میان محصولات متنوع انتخاب کنید. لطفا جهت مشاهده و انتخاب محصولات، وارد دسته بندی های زیر شوید.


انواع کفش اسپورت زنانه انواع کیف کمری ورزشی انواع کفش دویدن مردانه

کفش ورزشی بچگانه را از کجا بخریم؟

تقریباً از هر فروشگاهی که کفش ورزشی دارد، میتوانید کفشهای کتانی بچگانه بخرید. در نظر داشته باشید که جستجوی بیش از حد برای خرید کفش، ممکن است برای شما سرگرم کننده و لذت بخش باشد اما برای کودکتان آزاردهنده است و بزرگترین مشکل در خرید کفش ورزشی بچگانه در واقع این است که خرید برای کودکان اغلب خسته کننده و طاقت فرساست. از اینرو بسیاری از والدین که آرامش کودکشان برایشان در اولویت است متوجه شدهاند که چگونه میتوانند بصورت آنلاین خرید کفش کودکان را تا حد زیادی تسهیل کنند.

والدین میتوانند قبل از انتخاب کفش ورزشی به جستجوی مناسبترین و استانداردترین کفش بپردازند سپس به کودک اجازه دهند از بین آنها، کفشهای مورد علاقه خود را انتخاب کند. به این ترتیب از بسیاری از مشکلات خرید جلوگیری خواهد شد. به طور کلی خرید کفش کتانی بچگانه فرآیند دشواری است که خرید آنلاین آن را کمی آسانتر کرده است.

یک جفت کفش ورزشی خوب از پای کودک در برابر آسیب محافظت میکند زیرا کفشهای ورزشی با کیفیت مناسب، هنگام راه رفتن، دویدن و بازی کردن برای کودک ایمن‌تر است.

سایر نکاتی که باید در نظر گرفته شوند:

- بررسی کنید تا مطمئن شوید بین طولانی‌ترین انگشت پا و انتهای کفش فاصله‌ای بین 1.5 سانتی متر تا 2 سانتی متر وجود دارد. این فضا باعث میشود انگشتان پا در کفش راحت باشد. قسمت جلوی کفش را به سمت پایین فشار دهید. نباید قسمت بالای پا محکم باشد و کمی فضا برای حرکت لازم است.

- انگشت خود را بین پشت کفش و پای فرزندتان، در امتداد پاشنه پا قرار دهید. انگشت شما باید محکم بین پاشنه کودک و پشت کفش قرار گیرد.

- به قوس داخلی کفش نگاه کنید. باید یک "تکیه گاه قوس" وجود داشته باشد بطوریکه مناسب پای فرزند شما باشد. شیب قوس باید از پایه انگشت شست بزرگ فرزند شما شروع شود.

- به فرزند خود اجازه دهید در مورد سبک، رنگ و طرح کفش اطلاعاتی ارائه دهد.

- کفشهایی با کفی انعطافپذیر و بافتدار به کودکان کمک میکند تا پای خود را بر روی زمین ناپایدار نگه دارند (فشاری به پاهایشان وارد نشود) و مانع فعالیت بدنی نمیشوند.

- دقت کنید که یک پا معمولاً بزرگتر از پای دیگر است. اندازه کفش باید متناسب با پای بزرگتر باشد نه پای کوچکتر.

- اگر برای فرزند خود کفش مدرسه میخرید، مطمئن شوید که مدرسه این نوع کفش را مجاز میداند.

- لازم است که کفشهای کودک دارای نوعی بند قفلی باشند، چه بند، چسب زنجیری، زبانه قفل کننده یا چیز دیگری.

- کودکان بسیار فعال هستند و به کفشهایی نیاز دارند که از مواد قابل تنفس مانند چرم ساخته شده باشند. این مواد از ناراحتی و بوی بد کفش جلوگیری میکنند.

- پاها در طول روز متورم میشوند بنابراین بعد از ظهر یا عصر برای خرید کفش بچگانه اقدام کنید.

- به طور مرتب داخل و خارج کفش کودکان خود را چک کنید. فرسوده شدن کناره یا پاشنه کفش، پنجههای پاره شده یا آسترهای پاره شده همه نشانه این است که باید برای فرزندان خود کفش جدید بخرید.

- خرید کفش برای کودکان خردسال می‏تواند وسوسه کننده باشد چرا که طرحهای بسیار متنوعی برای کودکان در بازار موجود است، بنابراین هنگام خرید فقط ظاهر را معیار قرار ندهید و اندازه و کیفیت و راحتی نیز حتما در نظر گرفته شوند.