فروشگاه پوشاک ورزشی اسپورتلند

به فروشگاه اینترنتی اسپورتلند خوش آمدید !

فراهم سازی امکان خرید اقساطی در اسپورتلند

در راهنما / راهنمای خرید

سرویس اقساطی اسنپ پی

 

شیوه پرداخت BNPL (اکنون خرید کنید، بعداً پرداخت کنید) چند سالی است که در دنیا رواج پیدا کرده است. این شیوۀ پرداخت نیز اخیراً در کشور ما توسط چند شرکت Lend-tech راه‌اندازی شده است. شرکت اسنپ نیز به‌تازگی این سرویس را به خدمات خود اضافه کرده است که از طریق آن به کاربران خود امکان پرداخت اقساطی یا (Buy Now, Pay Later) را می‌دهد. در حال حاضر شرکت اسنپ در حال شروع همکاری با شرکت‌ها و فروشگاه‌های مختلف اینترنتی است و اسپورت‌لند به‌تازگی اقدام به عقد قرارداد و فراهم‌آوری امکانات پرداخت اقساطی از بستر اسنپ پی نموده است.

اگر می‌خواهید بدانید سرویس اقساطی اسنپ پی چیست و چطور می‌توان با آن از اسپورت‌لند خرید اقساطی انجام داد، تا انتهای این مقاله با ما همراه باشید.

اسنپ پی چیست؟

اسنپ پی، زیرمجموعه خدمات شرکت اسنپ است که موضوع آن ایجاد امکان خرید اعتباری و اقساطی برای کاربران خودش است. هر کاربر شرکت اسنپ با دارابودن حساب کاربری در اسنپ می‌تواند به این خدمات دسترسی داشته باشد و آن را برای حساب خود فعال نماید.

سرویس اقساطی اسنپ پی 

سرویس خرید اقساطی اسنپ پی

سرویس خرید اقساطی اسنپ پی در واقع یک نوع شیوۀ پرداخت است که به کاربران اسنپ اجازه می‌دهد باتوجه‌به اعتباری که نزد اسنپ دارید، محصولات و خدمات موردنظر خود را در لحظه تهیه و یا دریافت نمایند و مبلغ آن را در چهار قسط بپردازند.

مزایای سرویس اعتباری اسنپ

· مدیریت نقدینگی

· عدم نیاز به ارائه وثیقه و یا ضامن

· عدم دریافت کارمزد

· فعال‌سازی در لحظه

· عدم نیاز به ارائه مدارک و سابقه

· امکان استفاده سریع از اعتبار

نحوه فعال‌سازی سرویس اسنپ پی

سرویس اعتباری اسنپ برای کاربرانی که واجد شرایط هستند فعال می‌شود. برای این کار کافی است در صفحه اصلی اپلیکیشن اسنپ، روی آیکون سرویس اعتباری کلیک کنید و بعد از واردکردن کد ملی خود، به‌صورت رایگان ثبت‌نام کنید. اگر واجد شرایط باشید این سرویس برایتان فعال می‌شود.

خرید اقساطی از اسپورتلند 

خرید اقساطی با اسنپ پی از اسپورت‌لند

پس از فعال‌سازی این سرویس در اپلیکیشن اسنپ، این امکان برای شما فراهم می‌شود. استفاده از این امکان بسیار ساده است. کافی است محصولات موردنظر خود را انتخاب نموده و به سبد خرید اضافه کنید. پس از انتخاب کالاهای موردنظر و تکمیل فرایند خرید می‌توانید در هنگام پرداخت گزینۀ پرداخت با اسنپ پی را انتخاب نمایید.

در مرحلۀ بعدی وارد وب‌سایت اسنپ خواهید شد و فرایندهای مربوطه (مانند لاگین کردن، بررسی اعتبار و تقسیط) در وب‌سایت اسنپ انجام می‌گیرد و پس از تکمیل فرایند به وب‌سایت اسپورت‌لند منتقل خواهید شد و سفارش تکمیل خواهد شد.

خرید اقساطی از اسپورتلند 

نکات مهم دررابطه‌با استفاده از سرویس خرید اقساطی

- حتماً تسویه‌حساب خود را در موعد مقرر انجام دهید.

- با تسویه‌حساب به‌موقع مشتری خوش‌حساب محسوب خواهید شد و اعتبار شما برای خریدهای اقساطی بعدی افزایش پیدا می‌کند.

- در صورت عدم تسویه‌حساب به‌موقع این سرویس برای شما مسدود خواهد شد.

- در صورت دیرکرد مبلغی معادل پنج درصد به‌عنوان جریمه تأخیر محاسبه و به مبلغ صورت‌حساب شما اضافه می‌گردد.

- باگذشت زمان و در صورت عدم تسویه‌حساب، اطلاعات شما به‌عنوان مشتری بدحساب به نهادهای نظارتی و اعتبارسنجی ارائه خواهد شد.

سؤالات متداول

اگر مبلغ خرید بیشتر از میزان اعتبار اسنپ باشد چه باید کرد؟

در این صورت نمی‌توانید از سرویس اعتباری برای پرداخت هزینه‌هایتان استفاده کنید. اگر قبلا از این سرویس استفاده کرده باشید و اعتبار شما کاهش یافته باشد، میتوانید با تسویه بدهی های قبلی، مجددا برای خود اعتبار ایجاد کنید.

جمع بندی

در دهه‌های اخیر، زندگی انسان بیش‌ازپیش با تکنولوژی عجین شده و تغییرات بسیاری در زندگی روزمره ما ایجاد کرده است. از جمله تغییراتی که می‌توان در این زمینه به آن اشاره کرد فرایند خریدوفروش است که شکل آنلاین نیز به خود گرفته و بسیاری را جذب استفاده از این شیوه کرده است. شیوه‌های پرداخت نیز به‌موازات همین تغییرات تکمیل‌تر می‌شوند و راهکارهای تازه‌تری را در اختیار کاربران قرار می‌دهند. سرویس خرید اقساطی که جدیدترین آنهاست امکان خرید اقساطی را به کاربران می‌دهد که افزایش قدرت خرید و مدیریت سرمایه و اولویت‌بندی هزینه‌ها را به دنبال دارد.

با استفاده از سرویس اقساطی اسنپ پی (Buy Now Pay Later) می‌توانید به‌سادگی هرچه‌تمام‌تر از اعتبار خود استفاده نموده و سرمایه خود را مدیریت کنید. اسپورتلند از جمله فروشندگان سرویس اقساطی اسنپ پی است که مفتخر است با انواع کالای ورزشی از جمله پوشاک ورزشی، کفش ورزشی، ست ورزشی، لوازم ورزشی و ... در خدمت هم‌میهنان گرامی باشد.

 

اسپورت لند، بزرگترین فروشگاه پوشاک ورزشی ایران

اسپورت لند، عرضه کننده انواع پوشاک، کفش و اکسسوری ورزشی. هدف این مجموعه تأمین کالای با کیفیت ورزشی برای تمامی علاقمندان به ورزش و پوشاک اسپورت می باشد. هم میهنان عزیز در هر نقطه از کشور می توانند با مراجعه به وب سایت اسپورت لند و یا شعب فروش، پوشاک ورزشی مورد نظر خود را از میان محصولات متنوع انتخاب کنند. ارسال سریع، گارانتی، تعویض و بازپس گیری کالا از جمله خدمات اسپورت لند به اعضاء باشگاه مشتریان این مجموعه می باشد. جهت مشاهده و انتخاب محصولات مورد نظر، وارد دسته بندی مورد نظر خود شوید.

اسپورت لند، سرزمین برند های ورزشی

انواع کفش اسپورت زنانه انواع کفش اسپرت مردانه انواع پوشاک ورزشی زنانه
انواع کفش اسپرت زنانه انواع کفش اسپرت مردانه انواع پوشاک ورزشی زنانه
انواع کوله پشتی کوهنوردی انواع مانتو ورزشی انواع نیم تنه ورزشی
انواع کوله پشتی کوهنوردی
انواع مانتو ورزشی انواع نیم تنه ورزشی
تی شرت تمرین مردانه آدیداس Darko کیف تمرین Unisex نایکی Borno اسلش تمرین زنانه نایکی Elbow W
انواع تیشرت مردانه انواع کیف ورزشی
انواع اسلش تمرین