فروشگاه پوشاک ورزشی اسپورتلند

به فروشگاه اینترنتی اسپورتلند خوش آمدید !

راهنمای انتخاب خرید اکسسوری ورزشی زنانه

در راهنما / راهنمای خرید

اکسسوری ورزشی زنانه

اکسسوری ورزشی زنانه 

داشتن لوازم ورزشی مناسب با علاق و سلایق برای ترغیب ما به ورزش بسیار مهم هستند. وقتی لوازم ورزشی فانتزی و جذاب را می بینیم، احساس می‌کنیم بلافاصله باید ورزش کنیم و کلی از لوازم متنوع خود استفاده کنیم. هم مردان و زنان ورزشکار چه به صورت حرفه‌ای یا نیمه حرفه‌ای ورزشی را دنبال می‌کنند به تناسب ورزش مورد علاقه خود لوازم جانبی شامل لباس ورزشی زنانه و کفش ورزشی زنانه مناسب آن را نیز تهیه می‌کنند تا با داشتن ظاهر جذاب و خوش استایل با رغبت و هیجان بیشتری ورزش خود را ادامه دهند. برخی از لوازم ورزشی هستند که از ضروریات محسوب می‍شوند. لوازم ورزشی زنانه در رنگ‌ها، برندها، سایزهای مختلف عرضه می‌شوند.

تیشرت ورزشی زنانه 

تیشرت ورزشی یا نیم تنه زنانه

تی شرت ورزشی از جمله ضروری‌ترین لوازم ورزشی زنانه محسوب می‌شود که در متریال‌های مختلف عرضه می‌شود. مانندپلی استر که سبب تعرق کمتر بانوان می‌شود و تنفس‌پذیری بالایی دارد.

متریال پنبه

طبیعی بودن این الیاف یک مزیت به حساب می آید، اما باید بدانید که معمولا این تی شرت ها رنگ پس می دهند.

متریال کتان

انتخاب مناسب و ایده آلی برای خانم های با پوست حساس است.

ریون

لباس‌های زنانه متنوعی با این نوع پارچه ساخته می شوند. این پارچه نیز دارای الیاف مصنوعی است و تغییر سایز نمی دهد.

مت ورزشی 

مت ورزشی

تهیه مت ورزشی از لوازم ورزشی زنانه است که البته آقایانی که در ورزش‌های هوازی یا گروهی نشسته شرکت می‌کنند نیز تهیه آن توصیه می‌شود. وجود زیر اندازی که سطح نرم، صاف و تمیزی دارد برای انجام حرکات ورزشی بسیار اهمیت دارد. مت ورزشی برای ورزش‌های هوازی، خوابیده و نشسته، ایروبیک، پیلاتس و تمرینات یوگا مناسب است و باعث افزایش ایمنی و کیفیت بهتر حرکات ورزشی می‌شود.

شیکر ورزشی 

شیکر ورزشی

از جمله لوازم ورزشی زنانه که استایل جذاب و حرفه‌ای به ورزش شما می‌دهد شیکر ورزشی است. البته شیکرها توسط اکثر ورزشکاران حرفه‌ای چه زن و چه مرد استفاده می‌شود. شیکر قابلیت مخلوط کردن میوه‌ها همانند موز، یا پروتئین همراه با طعم دهنده‌هایی مثل عسل و.. دارد. درون شیکرها همزن‌های دستی وجود دارد تا ورزشکاران موادی که حجم کمتری دارند را به صورت دستی و سریع مخلوط کنند.

ساک ورزشی زنانه 

ساک ورزشی زنانه

به عنوان یک خانم ورزشکار اگر لوازم ورزشی زیادی دارید بهتر است تمامی آنها را در یک ساک ورزشی مناسب و جذاب جای دهید. از لوازم ورزشی زنانه، اگر می‌خواهید ظاهری حرفه‌ای وتلاش‌گر در حیطه ورزش داشته باشید.داشتن ساک باید در اولویت شما باشد.

دستکش ورزشی زنانه 

دستکش ورزشی

پوست دست زنان حساس و ظریف است و در زمانی که به ورزش و کار با لوازم ورزشی موجود در باشگاه می‌پردازید بایستی مواظب دستان خود باشید، بناراین بهتر است از دستکش‌های ورزشی استفاده کنید تا به دستان آسیب نرسانید. دستکش ورزشی نیز از جمله لوازم ورزشی زنانه است که توصیه می‌شود بانوانی که وزنه و بدنسازی در باشگاه انجام می‌دهند، حتما یک یا دو جفت از آن را تهیه کنند. هنگام خرید دستکش‌های ورزشی رنگ آنها را با رنگ ست اسپرت زنانه خود ترکیب کنید.