فروشگاه پوشاک ورزشی اسپورتلند

به فروشگاه اینترنتی اسپورتلند خوش آمدید !

لذت پیاده روی با کفش های اسکیچرز

در برندها / اسکیچرز

 خرید کفش اسکچرز

زمانی که صحبت از خرید کفش به میان می‌آید اهمیت ضربان قلب دوم انسان یعنی پاها برجسته‌تر می‌شود. کفش‌ها که در انواع و مدل‌های مختلفی تولید می‌شوند همه‌روزه ما را در زندگی همراهی می‌کنند؛ بنابراین برای داشتن یک همراه خوب و بادوام باید بهترین برندها همچون انواع کفش اسکیچرز را بشناسید. انواع کفش اسکیچرز توسط کمپانی بزرگی به همین نام در قلب آمریکا، منهتن، تولید می‌شوند. تنوع بالای مدل‌های زنانه و مردانه این برند، شما را برای خرید کفش اسکیچرز وسوسه خواهد کرد! پس اگر قصد خرید یکی از کفش‌های این برند به‌نام را دارید با این مقاله از اسپورتلند همراه باشید تا کفش مناسب خود را آسان‌تر انتخاب کنید.

 ویژگی‌های لذت‌بخش کفش اسکیچرز برای پیاده‌روی

برند Skeachers در طراحی انواع کفش‌های خود، اصولی را رعایت می‌کند که با پوشیدن کفش‌ها می‌توانید به تجربه‌ای لذت‌بخش از ورزش موردعلاقه خود دست یابید.

انعطاف و راحتی کفش

یکی از ویژگی‌های منحصربه‌فرد کفش‌های اسکیچرز، انعطاف‌پذیری بالای آنها است. این برند بیش از هر چیز دیگری به‌راحتی در پوشیدن شهرت دارد. وزن سبک انواع کتانی اسکیچرز و فوم ضخیم و نرم آن در کف کفش، وظیفه مراقبت از پاها را به‌خوبی انجام می‌دهد.

قیمت مناسب

ویژگی دوم این کفش‌ها، قیمت مناسب و نسبتاً پایین آنها در مقایسه با برندهای دیگر است. شما نیازی نیست برای خرید کفش اسکیچرز اصل، هزینه بالایی بپردازید. این برند انواع کفش و کتانی‌های خود را با قیمتی منصفانه روانه بازار می‌کند.

کیفیت مناسب

امروزه انواع کتانی Skeachers بعد از برندهای شناخته‌شده‌ای چون نایک، آدیداس، آندر آرمور در جایگاه چهارم کفش‌های پرطرفدار در ایالات متحده قرار دارند. درواقع کتانی اسکیچرز اصل عمکلردی و کیفیت مناسب مشابه با برندهای ‌مشهور دنیا را داراست. درنتیجه بسیاری افراد در سراسر دنیا علاقه‌مند به خرید کفش‌های اسکیچرز زنانه هستند.


خرید بهترین کفش های اسکیچرز 

جذاب‌ترین مدل‌های کفش اسکیچرز

کفش اسکیچرز در انواع مختلفی از جمله کتانی، کفش راحتی، اسپرت و صندل تولید و عرضه می‌شوند. بااین‌حال خرید کفش اسپرت اسکیچرز بیش از سایر مدل‌ها محبوبیت یافته است. انواع کتانی اسکیچرز با طرح‌های خاص و انعطاف خود مناسب برای انواع ورزش‌های باشگاهی، پیاده‌روی و دویدن است و همچنین می‌توانید با لباس‌های مختلف ورزشی زنانه خود آنها را ست کنید.


مدل جدید کفش اسکیچرز 

کتانی اسکیچرز مدل Gomeb Speed ​​3s  

 تولید کفش اسکیچرز Gomeb از سال ۲۰۱۱ آغاز شد؛ دقیقاً از زمانی که دونده معروف مب کفلیزیگی (Meb Keflezighi) با این برند قرارداد حرفه‌ای امضا کرد. بعد از تولید این کفش، او یک جفت از این کفش‌ها را به پا کرد و برنده ماراتون بوستون شد. این کتانی اسپورت همچون سایر مدل‌های کفش اسکیچرز بدنه‌ای منعطف دارد و به‌واسطه منافذ بسیار روی آن، از تعریق پا جلوگیری می‌کند. ویژگی دیگر آن طراحی و انتخاب ترکیب رنگ فوق‌العاده‌ای است که این کفش را به گزینه‌ای ایده‌آل برای دویدن آقایان یا پیاده‌روی در طول روز تبدیل کرده است.


خرید کفش اسکیچرز 

اسکیچرز مدل GoRun Ride 8 Hyper

در این مدل از کفش اسکیچرز، از فوم‌های منحصربه‌فرد این کمپانی استفاده شده است؛ به همین دلیل وزن آن بسیار سبک بوده و برای استفاده طولانی‌مدت در طول روز بهترین انتخاب است. از طرفی دیگر اگر جز افرادی هستید که مدل‌های ساده را می‌پسندید، خرید کتانی اسکیچرز GOrun Ride 8 Hyper انتخابی هوشمندانه خواهد بود. این کفش اسپرت اسکیچرز مناسب بانوان و آقایان است و باتوجه‌به ظاهر ساده و مینیمال آن، امکان استفاده از این کتانی را در موقعیت‌های مختلف دارید.

  خرید کفش اسکیچرز

 

اسکیچرز مدل GOrun Speed XCR Ultra

دوچرخه‌سواری ورزشی است که نیاز به کفش مخصوص به خود را دارد. برای این ورزش کفش باید به‌خوبی هوا را درون خود جریان دهد و سبک باشد. علاوه بر این کفش‌هایی که کفی ضخیمی دارند مناسب این ورزش نیستند. تمام ویژگی‌های گفته شده به‌وضوح در کتانی اسکیچرز GOrun Speed XCR Ultra دیده می‌شود. این مدل از کفش اسکیچرز بهترین گزینه برای دوچرخه‌سواری است که لذت این ورزش هیجان‌انگیز را برای شما دوچندان می‌کند. علاوه بر این قیمت کفش اسکیچرز مذکور نیز نسبت به مدل‌های دیگر کمتر است.

 کفش اسکیچرز مدل Go Walk

کفش اسکیچرز پیاده‌روی مردانه مدل go walk 3 -189752

 کتانی اسکیچرز go walk 3 را به افرادی پیشنهاد می‌دهیم که با پرداخت هزینه‌ای متوسط به کفشی بادوام برای پیاده‌روی نیاز دارند. بخش رویی کفش از جنس پارچه مش است که به‌خوبی هوا را درون کفش به جریان وامی‌دارد. انعطاف کف کفش، طراحی زیبا، سبکی و راحتی از ویژگی‌های مثبت آن محسوب می‌شود.


 کفش اسکیچرز مدل Go Walk

کفش اسکیچرز پیاده‌روی زنانه مدل Go Walk 3