فروشگاه پوشاک ورزشی اسپورتلند

به فروشگاه اینترنتی اسپورتلند خوش آمدید !

ورزش-برای-درمان-پوکی-استخوان
04 مرداد

ورزش برای درمان پوکی استخوان

آیا ورزش برای پوکی استخوان خوب است؟ آیا افراد مبتلا به پوکی استخوان می‌توانند ورزش کنند؟ مفیدترین ورزش برای پوکی استخوان کدام است؟ ما در اینجا به تمامی این سؤالات پاسخ می‌دهیم و ورزش مناسب برای پوکی استخوان را معرفی می‌کنیم.

ادامه مطلب
در-فصل-گرما-چگونه-ورزش-کنیم
28 تیر

در فصل گرما چگونه ورزش کنیم؟

اکنون که فصل تابستان فرا رسیده بیایید ببینیم باید در فصل گرما چگونه ورزش کنیم. حتماً پیش آمده کفش‌های کتانی‌تان را پوشیده باشید و آماده هستید که تمرینتان را انجام دهید. اما وقتی بیرون می‌روید، موجی از گرما به شما برخورد می‌کند.

ادامه مطلب
تاثیر-سیگار-در-بدنسازی
10 تیر

تاثیر سیگار در بدنسازی

ر این مقاله از اسپورتلند می‌خواهیم تاثیر سیگار در بدنسازی را بررسی کنیم. ببینیم که چگونه سیگار مانع ظرفیت ریه، استقامت، سلامت قلب و عروق و ریکاوری عضلات شما می‌شود. با مضرات دود سیگار در باشگاه و فواید ایجاد محیطی عاری از دود آشنا می‌شویم. تاثیر سیگار بر عضله سازی را بررسی نموده

ادامه مطلب
دوش_آب_سرد_بعد_از_تمرین
03 خرداد

فایده دوش آب سرد بعد از تمرین

اگر عادت دارید از دوش آب سرد بعد از ورزش استفاده کنید تا ریکاوری خود را بهبود ببخشید، ما به شما همه آنچه را که باید بدانید خواهیم گفت. اگرچه مطالعات گزارش داده‌اند که دوش آب سرد بعد از ورزش ممکن است اثرات مثبت دیگری نیز داشته باشد. اما آیا واقعاً از نظر علمی فواید دوش آب سرد بعد از ورزش ثابت

ادامه مطلب
تمرین_با_آرایش
26 اردیبهشت

عوارض تمرین با آرایش

ورزش کردن برای پوست شما عالی است. جریان خون را به تمام اندام‌های شما، از جمله پوست، افزایش و اکسیژن و مواد مغذی را همراه با آن تحویل می‌دهد. اما تمرین با آرایش می‌تواند به سلامت پوست شما آسیب وارد کند.

ادامه مطلب
لوازم_ورزشی
08 اردیبهشت

مهمترین لوازم ورزشی برای تمرین اصولی را بشناسید

امروزه تمرینات زیادی وجود دارد که برای انجامشان نیاز به هیچ وسیله خاصی ندارید اما همراه داشتن لوازم ورزشی شخصی یا برخی از لوازمی که می‌توان با آن حرکت‌های زیادی را انجام داد لذت بردن از ورزش را بیشتر می‌کند.

ادامه مطلب
انگیزه-برای-ورزش-کردن
09 اسفند

12 راهکار افزایش انگیزه برای ورزش کردن

آیا ورزش کردن همیشه یکی از تصمیماتی است که قرار است از سال جدید شروع کنید؟ آیا به اندازه کافی انگیزه برای ورزش کردن ندارید؟ و هنوز هم سؤالتان این است که چرا انگیزه ورزش ندارم. ما در اینجا تمام آنچه که لازم است شما برای ایجاد و حفظ انگیزه در ورزش بدانید را گردآوری کرده‌ایم مورد بررسی قرار دادیم.

ادامه مطلب
ورزش-در-محل-کار
03 اسفند

ورزش در محل کار - 6 حرکت مفید برای کارمندان

تحقیقات اخیر نشان می‌دهد که 30 دقیقه ورزش هوازی پنج بار در هفته می‌تواند خطرات سلامتی ناشی از سبک زندگی بی‌تحرک را خنثی کند. ورزش در محل کار از مواردی هستند که به شما کمک می‌کنند تا ورزش کردن را در برنامه شلوغ کار و زندگی خود قرار دهید و از مزایای آن برخوردار گردید.

ادامه مطلب
درد-عضلات-بعد-از-ورزش
23 دی

درد عضلات بعد از ورزش را چگونه درمان کنیم؟

درد عضلات بعد از ورزش با شروع تأخیری یا DOMS در دسته اسپاسم عضلانی است و اصطلاحی است که بسیاری از ورزشکاران با آن رابطه‌ای عشق و نفرت دارند. در این مقاله از اسپورتلند با ما همراه باشید تا به شما بگوییم درد عضلانی بعد از ورزش چیست و برای درمان بدن درد بعد از ورزش چه باید بکنید؟

ادامه مطلب
سرد کردن بعد از ورزش
22 آذر

چرا سرد کردن بعد از ورزش مهم است؟

شما باید تمرینات سرد کردن بعد از ورزش را در پایان تمرین خود انجام دهید تا از فعالیت‌های شدید راحت شوید. سرد کردن بعد از ورزش در خانه اهمیت زیادی دارد. حرکات کششی سرد کردن بدن بعد از ورزش روند ریکاوری را آغاز می‌کند، انعطاف پذیری را افزایش می‌دهد و آرامش را به همراه دارد.

ادامه مطلب
تمرین-زدگی-چیست
20 آبان

تمرین زدگی چیست و نحوه درمان بیش تمرینی

بیش تمرینی یا سندرم تمرین زدگی زمانی اتفاق می‌افتد که ورزشکار پس از تمرینات شدید مکرر به اندازه کافی زمان برای ریکاوری و استراحت نداشته باشد و خستگی، کاهش عملکرد و آسیب دیدگی از علائم آن است. در اینجا درباره بیش تمرینی overtraining و نحوه درمان تمرین زدگی را به شما خواهیم گفت.

ادامه مطلب