فروشگاه پوشاک ورزشی اسپورتلند

به فروشگاه اینترنتی اسپورتلند خوش آمدید !

راهنمای کامل برای خرید بوت مردانه و معرفی سبک ها

در راهنما / راهنمای خرید

انتخاب یک جفت بوت مردانه جدید می تواند به اندازه نامگذاری تولد شما مشکل باشد. رنگ، سبک، قیمت و به روز بودن همه برای برتری رقابت می کنند. به این لیست تنوع ، طول عمر، گرما هنگام سرما و شما یک طوفان خرید بوت مردانه اسپرت را خواهید داشت. از کجا شروع می کنید؟

خبر خوب این است که نیازی نیست یک متخصص باشید تا بدانید به دنبال چه چیزی بگردید. یک جفت بوت باید کشش کافی داشته باشد ، مقدار زیادی مقاومت داشته باشد و شما را جذاب جلوه دهد ، حتی زمانی که هوا خوب نیست . بنابراین، صرف نظر از اینکه شما می خواهید یک جفت بوت برای کار انتخاب کنید یا یک بوت مردانه کلاسیک ، ما در ادامه شما را با انواع بوت های مردانه آشنا خواهیم کرد و هر آن چیزی که برای خرید پوتین مردانه نیاز دارید بدانید ، اشاره خواهیم کرد.

مدل های بوت مردانه

بوت ها بهترین انتخاب برای پوشیدن در زمستان می باشند. راحت، شیک، و خیلی گرم تر از کفش ، آن ها را به دلیلی ضروری برای پوشیدن در زمستان تبدیل کرده است.

مدل های مختلفی از بوت های مردانه وجود دارد اما بیشتر آن ها را می توان در 5 دسته قرار داد: بوت های چلسی ، بوت های چوکا ، بوت های مجلسی، بوت های فنی و بوت های ولینگتوس یا همان دهان گشاد می باشد. ما توصیه می کنیم لباس زمستانی هر شخص باید حداقل 2 جفت پوتین داشته باشد یکی برای کار و دیگری برای استایل کژوال و قرار های مهم لازم می شوند.

در اینجا تفکیکی از انواع سبک های مختلف بوت مردانه مشکی موجود می باشد که شما می توانید از آن ها برای خودتان سبک بوت انتخاب کنید و نحوه پوشیدن ( ست کردن ) آن ها را توضیح خواهیم داد.

بوت چلسی

چکمه چلسی یک طرح کلاسیک است که در عصر ویکتوریا توسط جیمز اسپارکس-هال، سرپرست سلطنتی ساخته شد. در حالی که در اصل به عنوان یک چکمه سواری ساده طراحی شده بود، نام آن از دهه ۱۹۵۰ و ۱۹۶۰ چلسی نامیده می شد، زمانی که آن ها در اطراف محله trendiest لندن دیده می شدند.

بوت های فنی

در حالی که بوت های فنی ممکن است شیک ترین جفت کفش شما نباشد اما احتمالا بیشتر عملی خواهند بود. گفته می شود که یک بوت مقاوم مطمئنا بار ها و بارها در کانون توجه این سبک قرار می گیرد که برند های CAT ، Timberland ، Rockport مدل های روز جهان را در این سبک تولید می کنند. این بوت ها پاها را گرم نگه می دارد و در برابر شرایط کاری در محیط باز و خشک بسیار مقاوم هستند و معمولا ضد آب و ایمن ساخته می شوند.

بوت های چوکا (نوک برگشته)

تقریبا به همان اندازه که همه چکمه های چرمی ساخته می شوند ، چکمه های chukka از سطح صاف و ظریف برخوردار می باشد ، که پوشیدن آن ها را راحت و آسان می سازد.

نام این کفش از ورزش چوگان گرفته شده است . با این حال، نیمرخ این بوت مردانه جدید از چکمه های بیابان که ابتدا توسط ناتان کلارک برای سربازان بریتانیایی در آفریقا در طول جنگ جهانی دوم طراحی شده بود، الهام گرفته است.

بوت های مجلسی

ممکن است شما دارای مجموعه ای از کفش رسمی به رنگ های مشکی ، قهوه ای و ... داشته باشید، اما اگر به دلیل آب و هوای بد شرایط پوشیدن این کفش ها را برقرار نباشد ، برای ست کت و شلوار خود می خواهید چه کفشی بپوشید؟

بوت های مجلسی هنوز یک سبک هوشمندانه به حساب می آید و می تواند اغلب ویژگی های رسمی شما را شامل شود. بوت های مجلسی می توانند رسمیت را حفظ کنند و چکمه ای را انتخاب کنید که به قوزک پا برسد و بتواند از پاهایتان در برابر خیس شدن محافظت کند.

اسپورت لند، بزرگترین فروشگاه مولتی برند پوشاک ورزشی در ایران، عرضه کننده انواع پوشاک، کفش و اکسسوری ورزشی. هدف این مجموعه تأمین کالای با کیفیت ورزشی برای تمامی علاقمندان به ورزش و پوشاک اسپورت می باشد. هم میهنان عزیز در هر نقطه از کشور می توانند با مراجعه به وب سایت اسپورت لند و یا شعب فروش، پوشاک ورزشی مورد نظر خود را از میان محصولات متنوع انتخاب کنند. ارسال سریع، گارانتی، تعویض و بازپس گیری کالا از جمله خدمات اسپورت لند به اعضاء باشگاه مشتریان این مجموعه می باشد. جهت مشاهده و انتخاب محصولات مورد نظر، وارد دسته بندی مورد نظر خود شوید.

اسپورت لند، سرزمین برند های ورزشی