فروشگاه پوشاک ورزشی اسپورتلند

به فروشگاه اینترنتی اسپورتلند خوش آمدید !

مهمترین نکات درباره ست کردن بوت مردانه و شلوار

در راهنما / راهنمای خرید

بوت مردانه یکی از بهترین انواع کفش مردانه است. کفشی که می توان آن را در شرایط و فصل های مختلف پوشید. شاید تصور کنید پوشیدن بوت مردانه ارزان تنها مختص به زمستان است؛ اما بهتر است بدانید این کفش می تواند در صورت استفاده درست در فصل های دیگر نیز کاربرد داشته باشد؛ و تیپ جذابی را برای شما فراهم کند. در این نوشته وبلاگ فروشگاه اسپورت لند می خواهیم مهمترین نکات برای ست کردن بوت مردانه و شلوار را با شما در میان بگذاریم. شما می توانید انواع شلوار ورزشی مردانه را با بوت و نیم بوت ست کنید؛ و اگر بتوانید این کار را به درستی انجام دهید مطمئن باشید استایل خاص و مورد پسندی را برای خود فراهم کرده اید.

بوت مردانه و شلوار کتان

ست کردن بوت مردانه تیمبرلند و شلوار کتان را به عنوان یک انتخاب کلاسیک و اسپرت به شما پیشنهاد می کنیم. شلوار کتان را می توانید به خوبی با انواع بوت و نیم بوت مردانه ست کنید. مزیت شلوار کتان این است که می تواند هم به عنوان یک استایل رسمی و هم یک استایل غیررسمی و کژوال کاربرد داشته باشد. به عنوان مثال با پوشیدن یک کت تک اسپرت، تیپ شما نیمه رسمی می شود؛ و این در حالی است که با این تیپ می توانید کت رسمی تر و یا حتی پالتو را نیز امتحان کنید. به طور کلی شلوارهای کتان در طیف رنگی قهوه ای قرار می گیرند. توصیه اکید درباره ست کردن بوت مردانه و شلوار کتان، استفاده از طیف رنگی متفاوت با هم است.

در واقع یک رنگ بودن شلوار کتان و بوت مردانه، بدترین اتفاقی است که می تواند برای استایل شما رخ دهد. به طور معمول پوشیدن شلوار کتان با یک یا دو درجه تفاوت رنگ (روشن تر) انتخابی عالی برای این سبک پوشش است. به همین دلیل توصیه کلی این است که یک شلوار خاکی یا قهوه روشن را همیشه در کمد لباس های خود داشته باشید. همچنین توجه کنید که در هر حال شلوار کتان مانند یک شلوار جین استایل غیررسمی ندارد؛ در نتیجه بهتر است از انواع بوت ها و نیم بوت ها رسمی تر برای آن استفاده کنید.

ست-بوت-و-شلوار

بوت مردانه و شلوار لی

شلوار جین یا شلوار لی، از جمله شلوارهایی است که هر مردی دست کم چندتایی از آن را در کمد لباس های خود دارد. در نتیجه بسیار مهم است بتوانید آن را با بوت و نیم بوت خود ست کنید. به طور کلی همه شلوارهای جین هماهنگی مناسبی با طرح و رنگ بوت های مردانه دارند. در نتیجه تقریبا می شود گفت که می توانید بدون نگرانی این دو مورد را با هم بپوشید. اما اگر بخواهید کمی خوش سلیقه تر به نظر برسید؛ یک سبک همیشه جذاب پوشیدن بوت های قهوه ای روشن و براق، با یک شلوار جین به رنگ آبی شارپ است. احتمالا این سبک را در تبلیغات انواع بوت مردانه اسپرت و شلوار دیده اید؛ در نتیجه در انتخاب آن شک نکنید.

نکته مهم در استفاده از نیم بوت مردانه و شلوار جین، توجه به ساق آن است.

در این زمینه باید دقت کنید که ساق نیم بوت زیر شلوار مخفی نشود. تا زدن با دقت انتهای جین به طوری که ساق کفش مشخص باشد و از سویی ساق پا خیلی به چشم نیاید؛ هنری هست که باید بتوانید با کمی دقت از پس آن برآیید. در واقع یک فاصله نیم تا یک سانتیمتری بین محل تای شلوار و ساق نیم بوت که در آن فاصله جوراب تان پیداست، بهترین ترکیب را خواهد ساخت. همچنین توجه کنید که نه تنها درباره شلوار جین، بلکه به طور کلی درباره همه شلوارهایی که با بوت مردانه ست می شوند؛ استفاده از شلوارهای نسبتا تنگ و بدون فضای خالی زیاد توصیه می شود. در نهایت اگر می خواهید تیپ شما با بوت مردانه و شلوار جین کامل شود؛ توصیه ما برای روزهای زمستانی یک کاپشن چرمی و کوتاه مردانه است.