فروشگاه پوشاک ورزشی اسپورتلند

به فروشگاه اینترنتی اسپورتلند خوش آمدید !

مهمترین توصیه ها برای خرید بوت مردانه

در راهنما / راهنمای خرید

خرید بوت مردانه یکی از بهترین انتخاب ها برای پاپوش شما در فصل های مختلف است. بوت های مردانه در انواع و اقسام گوناگونی تولید می شوند؛ که هرکدام برای تیپ و شرایط خاص خود مناسب هستند. اما خرید بوت مردانه یک کار نسبتا تخصصی است. در واقع انتخاب یک بوت مناسب و باکیفیت که با نیازهای شما هماهنگ باشد؛ مستلزم در نظر گرفتن نکات مهمی است.

در این مقاله فروشگاه اسپرت لند توصیه هایی مهم را برای خرید بوت مردانه مطرح می کنیم. با در نظر گرفتن این موارد می توانید مطمئن باشید که از خرید بوت مردانه تجربه ای خوشایند و مثبت به دست می آورید.

سایز بوت مردانه

انتخاب سایز مناسب اولین و مهم ترین موضوعی است که هنگام خرید بوت مردانه به ذهن همه ما می رسد. در واقع سایز کفش اولین فاکتور قابل سنجش است؛ و اگر انتخاب درستی در این زمینه نداشته باشید؛ سایر ویژگی های کفش نیز به کار شما نخواهد آمد. توجه کنید که سایز یک عدد ساده نیست. فراتر از اینکه سایز پای شما با چه عددی اندازه گیری می شود؛ واجب است که در عمل نیز اندازه بخش های مختلف کفش متناسب با پای شما باشد.

البته در این زمینه استانداردهای مشخصی وجود دارد که با تجربه به دست می آید. اما رعایت چند مورد ساده می تواند سایز درست کفش شما را تایید کند. در قدم اول هنگام پا زدن بوت، حتما هر دو پا را به طور هم زمان تست کنید. سایز بودن یک لنگه کفش دلیل قطعی بر مناسب بودن لنگه دیگر نیست. همچنین به جورابی که قرار است با بوت مدنظر بپوشید توجه کنید. پوشیدن یک جوراب ضخیم به راحتی می تواند سایز پای شما را تغییر دهد. همچنین به هیچ عنوان کفش را بدون جوراب تست نکنید.

اگر بوت مدنظر بندی است، توصیه می کنیم حتما بندهای هر دو پا را ببنید؛ تا بتوانید از اندازه مناسب آن مطمئن شوید. بسیاری از مدل های بوت مردانه دارای مچ هستند. در نتیجه حتما تست کنید که هنگام راه رفتن مچ شما به اندازه کافی امکان حرکت آزادانه را دارد. در قسمت جلویی پا، نوک انگشتان شما نباید به هیچ وجه به نوک کفش (از داخل) برخورد داشته باشد. در واقع شما باید بتوانید پنجه خود را بدون مشکل و آزادانه در کفش حرکت دهید. در مقابل محل قرارگیری پاشنه باید حداکثر ثبات را داشته باشد. به این معنا که هنگام حرکت پاشنه شما نباید به طرفین لیز بخورد و یا بالا و پایین شود.

کیفیت بوت مردانه

کیفیت ظاهری بوت مردانه کاملا مشخص است. به این معنا که می توانید با مشاهده و لمس آن تا حدود زیادی به کیفیت آن پی ببرید. در این زمینه بوت های چرمی بهترین انتخاب هستند. همچنین به کیفیت دوخت نیز توجه کنید. هرچقدر دوخت بوت با دقت بیشتری انجام شده باشد؛ نشان دهنده این است که آن بوت در اجزای دیگرش نیز از کیفیت بیشتری برخوردار است. نکته دیگر هنگام خرید بوت مردانه توجه به کیفیت زیره آن است. زیره بوت باید در عین استحکام از انعطاف پذیری مناسب برخوردار باشد. این انعطاف پذیری باید به قدری باشد که بدون نگرانی بتوانید زیره بوت را تا دست کم 30 درجه بدون نگرانی خم کنید. بیش از این مقدار کفش شما را از رده بوت ها خارج می کند. همچنین کمتر از این مقدار باعث می شود پاهای شما هنگام راه رفتن تحت فشار قرار بگیرد و زود خسته شوید.

تناسب با سبک دلخواه

در آخر بسیار مهم است که خرید بوت مردانه بر اساس سلیقه شما و متناسب با سبک دلخواه تان انجام شود. بوت ها انواع مختلفی دارند؛ که مدل های چلسی، سربازی، بندی و کوهنوردی است. هرکدام از این مدل ها متناسب با تیپ هایی خاص است. البته فارغ از این نکته اگر می خواهید تنها یک جفت بوت مردانه تهیه کنید؛ توصیه می کنیم یکی از بوت های سبک چلسی را انتخاب نمایید. بوت های چلسی به نسبت سایر مدل ها از هماهنگی بیشتری با سبک های متنوع برخوردار است.