فروشگاه پوشاک ورزشی اسپورتلند

به فروشگاه اینترنتی اسپورتلند خوش آمدید !

با نیم بوت مردانه چه بپوشیم؟

در راهنما / راهنمای خرید

نیم بوت مناسب فصل پاییز است. البته نیم بوت مردانه اسپرت را در اواخر فصل زمستان که هوا معتدل تر می شود هم می توانید بپوشید. اما حتما از خود می پرسید این کفش های خاص را با چه لباسی ست کنم؟

با سرد شدن هوا در فصل پاییز برای مدتی با کفش های پیاده روی سبک و خنک خداحافظی می گویید. نوبت به پوشیدن نیم بوت و بوت مردانه است. دانستن اصول پوشیدن نیم بوت های مردانه با لباس و اکسسوری ها کار سختی نیست. با مطالعه این مقاله چند مورد آن را به شما می گوییم.

یکی از اصول پوشیدن بوت مردانه، نظافت آن است. شما در گام اول باید از تمیزی بوت اطمینان داشته باشید. در فصل پاییز و زمستان به دلیل بارش باران و برف، ممکن است بوت شما خاکی شود. این امر باعث می شود تا نیم بوت شما جنبه زیبایی خود را از دست بدهد و تمام تلاش شما را برای ست کردن با لباس هایتان بی ارزش کند.

نیم بوت ها را می توان هم با تیپ اسپرت و کژوال ست کرد و هم با تیپ های رسمی و شسته رفته. جنس نیم بوت ها خود راهنمای خوبی برای چگونگی ست شدن با دیگر لباس هاست. به طور مثال نیم بوت چرمی با کت و شلوار شما استایل رسمی می سازد. و نیم بوت های بند دار یا جنس جیر را به راحتی می توان برای تیپ روزانه درنظر گرفت.

در این مقاله توضیح مختصری برای نحوه ست کردن نیم بوت آقایان توضیحی می دهیم.

 

نیم بوت مردانه و کت اسپرت

با پوشیدن نیم بوت و ست کردن آن با کت اسپرت مردانه یک ترکیب جالب به دست آورید. تیپ اسپرت مورد پسند همه جوانان است. با تیپ اسپرت احساس راحت تری نسبت به تیپ های رسمی دارید.

نیم بوت مردانه را با انواع مدل های کت اسپرت می توانید بپوشید. البته باید به رنگ آن دقت کنید. رنگ بوت و کت می تواند مشابه یا از یک جدول رنگی باشد. البته خود را محدود به رنگ هایی مثل مشکی و طوسی نکنید. رنگ های بسیاری برای آقایان مناسبند اما شاید تابه حال آن ها را امتحان نکرده اید. یک بار ریسک آن را بپذیرید و با تنوع آن تغییرات مثبت آن را در روحیات خود ببینید.. اما حواستان به شدت رنگ ها باشد. می توانید یکی از رنگ ها را روشن یا تیره انتخاب کنید.

کت اسپرت با نیم بوت یک تیپ خلاقانه برایتان ایجاد می کند. کت اسپرت از جنس کتان که آستر مناسبی هم برای حفظ گرمای بدن تان در پاییز داشته باشد، یکی از بهترین انتخاب ها برای ست شدن با نیم بوت است.

 

اسپورت لند به عنوان بزرگترین فروشگاه لباس ورزشی با هدف تأمین کالای با کیفیت ورزشی در خدمت همه علاقمندان به ورزش و پوشاک اسپورت می باشد. می‌توانید با مراجعه به وب سایت اسپورت لند ، لباس یا کفش ورزشی مورد نظر خود را از میان محصولات متنوع انتخاب کنید. لطفا جهت مشاهده و انتخاب محصولات، وارد دسته بندی های زیر شوید.

 

 

انواع شورتک ورزشی زنانه انواع دستکش ورزشی انواع مت ورزشی

نیم بوت مردانه و شلوار جین

با شلوار جین تیپ کژوالی خواهید داشت. چرا که این جنس شلوار علاوه بر زیبایی احساس راحتی هم به شما می دهند. در نتیجه در طول روز همراه خوب پاهای شماست.برای ست کردن شلوار جین با نیم بوت مردانه باید به رنگ آن توجه کنید. هارمونی رنگ یکی از بحث های مهم دنیای مد و پوشاک است.

بهترین گزینه برای نیم بوت های مردانه پوشیدن شلوار جین با اندازه متناسب در قسمت مچ پا هستند. پوشیدن شلوار جین دمپا تیپ جالبی برای شما ایجاد نمی کند.

همچنین اگر قد شلوار جین شما بلند است، می توانید آن را به صورت پاکتی تا بزنید. اما این کار باید با ظرافت انجام شود. بهتر است قسمت تا زده را با اتو صاف کنید. البته شلوار را جوری تا نزنید که تمام جوراب شما و قسمتی از پای شما مشخص شود. یک توازن ایجاد کنید که ظاهر کفش شما حفظ شود.

اما برای شلوارهای با قد متناسب، بهترین کار این است که قسمت کمی از پایین شلوار بر روی لبه نیم بوت قرار بگیرد. در این حالت تیپ مردانه مناسبی خواهید داشت.

نیم-بوت-مردانه