فروشگاه پوشاک ورزشی اسپورتلند

به فروشگاه اینترنتی اسپورتلند خوش آمدید !

چگونه با پیلاتس لاغر شویم؟

در ورزش ‌ها / پیلاتس

جوزف پلاتس ابداع کننده این روش تمرینی خود را به نام Contrology نامگذاری کرد ﮐﻪ ﭘﺲ از ﻣﺮگ وی به دﻟﯿﻞ اﺣﺘﺮام و ﺣﻔﻆ ﯾﺎد و ﺧﺎطﺮه‌اش ﺗﻮﺳﻂ ﺑﺎزﻣﺎﻧﺪﮔﺎن ﺑﻪ ﻧﺎم ﭘﯿﻼﺗﺲ ﻣﺘﺪاول ﺷﺪ. به گفته جوزف ، سلامت جسمی و روانی به شدت وابسته به هم هستندو او ادعا می‌کند که کنترولوژی یا پیلاتس بدن را یکپارچه می‌کند. آیا Pilates به شما کمک می‌کند وزن از دست بدهید؟

بسیاری از مردم معتقدند که ورزش پیلاتس همراه توپ پلاتس باعث لاغری نمی‌‌شود و صرفا بدن را خوش ترکیب و انعطاف پذیر می‌سازد پیلاتس به شما کمک می‌کند تا عضلات خود را به ویژه در ناحیه مرکزی بدن، تقویت کنید. این تمرینات بدن شما را شکل می‌دهد و ظاهر بی نظیری برای شما به ارمغان می‌آورد. از آنجا که قامت صاف و کشیده، شکم تخت و سینه‌ی ستبر چیزی است که اکثر ما در تلاش برای رسیدن به آن هستیم، انجام تمرینات پیلاتس از بهترین انتخاب‌ها است. تمرینات ورزشی پیلاتس شامل حرکات کششی و قدرتی است که در طول دامنه حرکتی مفصل با سرعت کنترل شده، همراه با تمرکز و تنفس‌های عمیق انجام می‌شود و در حال حاضر از معدود تمرینات ورزشی بدون عوارض است. و اما نتیجه سریع از پیلاتس ! اگر می‌خواهید بسیار سریع وزن خود را کاهش دهید نه تنها پیلاتس بلکه بسیاری از ورزش‌های دیگر برای شما کارساز نیستند. اگر به دنبال کاهش یا افزایش وزن هستیم، انجام هیچ ورزشی به تنهایی کارساز نخواهد بود..

 

داشتن سبک زندگی جدید

اگر سبک زندگی را اصلاح نکنیم هرگز به تناسب و سلامت نخواهیم رسید. بدن ما یک سامانه هوشمند است (یک کل نظام‌دار)، برای رسیدن به تناسب و تعادل، تغذیه و خواب مناسب از اهمیت بیشتری نسبت به فعالیت بدنی برخوردارند. اما اگر به دنبال کاهش وزن طبیعی و فرم دادن به بدنتان و همچنین از دست ندادن عضلاتتان هستید، پیلاتس باید بخشی از برنامه تمرینی بلند مدت شما باشد.. یافته‌های چندین تحقیق نشان داده كه تمرینات ورزش پیلاتس كه به مدت هشت هفته، سه جلسه در هفته و هر جلسه یک ساعت انجام شود، باعث كاهش وزن، کاهش درصد چربی بدن، کاهش شاخص توده‌ی بدن و همینطور کاهش نسبت دور كمر به دور باسن می‌شود. بله، پیلاتس به شما کمک کی‌کند تا کاهش وزن را تجربه کنید. به شرط تغییر سبک زندگی‌ و پیلاتس را بخشی از زندگی خود قرار دادن، اما نکته مهم اینجاست که نباید تنها حرکت شما در جهت کاهش وزن اکتفا کردن به پیلاتس یا هر ورزش دیگری باشد. پیلاتس، به عنوان یک تمرین، تنها "بخشی از یک صبحانه کامل است". ضمن اینکه ژنتیک یا صفات و ساختمان بدنی که با آن متولد می‌شویم در ترکیب بدن ما بسیار تاثیرگذار است و تعیین‌کننده ساختار توده بدنی ما است.


لاغری-با-پیلاتس