فروشگاه پوشاک ورزشی اسپورتلند

به فروشگاه اینترنتی اسپورتلند خوش آمدید !

راهنمای خرید ساک ورزشی باشگاهی

در راهنما / راهنمای خرید

ورزشکاران هر گاه به سالن ورزشی یا باشگاه می روند نیاز به وسیله ای دارند که لباس ها و لوازم ورزشی خود را در آن بگذارند این وسیله همان ساک ورزشی است که یکی از مهم ترین وسایل باشگاه محسوب می شود. ساک های ورزشی بسیار متنوع هستند و در طرح ها و رنگ های مختلف تولید می شوند. ممکن است شما یک ورزشکار باشید که برای وسایل شخصی خود نیاز به ساک ورزشی و لباس ورزشی زنانه یا مردانه داشته باشید. در این مقاله ورزشکاران را در خرید ساک ورزشی باشگاهی راهنمایی خواهیم کرد ما را تا پایان این مقاله همراهی کنید.

راهنمای خرید ساک ورزشی باشگاهی زنانه و مردانه

ورزشکاران به هنگام خرید ساک باشگاهی باید به نکات زیر توجه کنند تا خریدی خوب و فوق العاده ای داشته باشند.

 

جنس ساک ورزشی را بررسی کنید

امروزه انواع مختلف ساک ورزشی مخصوص باشگاه همراه با تنوع رنگی و جنس های مختلف تولید و به بازار عرضه می شود. عمدتا جنس ساک ورزشی از پارچه، نایلون و چرم تهیه می شود و مورد استفاده ورزشکاران قرار می گیرد.

ساک ورزشی باشگاهی جنس چرم

مسلما جنس های چرم وزن بالایی دارند و برای ورزشکارانی که وسایل بسیاری را با خود حمل می کنند مناسب نیست همچنین می توان گفت مقاومت فوق العاده ای دارد و ظاهر آن ها نیز زیبا و شیک می باشد.

ساک ورزشی باشگاهی جنس کرباس

این نوع کیف ها در برابر آب و مرطوب مقاوم هستند به طوری که اگر شما لباس مرطوب را درون آن بگذارید هیچ مشکلی برایتان پیش نمی آید‌. ساک ورزشی کرباس وزن سبکی دارد و از دوام بالایی برخوردار است شما می توانید به مدت طولانی از آن استفاده کنید.

ساک ورزشی باشگاهی جنس پارچه

ساک هایی که از پارچه تهیه می شود با مدل های مختلف دوخته می شود. قطعا از کیفیت معمولی و، وزن سبکی برخوردار هستند. در این صورت اگر وسایل زیادی را به باشگاه حمل می کنید ساک های دیگر را مورد نظر خود قرار دهید تا جنس آن دوام و کیفیت عالی داشته باشد. این ساک ها برای ورزش های سبک همچون کشتی، شنا و.. مناسب است.

ساک ورزشی باشگاهی جنس نایلون

ساک هایی که با جنس نایلون تهیه می شوند مسلما عمر بلند مدت دارند و شما می توانید به مدت طولانی از آن استفاده کنید.

دقت به مدل و طرح ساک ورزشی باشگاهی

هنگامی که ساک ورزشی باشگاهی خریداری می کنید باید به طرح و مدل آن نیز دقت کنید طرح و مدل ساک به شما کمک می کند طبق نیاز خودتان ساک انتخاب کنید. برای مثال شما اگر به باشگاه می روید باید ساک ورزشی باشگاهی انتخاب کنید که جادار و مدل جمع و جوری داشته باشد.

ساک-ورزشی
ساک-ورزشی

در زیر به انواع ساک ورزشی باشگاهی می‌ پردازیم

ساک ورزشی باشگاهی رو دوشی

ساک رو دوشی طرفداران بسیاری را جلب خود کرده است. ورزشکاران برای باشگاه از این نوع ساک استفاده می کنند. ساک رو دوشی همان طور که از نامش مشخص است بر روی دوش قرار می گیرد و شما می توانید به هنگام خستگی از دو بند کوتاه آن استفاده کنید.

ساک ورزشی باشگاهی کمری

این نوع کیف ها ابعاد کوچک تری دارند و می توان با بندی که دارد آن را دور کمر ببندید و به راحتی حمل کنید. ساک کمری فضای بیش تری دارد و ورزشکاران می توانند وسایل زیادی درون آن قرار بدهند. این مدل کیف برای افرادی که به پیاده روی و دوندگی علاقه خاصی دارند مناسب است.

ساک ورزشی باشگاهی دوفل

اگر وسایل زیادی دارید و حمل آن ها برایتان مشکل است ساک دوفل گزینه مناسبی است این ساکت به شکل استوانه است و یکی از جادار ترین ساک ها محسوب می شود همچنین ظاهر زیبا و جذابی دارد.

کیف شوز بگ 

کیف شوز بگ  عمدتا در میان خانم ها و بانوان ورزشکار رواج دارد زیرا وزن سبکی دارد و حمل آن بسیار آسان است.

ویژگی مهم ساک ورزشی باشگاهی

یک ساکت خوب باید از لحاظ فضا، ابعاد عالی باشد و حمل وسایل باشگاهی برایتان مشکل ساز نباشد. سپس جنس رویه، آستر، زیب محکم، بند های نرمی داشته باشد. جیب های فراوانی داشته باشد تا وسایل شخصی را جداگانه قرار دهید.

چه وسایل هایی درون ساک ورزشی باشگاهی قرار دهیم؟

لباس ورزشی ، تاب و بلوز ورزشی، شورت و شلوارک ورزشی، بطری آب، اگر عادت دارید به هنگام ورزش کردن به موسیقی گوش دهید آی پاد را به لیست خود اضافه کنید، قفل کوچک برای بستن درب ساک برای اطمینان بیش تر، به همراه داشتن خوراکی و غذا هایی که از انرژی بسیاری به شما می دهد، وسایل شخصی، کارت عضویت باشگاه یا کارت شناسایی را درون ساک ورزشی قرار دهید.

ساک ورزشی باشگاهی ایده آل چه ویژگی هایی دارد؟

ساک باید جیب های مختلفی داشته باشد برای مثال یک بخشی از ساک را به لباس و کفش عرق شده اختصاص دهید بخشی دیگر به بتری آب، لباس های تمیز و مکمل قرار دهید. اگر ساک از جیب های کوچک برخوردار بود می توانید سوئیچ، کیف پول، تلفن را نیز درون آن قرار دهید. پس می توان گفت داشتن فضاهای بسیار، کیفیت عالی مقاومت در برابر نم و مرطوب ساک شما را ایده آل نشان می دهد.

قیمت ساک ورزشی باشگاهی

اگر از آن دسته افرادی هستید دوست دارید اندام خوبی داشته باشید به باشگاه می روید. یکی از مهم ترین وسایلی که برای رفتن به باشگاه مورد نیاز است سا‌ک ورزشی مخصوص باشگاه است. این ساک ها در رنگ های متنوع، مدل، جنس تولید و به بازار عرضه می شود. برای استعلام از قیمت ساک ورزشی به فروشگاه و بازار که وسایل ورزشی به فروش‌ می رسانند مراجعه کنید و یا به مراکز خرید دسترسی ندارید می توانید به وب سایت های اینترنتی مراجعه کنید و قیمت روز انواع ساک ورزشی را که در معرض نمایش خریداران قرار داده اند را به صورت آنلاین مشاهده کنید. قیمت ساک ورزشی باشگاهی به عوامل هایی همچون کیفیت، جنس، رنگ، ابعاد و از همه مهم تر برند ساک بستگی دارد.

خرید ساک ورزشی باشگاهی

برای خرید ساک ورزشی مناسب باشگاه میتوانید با مراجعه به فروشگاه اینترنتی اسپرت لند و یا شعبات حضوری آن در سراسرکشور مراجعه کنید. می توانید به صورت آنلاین ویا حضوری ساک مورد نظر خود را انتخاب کنید .این ساک ها طوری طراحی و دوخته شده اند که رضایت مشتریان و ورزشکاران را به خود جلب می کند.

بیشتر بخوانید: راهنمای شست و شوی ساک ورزشی

جمع بندی

در این مقاله تلاش کردیم تا موضوع ساک ورزشی باشگاهی را مورد بررسی قرار دهیم. برای خرید ساک ابتدا باید نیاز ها و شرایط خود را بسنجید و مطابق آن خرید خود را انجام دهید. تا ساک ورزشی با کیفیت و فوق العاده ای را خرید کنید که به مدت طولانی بتوانید از آن استفاده کنید و خیالتان بابت پارگی و خرابی آن راحت باشد.