فروشگاه پوشاک ورزشی اسپورتلند

به فروشگاه اینترنتی اسپورتلند خوش آمدید !

راهنمای خرید لگ ورزشی زنانه

در راهنما / راهنمای خرید

لگ ورزشی زنانه از جمله لباس‌های ورزشی می‌باشد که چندین سال است تولید و استفاده می‌شود. نکته حائز اهمیت در مورد حفظ سلامتی، داشتن یک نگاه همه ‌جانبه به آن است؛ به این معنا که برای دستیابی و حفظ این گوهر نایاب، علاوه بر داشتن تغذیه، خواب مناسب و ورزش درست قطعا به لباس‌های مناسب آن نیاز خواهید داشت. پوشیدن لباس ورزشی مناسب، در انجام حرکات ورزشی به شما آزادی می‌بخشد و تنها در این صورت است که می‌توانید از بهترین توان و عملکرد خود بهره بگیرید.

لگ ورزشی یکی از لباس‌های ورزشی محبوب، به ‌ویژه بین زنان است. اگر‌چه محبوب بودن آن نباید باعث شود که شما با چشمان بسته بدون توجه به ویژگی‌های محصول آن را خریداری کنید. برای خرید بهتر و انجام ورزش بصورت اصولی، همچنان با ما همراهی کنید. با مطالعه این مطلب به راحتی لگ زنانه مورد‌ نظرتان را پیدا خواهید‌کرد.

 

لگ‌های تولید‌شده برای هر ورزشی متفاوت از دیگری است، پس با توجه به نوع ورزش خود، لگ بخرید.

اسپورت لند به عنوان بزرگترین فروشگاه لباس ورزشی با هدف تأمین کالای با کیفیت ورزشی در خدمت همه علاقمندان به ورزش و پوشاک اسپورت می باشد. می‌توانید با مراجعه به وب سایت اسپورت لند ، لباس یا کفش ورزشی مورد نظر خود را از میان محصولات متنوع انتخاب کنید 

جنس پارچه لگ ورزشی زنانه

لگ‌های ورزشی زنانه هم مانند پوشش‌های دیگر، از پارچه‌هایی با جنس‌های مختلف تولید می‌شوند. لگ‌ها با توجه به تفاوت جنس، ویژگی‌های متنوعی نیز دارند که آن‌ها را نسبت به هم متمایز می‌کند. پس توجه کنید که چه جنسی برای شما کاربرد دارد.

نخ پنبه

لگ‌هایی که جنس پارچه ‌آ نها از نخ و پنبه است، به شما راحتی زیادی را هنگام ورزش کردن می‌بخشد. این نوع لگ ویژگی‌های منفی هم دارد؛ از جمله اینکه با قرار‌گیری در معرض رطوبت، به سرعت خیس می‌شوند و همچنین با استفاده مداوم و بعد از کشش‌های زیاد، فرم اولیه خود را از دست ‌می‌دهند.

فیلامنت

فیلامنت از الیاف مصنوعی تشکیل شده ‌است و دارای انعطاف (قابلیت کشسانی) و نرمی (لطافت) بسیار زیادی است.

مصنوعی: لگ‌های تولید‌شده از جنس پارچه مصنوعی، از پلاستیک و پلی‌استر ساخته ‌شده‌اند که ضد تعریق هستند. ضد تعریق بودن لگ منجر می‌شود تا هوا بطور مداوم از بافت‌ها و تار‌ و‌ پود‌های آن به گردش در‌بیاید. به این ترتیب، عرق تولید ‌شده بعد از فعالیت‌های طولانی، بر روی لباس نمی‌ماند و بو و آلودگی ناشی از آن هم کاهش می‌یابد. نرمی جنس مصنوعی به پای نخ پنبه نمی‌رسد اما برخلاف نخ‌ پنبه از مقاومت زیادی برخوردار است؛ که منجر به حفظ فرم لگ می‌شود.

نکته

برای خرید لگ ورزشی زنانه، به وزن و یا ضخامت پارچه هم دقت کنید. با در‌نظر‌گیری آب‌ و‌ هوای محیط یا منطقه‌ای که قرار است در آن ورزش کنید، پارچه را انتخاب کنید. پارچه‌های سبک و یا با ضخامت کم برای آب‌ و‌ هوای گرم و پارچه‌های سنگین و یا با ضخامت زیاد برای آب‌ و ‌هوای سرد انتخاب‌های درخوری هستند.

قد لگ ورزشی زنانه

لگ‌های ورزشی در اندازه‌ قدهای مختلفی تولید می‌شوند، که برای خرید با توجه به نیاز خود، آن‌ها را با هم مقایسه کنید و به آسانی خرید خود را انجام دهید. لگ‌های ورزشی در سه اندازه (سه قد) موجود هستند:

قد کامل: همانطور که می‌توان حدس زد، این لگ تا پایین مچ پا امتداد دارد. اما چه زمانی باید از این لگ استفاده کرد؟! اگر محیط ورزشی شما یک محیط با دمای پایین (سرد) است، پیشنهاد ما به شما، لگ ورزشی با قد کامل است.

 

لگ-ورزشی-زنانه

قد ۷/۸

این نوع لباس ورزشی زنانه  یا لگ تا زیر ساق پا اما تا بالای مچ پا کشیده شده ‌است که مناسب فعالیت‌های ورزشی هوازی مثل تردمیل، دوچرخه و ... می‌باشد.

قد کاپری

امتداد لگ‌هایی که قد کاپری دارند، تا بالای ساق پا، یعنی تا زانو می‌رسد. در فعالیت‌های ورزشی مرتبط با پا که دیده ‌شدن ساق و عضلات پا در آن اهمیت دارد، پوشیدن لگ‌های با قد کاپری ضروری است.

لگ‌های ورزشی زنانه چه ویژگی‌ها و امکاناتی دارند؟

جیب‌ها، بند کمر و درز‌ها (توری‌ها) از جمله امکاناتی هستند که یک لگ می‌تواند داشته باشد، پس موقع خرید توجه کنید که چه می‌خواهید!

طراحی و رنگ

آنقدر طراحی‌ها و رنگ‌های استفاده‌ شده برای لگ‌های ورزشی زیاد هستند که دیگر لازم نیست شما هیچ نگرانی از این بابت داشته‌باشید. دست شما برای انتخاب کاملا باز است، پس طراحی‌های مختلف را بررسی کنید و سپس بر اساس سلیقه خود، لگ مورد نظرتان را انتخاب کنید.

درز‌ها

درز‌های موجود بر روی تعدادی از لگ‌های ورزشی زنانه، زیبایی و جذابیت خاصی را به این لباس‌ها می‌بخشد. درز‌ها یا توری‌ها منجر به دیده‌شدن بخش‌هایی از پا می‌شوند. با توجه به سلیقه خودتان لگ درز‌دار یا بدون درز را انتخاب کنید.

جیب‌ها: لگ‌های ورزشی می‌توانند جیب‌دار باشند که در اینصورت نیاز شما را به فضایی برای قرار‌ دادن چیز‌های کوچک یا گوشی و ... رفع می‌کنند. جیب لگ‌ها معمولا در کنار آنها و یا روی کمر دوخته می‌شود‌. نا‌گفته نماند که جیب بعضی از آن‌ها زیپ‌دار است که در ‌این ‌صورت امنیت وسایل شما را تضمین می‌کنند.

بند کمر

لگ‌های ورزشی در قسمت کمر، بندی دارند. بند روی کمر به شما کمک می‌کند تا اندازه لگ را کاملا متناسب با کمر خودتان تنظیم کنید. به این ترتیب لگ با زیبایی کامل به تن شما می‌نشیند و به راحتی ورزش می‌کنید. وجود بند کمر یکی از ویژگی‌هایی است که برای اکثر ورزشکاران بخصوص دوندگان حائز اهمیت است.

توجه کنید:

شما برای یک خرید مطمئن و به دور از خطا نیازمند در نظر‌گیری مسائلی هستید. لگ ورزشی زنانه را قبل از خرید امتحان کنید. در کل لگی که خریداری می‌کنید باید راحت باشد. نکاتی که هنگام خرید نیاز دارید:

- اگر درز‌ها به پوست شما نفوذ کنند و یا به عبارتی دیگر، پوست شما نیشگون گرفته‌شود؛ به احتمال زیاد نشانگر کوچک بودن لگ است.

- بند کمر هم باید به اندازه کافی بلند باشد تا کمر را کاملا پوشش بدهد، برای تست‌کردن این مورد، می‌توانید چند اسکات انجام دهید.

اسکات شامل دو حرکت ورزشی است:

۱- به پایین حرکت کنید طوریکه زانو‌هایتان زاویه ۹۰ درجه تشکیل دهند.

۲- دوباره بایستید.

- برای اینکه مطمئن شوید که لگ ورزشی زنانه از زانو تنگ است یا نه، همان حرکات اسکات را انجام دهید. تنگ‌ بودن لگ ورزشی شما، حرکتتان را محدود می‌کند و این امر منجر به تاثیرات منفی بر ‌روی ورزش شما و همچنین سوراخ‌شدن لگ از قسمت زانو می‌شود.

- از طرفی کمر لگ هم باید روی تن شما فیت باشد، اگر مجبورید که دائما ساق آن را به بالا بکشید، مشخص است که کمر آن برای شما گشاد است.

 

لگ-ورزشی-زنانه

بیشتر بخوانید: راهنمای خرید شلوارک زنانه و نحوه شست و شوی شلوار ورزشی

جمع بندی

خب، با گفتن این همه نکات، تا الان حتما متوجه شده‌اید که تفاوت لگ‌ها چیست، حالا می‌توانید با خیال راحت، لگ ورزشی زنانه مورد ‌نیاز خود را از فروشگاه اسپرت لند تهیه کنید. به یاد داشته باشید که با خرید هوشمندانه، از مزایای زیادی برخوردار می‌شوید که با خرید سرسری به هیچ‌‌ یک از آنها دست نمی‌یابید.