فروشگاه پوشاک ورزشی اسپورتلند

به فروشگاه اینترنتی اسپورتلند خوش آمدید !

راهنمای خرید شلوارک زنانه

در راهنما / راهنمای خرید

شلوارک‌های زنانه، از جمله لباس‌های راحتی هستند که خانم‌ها ترجیح می‌دهند به‌عنوان پوشش پایین تنه خود استفاده کنند. داشتن یک پوشش خوب و آراسته، نه تنها در بیرون از خانه بلکه در داخل خانه هم اهمیت زیادی دارد. شاید یکی از دلایل اهمیت آن این باشد؛ محیط خانه و خانواده‌ی هر شخصی برای او بسیار مهم شمرده می‌شود؛ بنابراین خانم خانواده برای اینکه به اعضای خانواده خود نشان دهد که آن‌ها برایش عزیز هستند؛ تلاش می‌کند تا لباس زیبا و آراسته‌ای در منزل بپوشد. یکی از آن لباس‌هایی که برای پایین‌تنه بسیار زیبا، راحت و پرطرفدار می‌باشد، به‌ویژه بین خانم‌ها، شلوارک است. البته باید این نکته را در نظر داشت که شلوارک مختص خانم‌ها نیست، بلکه آقایان هم در منزل برای حس راحتی بیشتر بخصوص در تابستان، شلوارک می‌پوشند. اما طی این مقاله، سعی می‌کنیم تا در‌مورد خرید شلوارک زنانه، راهنمایی‌های لازم را به شما عزیزان یادآوری کنیم.

شلوارک‌های ورزشی زنانه در واقع همان شلوار‌های کوتاه هستند که از استایل‌های محبوب می‌باشند، به دلیل همین محبوبیت، تولیدکنندگان در تلاش هستند تا با بالاترین کیفیت و مدل و رنگ آن‌ها را برای مصرف‌کنندگان تولید کنند. افزایش انواع طرح، رنگ و جنس همراه با بازار گرم رقابت تولیدکنندگان، انتخاب را سخت‌تر می‌کند. اما همراه ما باشید تا کمی کار را برای انتخاب شلوارک زنانه مطابق با سلیقه شما، آسان‌تر کنیم.

 

جنس شلوارک زنانه

 

نخی یا نخ پنبه

جزو شلوارک‌هایی می‌باشند که قیمت پایین و مناسبی دارند و شما می‌توانید آن‌ها را به راحتی تهیه کنید‌. درضمن برای ورزش هم قابل استفاده هستند؛ چرا که عرق ایجاد شده‌ی بدن را جذب می‌کنند. شلوارک‌های زنانه از جنس نخ پنبه، روزنه‌های بسیار ریز و در حد نانو دارند که منجر به تنفس آزادانه پوست می‌شود؛ با این وجود، رطوبت روی پوست تجمع نمی‌یابد و منجر به ایجاد بیماری پوستی نمی‌شود. یک نکته دیگر، عایق بودن شلوارک‌های نخی - پنبه‌ای در برابر گرما است. شلوارک‌هایی که با پارچه‌های نخ پنبه تولید می‌شوند، بسیار با لطافت و نرم هستند.

 

جین

شلوارک‌های جین از استایل‌های جذاب و تکرار نشدنی هستند که برای مهمانی‌ها‌ی خودمانی و مجالس هم می‌توانند مورد استفاده واقع شوند. از مزیت‌های شلوارک جین می‌توان به این موارد اشاره کرد؛ آن‌ها نیازی به اتوکشی ندارند، استحکام بالایی دارند و به راحتی پاره نمی‌شوند. این شلوارک‌ها را می‌توانید با تیشرت زنانه شیک ست کنید.

 

کتان

تمام ویژگی‌های پارچه پنبه‌ای در کتان نهفته‌است، تنها تفاوت این است که لکه راحت‌تر از کتان پاک می‌شود و سریع‌تر هم خشک می‌شود. یکی از موضوعاتی که منجر به فروش زیاد این دسته از شلوارک‌ها می‌شود، درخشش و یکدستی آن‌ها است که می‌توان بعنوان یک ویژگی برجسته به آن نگاه کرد.

 

پلی‌استر

الیاف پلی‌استر، در واقع الیاف مصنوعی هستند اما ویژگی‌های منحصر‌به‌فردی دارند که می‌توانند شما را برای خرید شلوارک‌های زنانه از این جنس ترغیب کنند. شلوارک‌های پلی‌استری بادوام هستند و در برابر لکه‌ها هم مقاومت خوبی دارند، عایق‌های رطوبتی خوبی هستند که آب جذب نمی‌کنند و دارای خاصیت لغزندگی و ابریشم مانندی هستند که آن‌ها را نسبت به بقیه متمایز می‌کند.

 

جیر

شلوارک‌هایی که از جنس جیر هستند؛ نازک اما بادوام و محکم هستند و درضمن یک ظرافت خاصی هم دارند که آن‌ها را شبیه پارچه‌های مخمل می‌کند.

 

قد شلوارک زنانه

قد شلوارک‌های زنانه که در اینجا ذکر شده است؛ از روی نام آن‌ها کاملاً قابل تشخیص است، بنابراین برای شما عزیزان، توضیحات اضافی در این رابطه داده نشده است.

 

رو یا زیر باسن

قد این دسته از شورتک ورزشی زنانه تا رو یا زیر باسن می‌رسد.

شلوارک-زنانه

روی زانو

قد شلوارک‌های روی زانو، تقریباً روی زانو قرار می‌گیرد.
 

زیر زانو

شلوارک‌های با قد زیر زانو، بلندترین شلوارک‌ها هستند.

 
 
اسپورت لند به عنوان بزرگترین فروشگاه لباس ورزشی با هدف تأمین کالای با کیفیت ورزشی در خدمت همه علاقمندان به ورزش و پوشاک اسپورت می باشد. می‌توانید با مراجعه به وب سایت اسپورت لند ، لباس یا کفش ورزشی مورد نظر خود را از میان محصولات متنوع انتخاب کنید.

نکات مهم برای خرید شلوارک زنانه

نوع کاربرد

این موضوع بسیار حائز اهمیت است و با روشن شدن نوع کاربرد مد نظرتان برای پوشیدن شلوارک، انتخاب سایر فاکتور‌ها آسان‌تر خواهد شد. پس در ابتدای امر به این مورد بپردازید و بعد سایر فاکتور‌ها را برای خود مشخص کنید. منظور از نوع کاربرد، هدف از پوشیدن شلوارک است. برای محیط رسمی یا غیر رسمی، برای ورزش یا یک مجلس و ... برای چه نوع محیطی و چه نوع استفاده‌ای قصد خرید شلوارک را دارید؟!

 

جنس شلوارک

شلوارک‌ها می‌توانند در جنس‌های مختلفی از جمله نخی، جین، کتان، پلی‌استر، جیر، پشم و ... تولید شوند، انتخاب نوع جنس شلوارک زنانه کاملاً سلیقه‌ای است و البته به فصلی که شما قرار است شلوارک را بپوشید هم بستگی دارد؛ پس کاملاً آگاهانه انتخاب کنید.

 

قد شلوارک

ببینید با چه قدی از شلوارک راحت‌تر هستید و یا چه نوعی می‌خواهید. توجه داشته باشید که بعضی از شما عزیزان ممکن است با پوشیدن شلوارک‌های کوتاه و یا روی باسن، بیش‌تر اذیت شوید تا اینکه راحت باشید. یک نکته مهم دیگر برای انتخاب قد شلوارک زنانه این است که توجه کنید برای چه محلی می‌خواهید آن را بپوشید.

 

اندازه شلوارک

اندازه شلوارک مطابق عواملی مثل دور کمر، باسن و همینطور اندازه قد آن تعیین می‌شود. بخش مربوط به قد آن، همانطور که گفته شد؛ زیر یا روی باسن، کوتاه، روی زانو و زیر زانو می‌باشد. قبل از خرید، نوع مجلس و میزان راحتی خود را برای انتخاب کوتاهی یا بلندی شلوارک زنانه در نظر بگیرید.

 

مدل شلوارک

انتخاب مدل هم جزو اولین گام‌های یک خرید دلچسب است. شلوارک‌ها عموماً بصورت راسته و یا جذب دوخته می‌شوند که با توجه به سلیقه خود می‌توانید بین آن‌ها انتخاب کنید و یا اینکه از هر دو مدل خرید خود را انجام دهید.

 

فاق

شلوارک‌های زنانه با فاق‌های کوتاه، بلند و متوسط تولید می‌شوند؛ البته نوع فاق بلند آن عملاً کاربردی نیست پس گزینش فاق‌های شلوارک شما، معمولاً به دو فاق کوتاه و متوسط محدود می‌شود. انتخاب فاق هم باز به عهده شما عزیزان است. پوشیدن شلوارک با چه نوع فاقی برای شما راحت‌تر و زیباتر به نظر می‌رسد؟ این سؤال را حتماً قبل از خرید از خود بپرسید.

 

جیب

وجود جیب در شلوارک‌ها همانند شلوار‌ها، اجباری نیست؛ شلوارک‌های زنانه در دو نوع جیب‌دار و فاقد جیب تولید می‌شوند. البته نا‌گفته نماند که مدل‌های جیب‌دار، فروش بیشتری دارند. اما انتخاب این هم باز به سلیقه شما بستگی دارد.

 

نحوه بسته‌شدن

شلوارک‌هایی طراحی می‌شوند که به‌وسیلهٔ کش دور کمر بسته می‌شوند اما همچنین شلوارک‌هایی هم هستند که گروهی از آن‌ها با زیپ و گروه دیگر به کمک دکمه بسته می‌شوند. برای این گزینش هم ببینید کدام مورد بر روی شلوارک به نظر شما زیباتر و شیک‌تر جلوه می‌کند؛ ممکن است یک نوع شلوارک زنانه را، کش و دیگری را زیپ یا دکمه برجسته‌تر کند.

 

رنگ

رنگ شلوارک زنانه هم یک فاکتور دیگر برای خرید است. شلوارک‌ها در رنگ‌های متنوعی تولید می‌شوند؛ به همین جهت دست شما برای انتخاب خیلی باز است.

 

زیبایی

زیبایی و طرح خاص خود شلوارک هم بسیار با اهمیت است. برای داشتن یک تیپ شیک و تمیز حتماً به زیبایی شلوارک زنانه توجه کنید.

 

نکته مهم در خرید شلوارک زنانه

بعد از خرید شلوارک، حتماً راهنمایی لازم برای شستن و پاک کردن شلوار را به دقت بخوانید و به آن عمل کنید، این عمل منجر به ماندگاری بیش‌تر شلوارک شما و همچنین با‌کیفیت ماندن آن می‌شود.

همه نکات لازم برای تجربه یک خرید خوب و به یاد ماندنی، در این مقاله گفته شد. امیدواریم با رعایت این نکات یک خرید اصولی را در رابطه با خرید شلوارک زنانه تجربه کنید. شما می‌توانید هر مدل شلوارکی که مدنظر دارید را از فروشگاه ما تهیه کنید.