فروشگاه پوشاک ورزشی اسپورتلند

به فروشگاه اینترنتی اسپورتلند خوش آمدید !

همه چيز درباره برند نيوبلانس

در برندها / نیو بالانس

نیوبالانس كه يك برند معروف در آمريكا است، سال‌هاست كه توليد كننده‌ی پوشاك و كفش‌های اسپرت مردانه و زنانه است. نیوبالانس در سال ۱۹۰۶، تأسيس شد و امروزه يكى از بزرگ‌ترين توليد كنندگان لباس و كفش ورزشى به شمار مى‌رود. New Balance با نام اصلی شروع به كار كرد كه پس از مدتى با نام تجارى نیوبلانس در بين مردم شهرت يافت و از ديگر برندهاى لباس و پوشاك ورزشى پيش افتاد. همانطور كه شركت‌هاى اروپايى از نشان " ساخت بريتانيا " در فروش و عرضه محصولات خود استفاده مى‌کنند، شركت نیوبالانس نيز از نشان " ساخت آمريكا " براى عرضه كفش و پوشاك خود استفاده می‌کند.

در مقايسه با ديگر شركت‌های توليد پوشاك آمريكايى مانند برند نایکی ، شركت نیوبالانس تمايل به فروش با قيمت بالاتر محصولات خود را دارد؛ همين امر سبب شده است كه اين برند براى جبران قيمت بالاى محصولات، از خصوصيات و ويژگى‌های متفاوتى براى عرضه‌ی محصولاتش بهره بگيرد.

همچنين شايان ذكر است كه اين برند مطرح، ساليان قبل لباس‌های باشگاه‌های مطرح فوتبال را تامين می‌کرد؛ اين امر با همكارى شركت زيرمجموعه‌ی خود به نام واريور اسپورتس، صورت مى‌گرفت. پس از گذشت زمان، شركت نيوبلاس تصميم به توليد لباس باشگاه‌هايى همچون، ليورپول، سويا و پورتو به تنهايى گرفت و در نتيجه قرار است كه خود به تنهايى وارد بازار فوتبال نيز شود.

ساختمان شرکت نیوبالانس 

تاريخچه برند نیوبالانس

اين برند كار خود را با توليد كفى كفش شروع كرده است، اين برند در ابتدا در ايالت ماساچوست آمريكا بنيان گذارى شد. تخصص اصلى اين برند در ابتدا توليد كفى قوس‌دار كفش ورزشى بوده است؛ در واقع توليد تخصصى اين نوع از كفى، پيشنهاد موسس اين برند فردى به نام ويليام جى رايلى بود.

سال‌ها بعد از تأسيس اين شركت، فردى به نام آرتور هال به عنوان فروشنده به ويليام پيوست و مدتى بعد با او شريك شد و به كار خود ادامه دادند. در سال ١٩٢٧، آرتور هال به يك فروشند متحرك تبديل شد و اين اتفاق يك رويكرد جديد به حساب مى‌آمد و باعث شد كه اين شركت از رقباى خود پيشى بگيرد.

مدتى پس از استفاده از رويكردى جديد در پروسه فروش، زمانى كه هال كاملا شريك اين شركت محسوب مى‌شد، فروش شركت به طور چشمگيرى بالا مى‌رود؛ در ابتدا خريد محصولات نیوبالانس فقط توسط افرادى انجام مى‌شد كه مدت زيادى را در حالت ايستاده مى‌گذرانند. محصولات اين برند محبوبيت زيادى در بين كارگران خرده فروشى، افسران پليس و يا آتش نشانان پيدا كرد.

 

گسترش توليد محصولات توسط برند نیوبالانس

در سال‌های ۱۹۴۱، دامنه محصولات اين شركت بزرگ و بزرگ‌تر شده و شروع به توليد كفش‌های مخصوص ورزش‌های تنيس، بوكس و بيس بال مى‌كند . مدتى پس از بزرگ‌تر شدن دامنه توليد و فروش نیوبالانس، تبديل به يك توليد كننده كم حجم براى همه محصولات ورزشى ازجمله کاپشن اسپرت مردانه شده و اين توليد نيز توسط تيمى كوچك از اين شركت صورت مى‌گیرد.

سال ۱۹۵۶، دقيقا مصادف با زمانى شد كه اين برند به طور كامل به دختر آرتور هال، و همسرش، واگذار شد؛ آن‌ها با خريد اين شركت سعى كردند كه تمركز اصلى برند را بر روى توليد كفش‌های ارتوپدى حفظ كنند، اما پس از زمان كوتاهى آن‌ها شروع به توليد كفش‌های ورزشى كردند؛ هدف اصلى آنان اين بود كه پاسخگويى درستى به نياز خاص ورزشكاران در همه رشته‌های ورزشى داشته باشند.

كفش مدل ترکستر، كفشى بود كه در سال ۱۹۶۰ توسط كيدز، مالك جديد شركت، در خانه ساخته می‌شد. اين محصول اولين كفشى بود كه به طور خاص براى دويدن در عرض‌های مختلف در دست ساخت بود. در همان ابتداى توليد، اين كفش مورد استقبال زيادى قرار گرفت و جامعه دوندگان نه تنها خود از آن استفاده مى‌کردند، بلکه كمك زيادى به فروش اين محصول، با تبليغ و پيشنهاد آن به ديگران، مى‌کردند.

براى بار دوم، اين شركت در سال ۱۹۷۲، توسط شخصى به نام جيم ديويس خريدارى شد. نیوبالانس در آن زمان، كارمندان تمام وقت زيادى نداشت؛ تعداد كارمندان تنها به شش نفر مى‌رسید. آنان تنها قادر به توليد بيست الى سى كفش در طول روز بودند. همانطور كه هدف اصلى اين شركت تمركز بر روى كيفيت عالى با قيمت نسبتاً بالا بود، توانست در طول زمان با نگهدارى كيفيت بالا، رشد خوبى را تجربه كند.

تکامل لوگوی برند نیوبالانس 

نشان معروف برند نیوبالانس

محصولات برند نیوبالانس اولين بار در سال ۱۹۷۶، با نشان معروف N به بازار عرضه شدند. همانطور كه اين برند بايد قيمت بالاى محصولات خود را توجيه می‌کرد، تصمیم به استفاده از شماره مدل‌های منحصر به فرد به جاى نام براى محصولات خود گرفت. اين امر باعث مى‌شد كه مشتريان همه مدل‌ها را برابر باهم بدانند. گرچه اين حركت توجيه خوبى براى قيمت بالا بود، اما كاركنان اين برند اهداف مختلفى براى اين روش توجيه داشتند. به عنوان مثال، هر عدد گوياى اطلاعاتى درباره كفش بود. مثلا نیوبالانس ٣٢٠ به عنوان كفش شماره يك آن زمان در بازار معرفى شد. در سال ١٩٨٠، نیوبالانس مدل ۶۲۰، وارد بازار شد و نكته قابل توجه اين بود كه اين محصول سبك‌ترین و پیشرفته‌ترین كفش در نوع بين تمامى مدل‌های توليد شده‌ی ديگر بود و همچنين اولين كفشى بود كه سد قيمت خرده فروشى ۵۰ دلارى را شكسته بود.

در سال ١٩٩٣، اين شركت مدل ۱۵۰۰ خود را به بازار عرضه كرد؛ اين مدل به دليل استقبال بيل كلينتون فروش بالايى را تجربه كرد. لازم به ذكر است كه مدل ۱۵۰۰ اين كفش همچنان در انگليس ساخته مى‌شود. در سال ۱۹۹۴، مدل‌هایی به نام M1300 بسيار مورد توجه قرار گرفت. اين مدل يكى از پرفروش ترين و محبوب ترين مدل‌های نیوبالانس است.

 

درخشش برند نیوبالانس در دو دهه أخير

آخرين مدل از مجموعه افسانه‌ای ٩٩٠، مدل ٩٩١ بود كه در سال ١٩٨٢، براى اولين بار ساخته شد. يكى از معروف‌ترين افراد دنياى تكنولوژى، آقاى استيو جابز، براى چند سال متوالى از اين نوع کفش استفاده می‌کرد. همچنين اولين همكارى نیوبالانس با offspring در سال ۲۰۰۶، اتفاق افتاد و فروش محدود مدل NB X Offspring در همان سال مورد استقبال زيادى قرار گرفت. نكته مهم آن بود تمامى كفش‌هایی كه با همكارى با Offspring منتشر شده بود، در آن از رنگ‌های پاييزى بهره گرفته مى‌شد. اين رنگ‌ها نمايانگر فروشگاه‌های Offspring در لندن بودند.

کفش نیوبالانس 

اوايل سال ٢٠٠٩ بود كه اين برند اجازه داد تا ورزشكاران حرفه‌ای از اين حمايت كنند. محصولات اين برند هرساله مورد توجه تعداد زيادى از ورزشكاران قرار مى‌گرفت، از اين رو در سال ٢٠٠٩ بازيكنان بيس بال ميگل كابرا و كورتيس گراندرسون و مت بونر ستاره NBA، از اين برند حمايت كردند. همچنين اين برند كفشى منحصر به فرد براى رئيس جمهور پيشين آمريكا طراحى كرد. كفش مدل ٩٩٠ قبل از مبارزات انتخاباتى أوباما در سال ٢٠١٢ توليد شد.

نهايتاً اين برند در سال ٢٠١٨، با همكارى مارول به افتخار فيلم Black Panther دو مدل منتشر كرد؛ Marvel X New Balance 574 Sport و Marvel X New Balance 99074، يكى از مدل‌ها با قيمت ٢٠٠ دلار به فروش رسيد و طولى نكشيد كه تمامى كفش‌های توليد شده با اين دو مدل فروخته شد.

محصولات کودکان نیوبالانس 

محصولات بچگانه برند نیوبالانس

اين برند مطرح جهان، محصولات بچگانه نيز توليد مى‌کند. جالب است بدانيد كه اين محصولات حتى قيمتى بالاتر از محصولات توليد شده براى بزرگسالان را دارد. تنها محصولات اين برند كه مخصوص كودكان است، كفش و كتونى‌هایی با نشان معروف N است.

 

نیوبالانس در كدام كشورها توليد مى‌شود؟

محصولات برند نیوبالانس در دو كشور انگليس و آمريكا توليد شده و مورد استقبال زيادى قرار مى‌گیرند. شركت آمريكايى، براى كشور آمريكا و شركت انگليسى براى مصرف كنندگان در اروپا محصولات را توليد و عرضه مى‌کنند. قيمت كفش اين برند، كمى بالا بوده و براى جبران اين قيمت بالا، همانطور كه گفته شد، اين شركت از ويژگى‌هاى متفاوتى استفاده مى‌کند تا اخلاف قيمت نسبت به ديگر كفش‌ها را جبران كند.

ويژگى‌هایى كه اين برند را از ديگر برندهاى كفش متمايز مى‌سازد اين است كه از كفى ژله‌ای، محافظ پاشنه با كيفيت بالا در كفش‌ها استفاده مى‌شود.

سياست‌های مشترى‌مدارانه‌ی نیوبالانس

اگر فردى تمايل به خريد مدل‌های توليد شده‌ی اين برند نداشته باشد، قسمتى در سايت رسمى نیوبالانس وجود دارد كه اين امكان را به مشترى مى‌دهد كه رنگ و طرح دلخواه خود را براى كفشى كه در نظر دارد، انتخاب كند. اين ويژگى سايت نیوبالانس باعث شده كه مشتريان، كفش‌های خود را از همه زوايا بررسى كنند و پس از تاييد طبق روال عادى روند سفارش را پيش ببرند.

 

قيمت كفش‌های برند نیوبالانس

قيمت محصولات اين برند در مقايسه با كيفيت و ويژگى‌های آن بالا نيست. همانطور كه گفته شد، اين برند ويژگى‌هایى دارد که باعث مى‌شود قيمت آن توجيه شود. اگر که تمایل دارید بدانید قیمت محصولات این برند به چه میزان است میتوانید به سایت ما به آدرس اسپرت لند مراجعه کنید. در وب سایت ما میتوانید انواع کفش های ورزشی برند نیوبالانس را مشاهده فرمایید و در صورت نیاز آن را خریداری کنید.