فروشگاه پوشاک ورزشی اسپورتلند

به فروشگاه اینترنتی اسپورتلند خوش آمدید !

راهنمای خرید اکسسوری ورزشی مردانه

در راهنما / راهنمای خرید

 لوازم ورزشی مردانه

داشتن لوازم ورزشی مناسب با علایق و سلایق برای ترغیب ما به ورزش بسیار مهم هستند. وقتی لوازم ورزشی فانتزی و جذاب را می‌بینیم، احساس می‌کنیم بلافاصله باید ورزش کنیم و کلی از لوازم متنوع خود استفاده کنیم. هم مردان و زنان ورزشکار چه به‌صورت حرفه‌ای یا نیمه‌حرفه‌ای ورزشی را دنبال می‌کنند. به‌تناسب ورزش موردعلاقه خود لوازم جانبی شامل لباس و کفش مناسب آن را نیز تهیه می‌کنند تا با داشتن ظاهر جذاب و خوش استایل با رغبت و هیجان بیشتری ورزش خود را ادامه دهند. برخی از لوازم ورزشی هستند که از ضروریات محسوب می‍شوند و نیز هر لوازم ورزشی باید به نسبت ورزشی که انجام می‌دهید یا اینکه چه اندازه حرفه‌ای یا مبتدی هستید انتخاب شود. در این مطلب از اسپورت‌لند به معرفی مختصر برخی لوازم ورزشی ضروری که مختص آقایان است پرداخته‌ایم. با ما همراه باشید در آشنایی با لوازم ورزشی مردانه. در ادامه با ما همراه باشید تا انواع اکسسوری ورزشی مردانه و نحوۀ انتخاب آنها آشنا شوید.

تیشرت ورزشی مردانه

لباس ورزشی مردانه

تیشرت اسپرت مردانه یا انواع لباس‌های ورزشی مثل هودی مردانه، آستین بلند مردانه از جمله ضروری‌ترین لوازم ورزشی مردانه محسوب می‌شود که در متریال‌های مختلف عرضه می‌شود و اگر در باشگاه ورزش می‌کنید به‌نوعی لوازم ورزشی مردانه نیازمند هستید که بتوانید راحت‌تر و بهتر ورزش کنید. اما اگر در محیط بیرون به‌خصوص دوچرخه‌سواری یا دویدن انجام می‌دهید حتماً از لباس‌هایی با متریال مناسب فضای آزاد استفاده کنید.

متریال‌هایی مانند پلی‌استر که سبب تعرق کمتر آقایان می‌شود و تنفس‌پذیری بالایی دارد. در فضاهای بیرون بهتر است.

متریال پنبه: طبیعی بودن این الیاف یک مزیت به‌حساب می‌آید، اما باید بدانید که معمولاً این تیشرت‌ها رنگ پس می‌دهند.

ریون: لباس‌های مردانه متنوعی با این نوع پارچه ساخته می‌شوند. این پارچه نیز دارای الیاف مصنوعی است و تغییر سایز نمی‌دهد.


کفش ورزشی مردانه

کفش ورزشی مردانه

نوع کفش‌های ورزشی مردانه به نسبت ورزشی که انجام می‌دهید متفاوت است، برخی کفش‌ها مناسب دویدن، برخی فقط دوچرخه‌سواری است. یا برخی دیگرکفش ها ویکو کوهنوردی هستند. بنابراین با در نظر گرفتن نوع فعالیت ورزشی خود، انتخاب کفش ورزشی مردانه نباید فراموش شود. از لوازم ورزشی مردانه است که برای انجام یک ورزش چه مبتدی چه حرفه‌ای به آن نیازمندید. در کنار آن از جوراب ورزشی مردانه که عمدتا ساق بلند هستند را نیز فراموش نکنید و ظاهری شیک و خوش استایل خواهید داشت.


شیکر ورزشی مردانه

شیکر ورزشی

از جمله لوازم ورزشی مردانه که استایل جذاب و حرفه‌ای به ورزش شما می‌دهد شیکر برقی است. البته شیکرها توسط اکثر ورزشکاران حرفه‌ای چه زن و چه مرد استفاده می‌شود. شیکر قابلیت مخلوط کردن میوه‌ها همانند موز، یا پروتئین همراه با طعم‌دهنده‌هایی مثل عسل و.. دارد. درون شیکرها همزن‌های دستی وجود دارد تا ورزشکاران موادی که حجم کمتری دارند را به‌صورت دستی و سریع مخلوط کنند.

ساک ورزشی مردانه

ساک ورزشی مردانه

به‌عنوان یک ورزشکار اگر لوازم ورزشی زیادی دارید و هر روز به باشگاه بدنسازی می‌روید بهتر است تمامی آنها را در یک ساک ورزشی  مناسب و جذاب جای دهید. از لوازم ورزشی مردانه، اگر می‌خواهید ظاهری حرفه‌ای و تلاش‌گر در حیطه ورزش داشته باشید. داشتن ساک باید در اولویت شما باشد.

دستکش ورزشی مردانه

دستکش ورزشی مناسب مردان

پوست دست هنگام دوچرخه‌سواری ممتد و یا حین استفاده از وسایل بدنسازی باشگاه، دچار آسیب پوستی می‌شود، بنابراین بایستی مواظب دستان خود باشید، و از استفاده کنید تا به دستان آسیب نرسانید. دستکش ورزشی نیز از جمله لوازم ورزشی مردانه است که توصیه می‌شود آقایانی که وزنه و بدنسازی در باشگاه انجام می‌دهند، حتما یک یا دو جفت از آن را تهیه کنند. هنگام خرید دستکش‌های ورزشی رنگ آنها را با رنگ ست اسپرت مردانه خود ترکیب کنید.