فروشگاه پوشاک ورزشی اسپورتلند

به فروشگاه اینترنتی اسپورتلند خوش آمدید !

راهنمای انتخاب کفش ورزشی زنانه

در راهنما / راهنمای خرید

انواع کفش ورزشی زنانه

انتخاب کفش ورزشی زنانه

هر زنی، برای ورزش به کفش زنانه مناسب ورزش نیازمند است. کفش ورزشی زنانه که بتواند با آن بدون ذره‌ای آسیب به ناحیه پاها، به ورزش ادامه داده و لذت یک تمرین خوب را به همراه داشته باشد. پاهای زنان فقط نسخه‌های کوچک‌تر و باریک‌تری از پای مردان نیستند، بلکه تفاوت‌هایی در شکل کلی وجود دارد که بر تناسب کفش تأثیر می‌گذارد. پاشنه پای زنان باریک‌تر است. سازندگان کفش‌های ورزشی در طراحی کفش‌های زنانه خود تفاوت‌های این چنینی را در نظر می‌گیرند. به عنوان مثال، یک برند ممکن است همان مدل کفش را با شکل پاشنه متفاوت و گاهی مواد پاشنه متفاوت‌تری بین مدل مردانه و زنانه خود بسازد.

انواع کفش ورزشی زنانه

در زیر لیستی از انواع مختلف کف ورزشی موجود در بازار آمده است که بهتر است هنگام خرید به آنها توجه داشته باشید:

انواع کفش ورزشی زنانه

کفش‌ ورزشی زنانه با کف ثابت

زنانی که از پرونشین یا کف پای با گود زیاد، رنج می‌برند، کفش‌های St Stability گزینه فوق‌العاده‌ای هستند. این کفش ورزشی زنانه، مخصوص محافظت از قوس پا، زیره میانی و پاشنه پا است. کفش‌های با کف ثابت، معمولاً سفت‌تر از کفش‌های ورزشی دیگر هستند. قسمت کف این کفش‌های ورزشی انعطاف کمی دارند که باعث می‌شود قسمت گودی کف پا کمتر تحریک شود، و برای پیاده‌روی و استفاده روزانه مناسب هستند و درعین‌حال این کفش های پیاده روی زنانه دوام بیشتری نسبت به سایر مدل‌های موجود در بازار دارند.

انواع کفش اسپورت زنانه

کفش‌ ورزشی زنانه با کنترل حرکت

این کفش ورزشی زنانه نیز برای افرادی که پرونشین دارند گزینه خوبی است. به این معنی که پاهای آنها در هنگام دویدن و فرود بیش از حد به سمت داخل می‌لغزد. پاشنه‌های محکم‌تر، فوم متراکم‌تر و رویه‌ای خوش‌ساخت همگی از ویژگی‌های این نوع از کفش ورزشی زنانه هستند.

انواع کفش ورزشی زنانه

کفش ورزشی زنانه نرمال

این نوع از کفش‌های ورزشی زنانه مخصوص زنانی است که از تحرک بالایی در طول روز برخوردار هستند و زیاد می‌دوند، پیاده روی و در کل فعالیت ورزشی زیادی دارند. این کفش ورزشی زنانه جوابگوی یک فعالیت ورزشی پر تحرک بوده و در قسمت پاها حس خستگی‌ناپذیری را بر جای می‌گذارد.

کفش ورزشی زنانه بالشتکی

کفش ورزشی زنانه از نوع بالشتکی، کمک می‌کند تا پاها به سمت داخل بچرخد تا باعث جذب ضربه شود. این کفش‌ها با استفاده از بالشتک‌هایی که از پاشنه تا نوک پا پایین می‌آیند کمک می‌کند به‌آهستگی و راحتی کامل بدوید و گام‌هایتان را طبیعی‌تر بردارید.

کفش اسپرت زنانه

کفش ورزشی زنانه یا رانر Run Active

کفش ورزشی که به خانم‌ها کمک می‌کند تا 10 کیلومتر در هفته بدون زحمت بدوند. این محصول با مفهوم نهایی CS در پاشنه ساخته شده است که به جذب ضربه نهایی در حین دویدن  و انجام تمام فعالیت‌های ورزشی کمک می‌کند. سبک وزن و بالشتکی است و نهایت کفش های دویدن زنانه راحتی را برای همه خانم ها فراهم می‌کند.

کفش ورزشی زنانه

کفش ورزشی زنانه مدل بالرین

این نوع از کفش ورزشی زنانه به مدل بالرین مشهورند و انواع مختلف در برندهای متنوع در بازار عرضه شده است. این کفش‌ها هم به‌عنوان کفش ورزشی زنانه استفاده می‌شود هم در فعالیت‌های غیرورزشی روزمره مانند محیط کار و قدم‌زدن ساده و ... . این کفش‌ها ساده و شیک هستند و برای پوشیدن آن نیازی به جوراب نیست. به دلیل داشتن درزها و قسمت‌های بدون پوشش، هنگام پیاده‌روی هوا راحت‌تر در جریان بوده و عرق نمی‌کند.

سخن پایانی

در نهایت، در این مطلب، سعی کردیم تا به طور خلاصه به نکاتی درباره کفش ورزشی زنانه اشاره کنیم، امیدواریم مفید بوده باشد. اگر قصد خرید کفش ورزشی دارید، از صفحه مخصوص کفش های ورزشی زنانه از فهرست موجود در سایت اسپورت‌لند دیدن فرمائید. و مدل‌های مختلف را تک تک بررسی کنید و بهترین کفش ورزشی را برای خود انتخاب کنید.