فروشگاه پوشاک ورزشی اسپورتلند

به فروشگاه اینترنتی اسپورتلند خوش آمدید !

راهنمای انتخاب و خرید بهترین لگ ورزشی برمودا

در راهنما / راهنمای خرید

لگ‌های ورزشی برمودا مدلی از لگ ورزشی است که عمدتاً مخصوص زنان تولید و عرضه می‌شوند، و جز لباس‌های محبوب ورزشی به شمار می‌روند که در محیط‌های باشگاهی در طول انجام ورزش‌های مختلف مثل پیلاتس یا یوگا بسیار پر طرف‌دار است، لگ‌های ورزشی مدل برمودا که طی سال‌ها موردتوجه بوده و اکثر ورزشکاران زن حرفه‌ای که به استایل ورزشی خود اهمیت می‌دهند، از آن برای انجام تمرینات ورزشی استفاده می‌کنند. آنها همیشه یک لگ مدل برمودا در کمد لباس ورزشی‌های خود دارند. در این مطلب مختصر به ویژگی‌های لگ ورزشی برمودا پرداخته‌ایم پس با اسپورتلند همراه باشید.

چرا این نوع لگ های ورزشی برمودا نام گرفتند

در ابتدا استایل گردشگری تابستانی ای بود که از دهه 20 میلادی در سواحل شرقی آمریکای شمالی، (در نزدیکی منطقه اقیانوسی و افسانه‌ای برمودا) باب شد و معمولاً با جوراب‌های ساق بلند و نخی ست می‌کردند یا فقط با دمپایی یا کفش ورزشی که ظاهری خوش استایل، خاص و شیک به گردشگران می‌داد. در دهه‌های بعد به مدل شلوارک‌های برمودا معروف شد و رفته‌رفته برند‌های مختلف ورزشی لگ‌های ورزشی برمودا و یا شلوارک آن را تولید کردند و به بازار لباس‌های ورزشی عرضه کردند. امروزه در طراحی شلوارک و یا لگ‌های ورزشی بانوان مدل برمودا موردتوجه بوده و لگ‌هایی سبک، تنگ، فاق بلند و ساق کوتاه یا حتی مدل شلوارکی را عرضه می‌کنند.

 

لگ ورزشی مدل برمودا

 

لگ ورزشی برمودا، به دلیل زیبایی ظاهری که به پایین تنه می‌دهد ونیز حس خنکی، راحتی و خوش استایلی به ورزشکاران زن می‌دهد از لگ‌های ورزشی محبوب است.

انواع لگ برمودا به نسبت سایز بدنی افراد تولید می‌شوند، لگ ورزشی مدل برمودا با کمر بلند که شما را باریک‌تر و لاغرتر نشان می‌دهد و همواره می‌توانید آن را با نیم تنه باشگاهی ست کنید که همیشه از ست‌های ورزشی پرطرف‌دار بوده است.

-راهنمای خرید لگ ورزشی زنانه

اسلش ورزشی برمودا 

لگ ورزشی برمودا یک انتخاب ورزشی عالی

لگ‌های برمودا به دلیل ظاهر تنگ و چسبان کمک می‌کند تا اندام ورزشی خود را بیشتر نمایان کنید و در حین ورزش از سبکی و راحتی آن احساس رضایت داشته باشید. لگ‌های ورزشی مدل برمودا توسط برندهای مشهور ورزشی تولید و عرضه می‌شود و انتخاب هر یک از آن برندها تفاوت چندانی در طرح و کیفیت کلی لگ ایجاد نمی‌کند پس قصد ما تبلیغ برند خاصی نبوده لگ برمودای موردعلاقه خود را می‌توانید از هر برندی خریداری کنید. در نظر داشته باشید که این لگ‌ها از تیپ‌های شیک ورزشی در رده شلوارک و شورت ورزشی قرار می‌گیرند، چراکه عمدتاً در مدل‌های ساق کوتاه عرضه می‌شوند. چراکه ظاهری راحت و جذاب به شما می‌دهد.

این نوع از شلوارک‌ها یا لگ‌ها را "برمودا" یا یک شلوارک ساده بنامید واقعاً تفاوتی ندارد. برمودا ویژگی‌های خاص خود را دارد که در اندازه‌ها، جنس و مدل خود نسبت به استایل ورزشی و سایزی که دارید متفاوت است. شلوارک‌های معمولی کمی از لگ ورزشی یا شلوارک‌های برمودا باریک‌تر کوتاه‌تر هستند و هنگام پوشیدن برای انجام ورزش‌های موردنظر آمادگی بیشتری دارید. همچنین برخی از لگ‌های برمودا دارای برش دوخت مثلثی شکل در قسمت میانی هستند.

جنس لگ‌ ورزشی برمودا

لگ‌های ورزشی مدل برمودا از پارچه‌های سبک، قابل تنفس و کشسان ساخته می‌شوند که باعث راحتی انجام فعالیت‌های ورزشی هستند. جنس پارچه‌ها معمولاً از مواد طبیعی مثل پنبه گرفته تا نایلون، الاستین و پلی‌استر را شامل می‌شود و هر جنس پارچه مزایا و ویژگی‌های خاص خود را دارد. بااین‌حال می‌توان گفت که بهترین جنس برای لگ ورزشی برمودا و یا هر شلوارک ورزشی مردانه یا زنانه، جنس پلی‌استر است، چراکه بادوام و مستحکم بوده و هنگام شستشو جنس پارچه تغییری نمی‌کند و حالتی لغزنده دارد و عرق‌گیر است.


حرف آخر

لگ ورزشی برمودا انتخابی عالی و جذاب برای داشتن استایلی ورزشی برای بانوان عزیز است. می‌توانید لگ ورزشی برمودا را از هر برندی که خواستید تهیه کنید و طبق ترکیب رنگ دلخواه خود ست ورزشی مناسبی را انتخاب کنید؛ بنابراین لگ ورزشی برمودا را در لباس‌های ورزشی خود مدنظر قرار دهید و ظاهر خود تنوع بخشید.