فروشگاه پوشاک ورزشی اسپورتلند

به فروشگاه اینترنتی اسپورتلند خوش آمدید !

انواع بوت زنانه که بهتر است بشناسید

در راهنما / راهنمای خرید

شناخت انواع بوت زنانه به شما کمک می کند تا انتخاب مناسبی برای شرایط مختلف داشته باشید. یک بوت زنانه خوب می تواند نقطه عطف استایل شما باشد. اسپورت لند به عنوان بزرگترین فروشگاه لباس ورزشی با هدف تأمین کالای با کیفیت ورزشی در خدمت همه علاقمندان به ورزش و پوشاک اسپورت می باشد. در این مقاله نگاهی داریم به انواع بوت های زنانه.

درباره بوت انواع بوت ها

بوت ها به سه دسته بوت، نیم بوت و بوتی تقسیم می‌شوند که در حقیقت بر اساس ارتفاع ساق می‌باشد. بوتی به کفش زنانه ای گفته می‌شود که ارتفاع آن دقیقا تا مچ پا می‌باشد و نیم بوت به کفش زنانه ای گفته می‌شود که مچ پا را به طور کامل در بر بگیرد و پایین تر از ماهیچه ساق پا را بپوشاند.

 

بوت زنانه بلند

بوت زنانه بلند را جذاب ترین بوت ممکن برای روزهای سرد و زمستانی باید دانست. بوت هایی که کشیدگی پاها را به خوبی نشان می دهد؛ و با بسیاری از لباس های موجود در کمد شما ست خواهد شد.

به طور کلی بوت های بلند بوت هایی هستند که حداقل تا زیر زانو و حداکثر تا روی زانو کشیده می شود. بوت های بلند در انواع جنس ها طراحی می شود؛ اما نمونه کلاسیک آن معمولا چرم و به رنگ مشکی است. اگر قرار است تنها یک بوت بلند در کمد کفش های خود داشته باشید؛ توصیه می کنیم یک بوت بلند چرم مشکی را انتخاب کنید.

 

بوت زنانه بسیار بلند

این سبک بوت ها به تازگی دوباره روی بورس قرار گرفته اند؛ و احتمالا در زمستان امسال آن را در پای بسیاری از افراد خواهید دید.

بوت های بسیار بلند تا روی ران بالا می آید؛ و سبکی خاص و عجیب به شما خواهد داد. این سبک از بوت زنانه چرم را باید در موقعیت های خاصی پوشید؛ زیرا پوشیدن و درآوردن آن کار نسبتا سختی است. همچنین ویژگی دیگر این بوت ها معمولا زرق و برق بیشتر و وجود تزیینات فلزی روی آن است.

 

بوت زنانه پاشنه یک تکه

یکی از ویژگی های بوت زنانه پاشنه ی بلند آن است. این ویژگی راه رفتن در زمین های لیز و سر را مشکل می کند. به همین دلیل سبک خاصی از بوت زنانه با پاشنه یک تکه و معمولا پهن وجود دارد؛ که این مشکل را برطرف کرده است.

راه رفتن با بوت پاشنه یک تکه به طور کلی از سایر مدل های پاشنه بلند راحت تر است. همچنین این بوت زنانه اسپرت را به افرادی که می خواهند قدبلندتر به نظر برسند پیشنهاد می کنیم.

جالب است بدانید این مدل بوت معمولا به شکل نیم بوت تولید می شود؛ هرچند مدل های ساق بلند آن را نیز می توانید در بازار پیدا کنید.

 

بوتی یا نیم بوت زنانه

ویژگی اصلی نیم بوت زنانه ارتفاع کم آن است. در واقع این نوع بوت حداکثر تا قوزک پای شما را می پوشاند. همچنین تنوع زیادی در پاشنه این بوت زنانه وجود دارد.

انواع پاشنه های بلند، کوتاه، پهن و نازک را می توانید در این مدل بیابید. به همین دلیل است که این مدل کفش ها، در بسیاری از سبک های پوشش در دنیای مد و لباس مورد استفاده قرار می گیرد.

یکی از دلایل شهرت و تنوع بالای این مدل بوت، مناسب بودن آن برای هر آب و هوایی است؛ که باعث می شود در زمستان، پاییز و حتی بهار قابل استفاده باشد.


انواع-بوت-زنانه

بوت زنانه چلسی

این سبک بوت، دارای سه خصیصه اصلی است. اول اینکه مانند نیم بوت ارتفاع کمی دارد. پس به نوعی می توان گفت سبک خاصی از نیم بوت است.

از سویی بند یا زیپ ندارد و به وسیله دو بخش کشی در دو طرف کفش، انعطاف پذیر و قابل پوشیدن و درآوردن می شود. سومین ویژگی بوت چلسی نیز پاشنه کوتاه آن است؛ که البته این پاشنه معمولا تخت نیست و حداکثر 2 تا 3 سانتیمتر ارتفاع دارد.

 

بوت اسب سواری

این بوت یک نسخه کاملا کلاسیک از انواع بوت است؛ که در گذشته برای اسب سوارها و وسترن ها کاربرد داشته؛ اما امروزه به عنوان بخشی از دنیای مد و لباس به کار می رود.

بوت اسب سواری دارای ویژگی هایی مشابه بوت بلند است. وجود سگک و انواع تزئینات فلزی، مهم ترین شاخصه بوت اسب سواری است. این بوت را به طور معمول با استایل های وسترنی مانند کت کوتاه و شلوار جین ست می کنند. در نهایت اما این موارد همه انواع بوت زنانه نیستند. موارد جذاب دیگری از جمله بوت بارانی، بوت جلو باز، بوت بایکر و بوت رزمی، از دیگر مدلهای بوت زنانه به شمار می روند.