فروشگاه پوشاک ورزشی اسپورتلند

به فروشگاه اینترنتی اسپورتلند خوش آمدید !

راهنمای پوشیدن انواع بوت مردانه

در راهنما / راهنمای نگهداری

وقتی صحبت از خرید، استفاده و پوشیدن بوت مردانه می شود؛ ابتدا باید انواع بوت مردانه را بشناسید. سپس هرکدام از انواع این کفش، برای استفاده خاص و سبک پوشش خاصی مناسب است. انواع بوت مردانه کفشی شیک و راحت است که در همه حال، از یک تفریح آخر هفته تا یک میهمانی یا جلسه رسمی، قابل استفاده است.

انواع بوت مردانه در صورت ترکیب با سبک های مختلف لباس، می تواند ظاهری شیک، جذاب و هوشمندانه به شما بدهد. در این نوشته وبلاگ فروشگاه اسپورت لند، می خواهیم شما را با نکاتی درباره پوشیدن انواع بوت مردانه آشنا کنیم.

بوت مردانه مچ دار

بوت های مچ دار مردانه نوع خاصی از بوت مردانه جدید هستند که به سمت مچ پا نزدیک شده یا تا بالای مچ را پوشش می دهند.

این نوع بوت معمولا به عنوان اصلی ترین شکل بوت مردانه مورد توجه و استفاده است. این نوع بوت به شکل جالبی با انواع پوشش های رسمی و غیررسمی قابلیت ست شدن دارد. به طوری که هم با شلوار جین و هم یک ست از شلوار پارچه ای و پیراهن دکمه دار، قابل هماهنگ شدن است.

بوت مردانه کمبت

اگر می خواهید ظاهری خاص و ویژه داشته باشید؛ بوت مردانه مشکی کمبت یک انتخاب عالی است. این بوت ها معمولا ساق بلندی دارند و بندهای آن از روی کفش تا انتهای ساق کفش ادامه دارد. این بوت ها که به عنوان بوت رزمی نیز شناخته می شوند؛ به خوبی می توانند مرکز ثقل استایل شما باشند. همچنین دوام بالای این بوت هم دلیل جذاب دیگری است که خرید آن را به صرفه می کند.

در نهایت بوت مردانه کامبت یک انتخاب ایده آل برای پوشیدن گاه به گاه در روزهای آخر هفته و تعطیلات است. انتخاب سایر لباس ها با توجه به این نوع بوت بهتر است بر پایه جنس چرم و رنگ های تیره باشد.

بوت مردانه کار

علت این نام گذاری تاریخچه آن است. اما این روزها دیگر این بوت مردانه کاترپیلار را تنها کارگران نمی پوشند؛ بلکه تبدیل به یک استایل خاص در شیوه پوشش شده است. انواع بوت مردانه کار در رنگ ها و طرح های مختلف و البته با الهام گرفتن از نمونه کلاسیک آن طراحی می شود. به همین دلیل هم رنگ قهوه ای روشن یکی از ویژگی های معمول این نوع بوت است. بوت کار یک کفش همیشگی نیست؛ و معمولا با لباس های غیررسمی و در روزهای تفریح و گردش انتخاب خوبی است.

یک شلوار جین، یک تیشرت ساده و بوت کار، ترکیبی است که می تواند در یک روز آخر هفته تابستانی استایل خوبی به شما بدهد.

بوت مردانه چلسی

بوت های چلسی یکی از پرتنوع ترین انواع بوت مردانه است. بوتی که علاوه بر حفظ کردن شکل کلاسیک بوت، که نشان دهنده قدرت و استحکام است؛ توانسته به خوبی برای شرایط رسمی، ظاهری شیک و منحصر به فرد پیدا کند.

بوت های چلسی دارای طرح و رنگ های متنوعی هستند؛ اما بهترین آنها که با سبک های مختلفی قابل ست کردن است؛ از جنس چرم قهوه ای یا جیر خواهند بود.

انواع تیشرت مردانه انواع کیف ورزشی
انواع اسلش تمرین

بوت مردانه تیمبرلند

اگرچه مارک های متنوعی مشغول طراحی انواع بوت مردانه هستند؛ اما تیمبرلند برندی است که آنقدر در طرح اختصاصی خود جلو رفته است که محصولاتش به عنوان نوع خاصی از بوت مردانه شناخته می شود.

کفش های تیمبرلند از کیفیت بالایی برخوردارند؛ اما به طور معمول به عنوان یک تیپ غیر رسمی مورد استفاده قرار می گیرند. شلوار جین تیره، بهترین گزینه ای است که با یک کفش تیمبرلند می توانید ست کنید. البته به شرط آنکه شلوار شما روی کفش را نپوشاند.

بجز موارد گفته شده انواع بوت مردانه دیگری نیز وجود دارد؛ اما در اینجا ما به مدل هایی که بیشترین طرفدار و استفاده را دارند بسنده کرده ایم.