فروشگاه پوشاک ورزشی اسپورتلند

به فروشگاه اینترنتی اسپورتلند خوش آمدید !

چند اشتباه رایج در انتخاب کفش پیاده روی

در دانستنیهای ورزشی / نکات آموزشی

انتخاب کفش پیاده روی اصول خاصی دارد که از جمله آنها باید به کیفیت جنس رویه و کفی و... کفش اشاره کرداما به جز این موارد گاهی افراد با وجود خرید بهترین کفش ها از بهترین برندها، در نهایت از انتخاب خود راضی نیستندعلت این امر این است که اشتباهاتی ساده را هنگام انتخاب و خرید کفش پیاده روی و به طور کلی هنگام انتخاب کفش مرتکب می شونددر این نوشته وبلاگ فروشگاه اسپورت لند، می خواهیم شما را با این اشتباهات رایج آشنا کنیم.

 

توجه به شکل ظاهر کفش ورزشی زنانه برای باشگاه

کفش پیاده روی با کفش مناسب مهمانی متفاوت است. با این کفش قرار است در مسیرهای طولانی پیاده روی کنید. پس بیش از توجه به ظاهر کفش بهتر است به باطن و راحتی آن دقت کنید. یک کفش زیبا در یک پیاده روی طولانی به کار شما نخواهد آمد. در حالی که یک کفش راحت می تواند پیاده روی را برای شما به یک ورزش مفرح تبدیل کند. پس به عنوان اولین نکته ظاهر را در آخرین اولویت خود هنگام انتخاب کفش پیاده روی نایک قرار دهید.

 

انتخاب سایز کفش پیاده روی

خرید کفش کاری نیست که به طور روزانه انجام دهید. در نتیجه بسیاری از ما تجربه کمی درباره انتخاب کفش مناسب (بخصوص با یک هدف خاص) داریم. این موضوع در زمینه انتخاب سایز کفش از هر نکته دیگری مهم تر است. در انتخاب سایز مناسب کفش پیاده روی زنانه بهتر است اشتباهات زیر را مرتکب نشوید:

- شاید باورش سخت باشد؛ اما پاهای شما در طول روز دچار تغییر سایز شده و در ساعات پایانی روز کمی بزرگ تر و متورم تر از ساعات ابتدایی صبح است. بنابراین اگر کفشی را هنگام صبح پا زدید و اندازه بود؛ از تنگ بودنش در ساعات پایانی روز تعجب نکنید. نتیجه اینکه بهتر است انتخاب و پا زدن کفش را به ساعات پایانی روز موکول کنید..

- نکته دوم جوراب است! بسیار طبیعی است که پای شما با پوشیدن جوراب بزرگ تر می شود. حتی ممکن است ضخامت جوراب نیز در این زمینه بی تاثیر نباشد. پس یک مدل از جوراب های همیشگی خود را برای انتخاب سایز در نظر بگیرید.

- در نهایت توجه به این نکته هم مهم است که پنجه شما در کفش نباید جمع شود و به نوک کفش بخورد. همین طور روی پای شما در کفش باید راحت باشد و تحت فشار قرار نگیرد.

کفش-پیاده-روی

p dir="RTL" style="text-align:justify;direction:rtl;unicode-bidi:embed">

کاربرد کفش طبی پیاده روی زنانه

با خودتان صادق باشید. آیا کفش را تنها برای پیاده روی می خواهید؛ یا قصد دارید گه گداری با آن دویدن را نیز تجربه کنید؟ البته که کفش های پیاده روی و دویدن نقاط اشتراک زیادی دارند؛ اما یک تفاوت اساسی نیز وجود دارد. به طور معمول کفش های پیاده روی سفت تر از کفش های دویدن هستند. این مسئله به این دلیل است که سبک درست قدم برداشتن در پیاده روی با سبک درست دویدن متفاوت است. در پیاده روی پای شما از پنجه به مقدار بسیار کمتری خم می شود؛ در حالی که پای شما در هنگام دویدن به میزان زیادی از پنجه خم می شود. پس شما برای پیاده روی به کفشی سفت تر و برای دویدن به کفشی نرم تر و انعطاف پذیرتر نیاز دارید.

وضعیت سلامتی شما

استانداردهای مشخصی برای طراحی انواع کفش پیاده روی وجود دارد. اما به طور معمول این شما هستید که با توجه به سبک بدن تان و وضعیت سلامتی خود باید انتخاب بهتری داشته باشید. به عنوان مثال کفش مناسب برای افرادی که کف پای صاف دارند با افرادی که کف پای آنها قوس بیش از حد معمول دارد، متفاوت است. در نتیجه هنگام انتخاب کفش باید کفشی را برگزینید که کفی آن بدون فشار تمام مناطق خالی کف پای شما را بپوشاند. همچنین افرادی که دچار مشکلات در ستون فقرات کمری و گردن هستند؛ باید بنا بر تجربه شخصی کفش مناسب خود را بیابند.