فروشگاه پوشاک ورزشی اسپورتلند

به فروشگاه اینترنتی اسپورتلند خوش آمدید !

راهنمای ست کردن بوت زنانه و پیشنهاد خرید انواع بوت

در راهنما / راهنمای خرید

بوت زنانه یکی از محبوب ترین محصولات در حوزه مد و لباس است. محصولی کلاسیک که هنوز هم مورد پسند بسیاری از افراد بوده و به خصوص در فصل های پاییز و زمستان به ترند اول کفش در زنان و مردان تبدیل می شود. بوت های زنانه به دلیل قابلیت تغییر بالایی که دارند؛ توانسته اند همیشه خودشان را با مد روز هماهنگ نگه دارند. همچنین تنوع انواع بوت و نیم بوت زنانه کمک کرده است که این کفش ها را بتوانید با انواع تیپ های رسمی، اسپرت، کلاسیک و... هماهنگ سازید. البته ست کردن بوت زنانه نکات ریزی دارد که بهتر است از آن اطلاع داشته باشید. آشنایی با این نکات کمک می کند تیپ زمستانی بهتری را برای خود تدارک ببینید. برای آشنایی با بعضی از این نکات، با این مقاله وبلاگ فروشگاه اسپرت لند همراه ما باشید.

 

ست کردن انواع بوت زنانه ساق بلند

بوت های زنانه ساق بلند در انواع مختلفی تولید می شوند؛ که هر کدام دارای جزئیات ریز و خاص مختص به خود هستند. به طور معمول به بوت هایی که تا زیر زانو کشیده می شوند بوت زنانه ساق بلند می گویند. البته در مواردی بوت های بسیار بلند نیز وجود دارد که تا روی ران ها بالا می آید. در مورد استایل مناسب برای این بوت ها اولین پیشنهاد شلوارهای چسبان است. این شلوارها به همراه بوت ساق بلند، پاهای شما را کشیده تر نشان می دهند. دقت کنید اگر به شلوارهای چسبان علاقه ندارید؛ بهتر است قید بوت های ساق بلند را بزنید. چرا که این بوت ها به غیر از این سبک از لگ ها، با هیچ مدل شلواری آنچنان که باید و شاید جذاب نخواهند شد.

برای پوشش بالا نیز، پالتوهای بلند تا زیر زانو و یا پالتوهای نیمه بلند که تا روی ران ها را پوشش می دهند انتخابی جذاب هستند. همچنین آخرین پیشنهاد این است که اگر قدکوتاه هستید بهتر است از بوت های خیلی بلند استفاده نکنید؛ چون قد شما را کوتاه تر از حد معمول نشان می دهد. در نهایت اگر علاقه دارید با این شرایط از بوت های بلند استفاده کنید؛ بهتر است از نمونه های پارچه ای و پشمی، مثل بوت های یو.جی.جی استفاده نمایید.

ست-کردن-بوت-زنانه


ست کردن بوت زنانه ساق کوتاه

این بوت های زنانه نیز از تنوع بالایی برخوردار هستند. از جمله بوت های ساق کوتاه مطرح باید به بوت چلسی، بوت کوهنوردی، بوت ساق کوتاه پاشنه بلند و نمونه های مشابه نام برد. به طور کلی ست کردن بوت زنانه ساق کوتاه به نسبت کار ساده تری است؛ و نگرانی ناهمگون شدن استایل شما با این موارد کمتر رخ می دهد. به عنوان مثال اگر می خواهید بوت خود را با خیال راحت با همه تیپ های خود بپوشید؛ بهتر است از یک بوت چلسی و یا پاشنه دار استفاده کنید. این دو مدل به خوبی با انواع شلوار هماهنگ می شوند. از شلوارهای جین گرفته تا پارچه ای، به خویی با آنها هماهنگ شده و زیبا بنظر می رسند.

البته درباره بوت های کوهنوردی و بنددار این مسئله کمی پیچیده تر است. این بوت ها کمی اسپرت تر و خشن تر به نظر می رسند؛ و با شلوارهای کتان، تیپ های نیمه رسمی و استفاده از اکسسوری های مرتبط، بهتر خود را نشان می دهند. یک قانون کلی درباره بوت های کوتاه، هماهنگ کردن پاچه شلوار جین با بوت است. به این معنا که شلوار شما نباید روی بوت بنشیند؛ و از طرفی نباید از آن فاصله زیادی داشته باشد. یک فاصله دو الی سه سانتیمتری ، بین پاچه شلوار و قسمت بالایی بوت، یک تنظیم پیش فرض معمول است که می تواند بسیار موثر باشد. در نهایت اگر تنها قصد خرید یک بوت زمستانی را دارید؛ بهتر است از بوت های ساق کوتاه زنانه که نمونه مناسبی را انتخاب کنید. همچنین اگر قصد دارید فقط یک بوت ساق بلند داشته باشید؛ بهترین پیشنهاد خرید یک بوت ساق بلند کلاسیک از جنس چرم است.