فروشگاه پوشاک ورزشی اسپورتلند

به فروشگاه اینترنتی اسپورتلند خوش آمدید !

نگاهی به سه برند بوت مردانه مشهور در جهان

در راهنما / راهنمای خرید

p dir="RTL" style="auto; auto;text-align:justify;normal;direction:rtl;unicode-bidi:embed">

کفش های مردانه تنوع زیادی دارند؛ و بسیاری از ما همه آنها را با نام کفش می شناسیم. در صورتی که کفش های مردانه نام های مختلفی دارند. بوت مردانه یکی از این نام ها است که دارای تنوع بسیار زیادی بوده و در انواع مختلف با کاربردهای گوناگون تولید می شوند. در این مقاله از فروشگاه لباس ورزشی اسپورت لند می خواهیم شما را با برترین برندهای بوت مردانه آشنا کنیم. اگرچه یافتن این برندها در بازار ایران نسبتا مشکل است، و معمولا محصولات آنها قیمت های بسیار بالایی دارد؛ اما آشنایی با نام و شهرت آنها خالی از لطف نیست.

گرنسون

گرنسون یک برند با اصالت انگلیسی است؛ و چه چیز بهتر از یک برند بوت مردانه با هویت انگلیسی؟ گرنسون در سال 1866 میلادی توسط ویلیام گرین کار خود را با تولید کفش به صورت دست دوز آغاز کرد. کارگاه اولیه ویلیام گرین اتاقک بالای خانه بود؛ و شاید هیچ وقت فکر نمی کرد کفش هایش روزی صاحب برندی جهانی شوند. اما خیلی زود و با رشد کسب و کارش، مجبور شد فضای کارگاه خود را افزایش داده و تعداد ماشین آلات خود را بیشتر کند. در دهه ابتدایی قرن بیستم میلادی، ویلیام گرین کار خود را به پسرانش واگذار کرد. در واقع از این زمان بود که کسب و کار ویلیام گرین و پسرانش با نام گرنسون و دقیقا با ویژگی های یک برند، فعالیت خود را توسعه داد. ساخت بوت ها و پوتین هایی مناسب سربازان بریتانیایی از دیگر رویدادهایی است که موجب افزایش شهرت برند گرنسون در ساخت بوت مردانه مستحکم و با دوام شد. این روزها گرنسون یکی از چند برند بوت مردانه مشهور در جهان است؛ که کفش های خود را به بسیاری از کشورها صادر می کند.

برندهای-بوت-مردانه

تیمبرلند

بسیاری از علاقمندان بوت مردانه بخصوص بوت های اسپورت، با برند تیمبرلند آشنایی دارند. این برند را می توان یک از مشهورترین برندهای بوت مردانه غیررسمی دانست. موسس تیمبرلند ناتان سوارتز در سال 1918 میلادی کار خود را در حوزه کفش در شهر بوستون آمریکا آغاز کرد. ظاهرا ناتان سوارتز استعداد و خلاقیت زیادی در تولید کفش داشت؛ و محصولاتی نوآورانه و جالب خلق کرد. یکی از این محصولات نوآورانه و جالب، تولید اولین کفش ها در سال 1965 به روش قالب گیری تزریقی است. این روش سرآغاز تولید بوت های ضد آب در سراسر جهان بود. سرآغاز شهرت این کمپانی نیز با تولید بوت چرمی ضد آب بود. در واقع از همین زمان بود که برند تیمبرلند دقیقا با همین نام فعالیت خود را گسترش داد. گسترش بازار محصولات تیمبرلند در این سال ها به قدری سریع بود که می توان گفت در پایان دهه 80 میلادی بوت های تیمبرلند در بسیاری از کشورهای جهان به فروش می رسیدند. فعالیت های تیمبرلد در سال های آغازین قرن بیست و یکم، به سمت توسعه سبد محصولات و تولید انواع کفش های زنانه، مردانه و بچه گانه با ویژگی های مختلف کشیده شد. تیمبرلند در حال حاضر یک برند جهانی در تولید انواع کفش زیبا و در عین حال بادوام است.

کلارکس

کلارکس یک برند انگلیسی معتبر دیگر در زمینه تولید کفش و انواع بوت است. این برند در سال 1825 میلادی توسط دو برادر به نام های سایروس و جیمز تاسیس شد. کلارکس ارزش بنیادین خود را بر تولید کفش هایی با ویژگی های صنایع دستی استوار کرده است؛ و مدعی است پس از نزدیک به دو قرن فعالیت، و با وجود استفاده از انواع ماشین آلات مدرن در تولید کفش، هنوز هم به اصول اولیه خود پایبند است. کلارکس مدعی است که سالانه بیش از 50 میلیون کفش تولید می کند؛ و در بازار 35 کشور حضوری مستقیم و فعال دارد. کلارکس یکی از برندهایی است که معتقد است توانسته در طی سال های فعالیت خود بر روندهای طراحی و مد در حوزه کفش، اثری محسوس بگذارد.