فروشگاه پوشاک ورزشی اسپورتلند

به فروشگاه اینترنتی اسپورتلند خوش آمدید !

انتخاب بوت زنانه با توجه به شکل پاها

در راهنما / راهنمای خرید

زمستان که می شود؛ فرصتی است تا با پوشیدن یک جفت بوت زنانه زیبا و مناسب، استایلی خاص برای خود ایجاد کنید. هنگام خرید بوت زنانه انتخاب های متعددی وجود دارد.

همچنین باید نکات زیادی را با توجه به سایر اجزای استایل خود از جمله شلوار، در نظر بگیرید. اما فارغ از موارد گفته شده، یکی از عوامل بسیار موثر در زیبا جلوه کردن بوت زنانه، شکل پاهای شماست.

هر مدل بوتی برای شکل خاصی از پا مناسب تر است. گاهی حتی مدل هایی از بوت ها برای بعضی از پاها به طور کلی مناسب نیستند. در این نوشته فروشگاه اسپورت لند ، نکاتی را درباره انتخاب بوت زنانه مناسب با توجه به شکل پاها مطرح می کنیم.

بوت زنانه مناسب برای پاهای کشیده و لاغر

خوش بختانه شما دارای مناسب ترین پاها برای انتخاب انواع بوت زنانه هستید. در واقع و بدون اغراق می شود گفت اکثر مدل های بوت زنانه برای پای شما مناسب هستند.

اما در این بین بوت های ساق بلند بهترین انتخاب خواهند بود. این بوت ها معمولا تا زیر زانو هستند؛ و بهتر است از نمونه های چرمی آن استفاده کنید. همچنین اگر قدی واقعا بلند و پاهایی کشیده دارید؛ ممکن است بوت های بسیار بلند که تا بالای زانو کشیده شده است هم انتخابی جذاب باشند.

از سویی اگر احساس می کنید پاهای شما بیش از حد لاغر هستند؛ بهتر است برای بهبود ظاهری پاهای خود از بوت هایی با جزئیات بیشتر استفاده کنید. استفاده از تزئینات مختلف مثل سگک و... روی بوت، می تواند جلوه پاهای شما را بهتر کند.

بوت زنانه مناسب برای پاهای کوتاه

در درجه اول بوت شما با هر شکلی که دارد؛ باید دارای پاشنه هایی بلند باشد. واضح است که پاشنه های بلند به قد بلندتر و زیباتر دیده شدن شما چقدر کمک می کند.

ممکن است شما هم بتوانید از بوت های ساق بلند استفاده کنید؛ در این شرایط بهتر است شلوار شما هم رنگ بوت مدنظر انتخاب شود. همچنین بجای پوشیدن پالتو یا بارانی بلند، از یک کاپشن کوتاه برای تکمیل استایل خود بهره ببرید.

البته توصیه اصلی ما برای شما استفاده از بوت های ساق کوتاه و نیم بوت است. همچنین دقیقا برعکس افراد قد بلند، بوت انتخابی شما هرچه ساده تر، تیره رنگ تر و بدون جزئیات باشد، بهتر است. چراکه این جزئیات باعث می شود قد شما کوتاه تر از حد معمول دیده شود.

بوت زنانه مناسب برای پاهای چاق و پهن

تا جای ممکن و اگر قد کوتاهی ندارید؛ بهترین توصیه برای شما استفاده از بوت های بلند است. این بوت ها را نیز از نمونه های ساده و بدون زرق و برق انتخاب کنید؛ تا کم ترین اثر منفی را روی کشیده نشان دادن پاهای شما داشته باشد.

نکته مهم دیگر در این زمینه عدم استفاده از نیم بوت است. این بوت ها به راحتی می توانند پاهای شما را بیش از آنچه هست چاق و قطور نشان دهند.

بوت زنانه متناسب با شکل پنجه پا

شاید کمتر به این موضوع ساده توجه کرده باشید. اما شکل پنجه پای شما هم مشخص می کند که کدام نوع بوت مناسب پای شماست. به عنوان مثال اگر پنجه پهنی دارید؛ احتمالا بوت های نوک تیز پنجه پای شما را تحت فشار شدید قرار می دهد.

موضوع فقط وارد شدن فشار به پاهای شما نیست؛ بلکه تداوم استفاده از بوت و فشار پنجه پا به نوک آن، می تواند شکل ظاهری بوت را نیز تغییر داده و ناهمگون کند.

همچنین فراموش نکنید مسئله انتخاب بوت زنانه مناسب با توجه به شکل پاها، تنها به دلایل زیبایی شناسانه نیست. یک بوت هماهنگ با پاها، باعث می شود شما مدت طولانی تری، بدون احساس خستگی، بتوانید با بوت خود سر کنید. حفظ سلامت پا نیز از جمله دلایل دیگری است که توجه به جزئیات را در این انتخاب مهم می کند.

در نهایت بهتر است بدانید انتخاب سایر لباس ها نیز در بهبود ظاهری بوت زنانه موثر بوده؛ و در این زمینه انتخاب شلوار یا لگ مناسب و همچنین پالتو، بارانی یا کاپشن مناسب، از درجه اهمیت بیشتری برخوردار است.

بیشتر بخوانید: انواع بوت زنانه که بهتر است بشناسید

انتخاب-بوت-زنانه