فروشگاه پوشاک ورزشی اسپورتلند

به فروشگاه اینترنتی اسپورتلند خوش آمدید !

چگونه با کفش پیاده روی لاغر شویم؟

در دانستنیهای ورزشی / نکات آموزشی

با تغذیه نامناسب امروزی و شیوه نادرست زندگی، با مسئله چاقی روبرو می شویم. اگر از خود غافل شویم نتایج غیر قابل جبرانی بر جای می گذاریم. اما با یک برنامه غذایی مناسب و یک جفت کفش پیاده روی زنانه اسکیچرز به اندام مناسبی دست پیدا می کنیم. کار سختی نیست؛ شما تنها باید از برخی اصول آگاه باشید.

پا قلب دوم ماست، به خصوص وقتی قرار است به کمک آن و کفش مخصوص وزن خود را کاهش دهیم و فعالیت ورزشی داشته باشیم. پس باید تمامی استانداردهای لازم یک کفش مناسب را در بر بگیرد تا پا احساس راحتی کند و فشار مضاعفی روی آن نیاید.

کفش-پیاده-روی

کاهش وزن به کمک کفش پیاده روی

در قدم اول، یک کفش پیاده روی مناسب انتخاب کنید. کفی کفش باید استاندارد باشد. در هر صورت پای شما باید کاملا احساس راحتی در کفش را داشته باشد؛ اما این بدان منظور نیست که کفش بزرگتر از پای خود خریداری کنید. کفش پیاده روی به سبب کاربردی که دارد باید کاملا سایز پای شما باشد.

اما نحوه پیاده روی ما برای لاغری چگونه باشد. بهتر است این کار را در صبح روزهایی که هوایی تمیزی در سطح شهر برقرار است انجام دهید. با پیاده روی به اکسیژن بیشتری نیاز دارید و تعداد تنفس شما بالا می رود. با پیاده روی در هوای آلوده، آسیب جدی به سلامتی ریه های خود وارد می کنید.

بعد از موضوع انتخاب کفش مناسب و بررسی پاک بودن هوا، سرعت پیاده روی است. شاید با خود فکر کنید که یک صبحانه سبک بخورید و کفش پیاده روی خود را به پا کنید و راهی فضای باز شوید. اما اشتباه است. اگر پیاده روی به قصد کاهش وزن باشد باید یک برنامه اساسی داشته باشید. در صورتی که روزانه یک ساعت وقت برای ورزش گذاشته اید، 15 دقیقه اول را برای گرم کردن عضلات بدن و به ویژه پا به صورت آرام و قدم زدن شروع کنید. بعد از 15 دقیقه، به مدت 30 دقیقه پیاده روی تند (بدون آن که بایستید) را ادامه دهید، و پس از آن مجدد 15 دقیقه آخر را قدم های آرام بردارید تا ضربان قلب شما به حالت طبیعی باز گردد. با این برنامه فشار ناگهانی به قلب شما وارد نمی شود و با تکرار آن در روزهای آتی شاهد کاهش وزن خود می شوید.

بیشتر بخوانید: اصول پیاده روی صحیح برای چربی سوزی و لاغری شکم

رژیم غذایی بعد از پیاده روی

با پیاده کردن یک برنامه غذایی مناسب در کنار پیاده روی، پس از مدتی اندام متناسب خود را در آینه شاهد شوید. برای داشتن یک رژیم غذایی متناسب با سیستم بدن خود بهتر است با پزشک تغذیه مشورت کنید.

مصرف سبزیجات و میوه را بالا ببرید. با پیاده روی با تعریق آب بدن شما کم می شود؛ برای جبران این موضوع حتما مصرف میوه و سبزیجات تازه را بیش از پیش کنید.

بسیاری از بانوان از لاغر شدن صورت خود بعد از چند روز پیاده روی ناراضی هستند. شما با مصرف آب از این امر تا حدی جلوگیری می کنید. یک روش دیگر این است که یک کمپرس یخ به همراه داشته باشید که تا احساس گرما در صورت خود داشتید آن را چند لحظه روی پوست صورت بگذارید. با این کار احساس تازگی نیز خواهید داشت.

با فعالیت های ورزشی، نیاز است به مصرف پروتئین توجه بیشتری داشته باشید. اگر گیاهخوار هستید و از پروتئین موجود در گوشت ماهی نمی خواهید استفاده کنید مصرف مغز و آجیل را به شما توصیه می کنم. همچنین به شما توصیه می کنم در هنگام پیاده روی از خوردن مواد غذایی پرهیز کنید؛ سیستم گوارشی آمادگی لازم برای هضم مواد غذایی در مواقعی که در فعالیت هستید را نداردکفش پیاده روی مناسب و رژیم غذایی به کمک شما می آیند که به آرزوی داشتن اندام متناسب خود دست پیدا کنید.