فروشگاه پوشاک ورزشی اسپورتلند

به فروشگاه اینترنتی اسپورتلند خوش آمدید !

نحوه ست کردن لباس با کفش پیاده روی

در راهنما / راهنمای خرید

کفش ها استفاده گوناگونی دارند. باید توجه داشته باشید که هر کفش را در جای مناسبی به پا کنید. در این مقاله به شما نحوه پوشیدن کفش پیاده روی در کنار لباس هایتان را معرفی می کنیم.

کفش های پیاده روی که به آن ها کفش رانینگ هم می گویند، راحتی پاهای شما را تضمین می کنند. همان طور که از اسم آن پیداست، با این کفش ها می توانید یک پیاده روی لذت بخش داشته باشید.

پا عضو مهم بدن، و در واقع قلب دوم بدن ماست؛ پس باید برای پوشش آن حواسمان جمع باشد. اگر روزانه مسیر طولانی را تا محل کار باید پیاده طی کنید، انتخاب کفش مناسب حرف اول را می زند. سهل انگاری در این موضوع باعث ناهنجاری های زیادی در انگشتان پا و ستون فقرات شما پدید می آید. این کفش به قدری راحت است که شما می توانید در همه جا، بجز مراسم های مهمانی و رسمی آن را به پا کنید.

درست است که کفش پیاده روی نمای اسپرتی دارد ولی حتما نباید آن را با ست ورزشی بپوشید و برای استایل خود محدودیتی بگذارید. کفش پیاده روی می تواند دارای بند و چسب باشد، و یا حتی بدون آن. در نوع بدون بند و چسب قسمت مچ کفش به صورت کشی است و شما به راحتی می توانید آن را بپوشید.

ست کردن کفش پیاده روی با ست ورزشی

معمولا ست ورزشی را در مواقع کوهنوردی، در باشگاه و پیاده روی به قصد ورزش می پوشیم. یک کفش پیاده روی استایل ورزشی ما را تکمیل می کند. داشتن تیپ و استایل منحصربه فرد ما را برای فعالیت های ورزشی ترغیب می کند. شما حتی می توانید رنگ حاشیه لباس ورزشی خود را با رنگ بند کفش یا حتی لوگوی کفش پیاده روی ست کنید. در این صورت اهمیت شما به دنیای مد روز به چشم می آید.

بیشتر بخوانید: راهنمای انتخاب سویشرت ورزشی و راهنمای خرید تیشرت ورزشی مردانه


ست-کردن-لباس-با-کفش-پیاد روی

ست کردن کفش پیاده روی با لباس کژوال

اگر برنامه یک پیاده روی روزمره در یک روز معمولی با دوستانتان دارید، اصراری به پوشیدن لباس و سویشرت ورزشی نیست. شما می توانید انواع شلوار جین و اسلش را با کفش پیاده روی ست کنید. یک پیشنهاد خاص برایتان دارم، اگر کفش پیاده روی شما سفید رنگ است آن را با شلوار جین روشن بپوشید. حتما عاشقش می شوید. توجه به برخی نکات کلیدی در ست کردن لباس، شما را به فردی خوش پوش بین دوستانتان تبدیل می کند. به طور مثال شاید شنیده باشید که کفش پیاده روی مانند یک کفش اسکیچرز را با شلوار پارچه ای نپوشید. این گفته بیراهه هم نیست. کفش پیاده روی در تضاد لباس های رسمی هستند. برای این منظور اگر از شلوارهای اسپرت و ست ورزشی نخواستید استفاده کنید، کفشتان را با شلوار کتان بپوشید.

مثال دیگر این است که با کفش ورزشی خود، کت و شلوار نپوشید. البته در موارد خاص می توان کت تک را با کفش های اسپرت هماهنگ کرد. توجه به جنس پارچه کت خود داشته باشید. مدل و جنس پارچه کت باید حالتی اسپرت هم داشته باشند.

بعد از توضیح این موارد، شاید بپرسید آیا رنگ کفش با لباس های انتخابی باید یکسان باشد؟ خیر. این مسئله به صورت آزادانه و سلیقه ای است. اما اگر از بعد روانشناسی مد بخواهید بیشتر بدانید باید با فلسفه رنگ ها آشنا شوید. کار سختی نیست. مثلا هیچ وقت کتانی طلایی رنگ را با شلوار سبز ست نکنید. کتانی های طلایی رنگ به دلیل جلوه رنگ خاص و جذاب را باید با شلوار سفید یا مشکی ساده بپوشید. البته اگر روی شلوار ورزشی شما یک لوگوی طلایی رنگ نیز وجود داشته باشید که چه بهتر!

این نکته را هم بگویم که کفش پیاده روی رنگ مشکی با انواع رنگ ها ست می شود. این رنگ کفش، اگر با شلوار مشکی هم پوشیده شود جلوه خود را از دست نمی دهد.