فروشگاه پوشاک ورزشی اسپورتلند

به فروشگاه اینترنتی اسپورتلند خوش آمدید !

اصول خرید و نگهداری بوت مردانه

در راهنما / راهنمای نگهداری

توجه به پوشش از نکات مهم ظاهری است. به طوری که با نحوه پوشش می توانید قسمتی از شخصیت باطن خود را بیان کنید.

امروزه طراحان لباس با شناختن شخصیت های مختلف جامعه شروع به طراحی لباس می کنند. به طور مثال افرادی که طرفدار استایل کژوال و روزمره هستند، انسان های فاقد خلاقیت شناخته شده اند. همچنین افرادی که بیشتر استایل کلاسیک و رسمی را ترجیح می دهند، افراد دارای قدرت تصمیم گیری بالا هستند.

همچنین استایل اسپرت می تواند نشان دهنده اهمیت شما به ورزش و مراقبت های جسمانی تان باشد. کفش نیم ساق نایک در فصل سرما انتخاب مناسبی برای ست کردن با همه استایل هاست.

اما این موضوع را در نظر داشته باشید که این نظرات زمانی صحیح است که فردی برای همیشه به یک سبک لباس می پوشد. به همین خاطر افرادی که در شرایط مختلف لباس های گوناگون می پوشند شامل این نظریه ها نیستند.

پا قلب دوم ماست؛ برای نگهداری این عضو از بدن چه راه هایی پیشنهاد می دهید؟ برای حفاظت پا از سرما نیازمند یک کفش مناسب تر هستید. کفشی که به ستون فقرات، انگشت ها و کف پا فشار مضاعف وارد نکند و همچنین از گرمای بدن شما در آن قسمت مراقبت کند. با پوشیدن بوت مردانه 2023 در فصل پاییز و زمستان خیالتان از بابت سرما راحت می شود.

اسپورت لند به عنوان بزرگترین فروشگاه لباس ورزشی با هدف تأمین کالای با کیفیت ورزشی در خدمت همه علاقمندان به ورزش و پوشاک اسپورت می باشد. می‌توانید با مراجعه به وب سایت لباس ورزشی اسپرت لند ، لباس یا کفش ورزشی مورد نظر خود را از میان محصولات متنوع انتخاب کنید.


نگهداری-بوت-مردانه

خرید بوت مردانه مناسب با استایل شما

بوت مردانه را با لباس های رسمی و اسپرت می توان پوشید. اما موضوعی که می تواند استایل شما را تحت تاثیر قرار دهد جنس بوت است.

بوت های مردانه چرم معمولا مناسب مهمانی ها و استایل رسمی هستند و معمولا با کت و شلوار و یا پالتوهای بلند ست می شوند.

بوت های نبوک و جنس اشبالت مناسب استفاده روزمره، دانشگاه، مهمانی های دوستانه است؛ پوشیدن این کفش ها با شلوار جین و کاپشن های اسپرت ست جالبی ایجاد می شود. البته برای تغییر استایل هیچ محدودیتی بابت این قضیه ندارید. این توضیحات بر اساس مطالعات کارشناسان متخصص در زمینه مد و پوشاک به دست آمده که بهتر است رعایت شود. اما هر فرد بر اساس سلیقه و راحتی خود تصمیم به ست کردن لباس و اکسسوری های آن می گیرد.

نگهداری بوت مردانه؛ جنس چرم، جیر و ...

بوت های جنس چرم

ممکن است فکر کنید نگهداری این جنس کفش کمی دشوار باشد. برای این کار از واکس های مخصوص کفش های چرمی کمک بگیرید.

این کار را بعد از هربار پوشیدن کفش های چرمی انجام دهید و غبار و آلودگی را از روی آن بردارید. بعد از واکس زدن، کفش چرم را درون کمد جاکفشی قرار دهید که تا زمان استفاده بعدی از جذب گرد و خاک جلوگیری کنید.

دقت کنید واکس زدن کفش تنها برای زیبایی ظاهری کفش در آن لحظه نیست، شما با این کار از پارگی و تکه تکه شدن روی چرم طی مدت زمان می شوید. اگر برای مدتی تصمیم داشتید بوت های چرمی نپوشید، آن ها را درون جعبه های خود قرار دهید و مطمئن شوید جایی که کفش را قرار می دهید تحت فشار اجسام نباشد.

بوت های جنس جیر

نگهداری کفش های جیر کمی حساس تر است. بوت مردانه جنس جیر را از تماس با اجسام برنده دور کنید.

این کفش ها دارای رویه نرمی هستند که در کنار زیبایی شان، غبار را به راحتی جذب می کنند. برای تمیز کردن بوت های جنس جیر از یک فرچه مرطوب استفاده کنید.

سپس به کمک یک اسفنج خشک، رطوبت روی کفش را بگیرید. همچنین به جای اسفنج می توانید یک روزنامه مچاله شده را درون کفش قرار دهید.

این کار علاوه بر خشک شدن کفش به حفظ ظاهر آن نیز کمک می کند. خاطره تان باشد از شستشوی زیاد بوت های جیر خودداری کنید. یک راه دیگر برای تمیز کردن بوت جیر، استفاده از اسپری های مخصوص است.

توصیه آخر: در فصل های گرم سال معمولا هرچند وقت یکبار کفش ها را در معرض نور آفتاب قرار می دهند تا بوی نامطبوع و آلودگی های آن از بین رود.

اما در فصل زمستان به دلیل محروم بودن از این نعمت می توانید بوت ها را در فضای آزاد قرار دهید و مقداری سرکه درون کفش اسپری کنید. توجه داشته باشید برای کفش های چرمی از سرکه استفاده نکنید.