فروشگاه پوشاک ورزشی اسپورتلند

به فروشگاه اینترنتی اسپورتلند خوش آمدید !

بهترین بوت های مردانه برای 4 فصل سال

در راهنما / راهنمای خرید

پوشیدن بوت مردانه تنها به فصول سرد سال محدود نیست. این بوت ها می توانند در تمام فصل های سال یک گزینه عالی برای بهبود تیپ ظاهری شما باشند.

بوت های مردانه در انواع مختلفی تولید می شوند؛ و تقریبا برای هر تیپ و سبک لباسی می توانید یک بوت مردانه مناسب بیابید.

چه لباس های زمستانی و گرم و چه لباس های سبک تابستانی، قادر هستند به خوبی با بوت های مردانه هماهنگ شوند. در این نوشته وب سایت فروشگاه اسپرت لند به معرفی بهترین بوت های مردانه برای فصول مختلف سال پرداخته ایم

.

بوت مردانه مناسب بهار

بهار فصل خوبی برای پوشیدن بوت مردانه است. در این فصل هوا هنوز آنقدر گرم نشده است که بوت های مردانه برای پاهای شما آزار دهنده باشند. همچنین لباس های بهاری از جمله کت های بهاره، شلوارهای کتان و پارچه ای، به خوبی با مدل هایی از بوت های مردانه ست می شوند. در این فصل بنابر استایل شخصی خود می توانید درباره بوت انتخابی تصمیم بگیرید. اگر از تیپ های رسمی استفاده می کنید؛ بوت مردانه چلسی یک انتخاب همیشه مناسب است. مزیت این بوت آن است که در فصول دیگر سال نیز کاربرد خواهد داشت.

در مقابل اگر از به تیپ های اسپرت علاقه دارید؛ بوت های کوهنوردی و نمونه های مشابه آن می توانند به خوبی با تیپ شما هماهنگ شوند.

 

بوت مردانه مناسب تابستان

تابستان ها و گرمای طاقت فرسای آن در ظاهر جایی برای استفاده از بوت های مردانه باقی نمی گذارد. البته این مسئله تا حدود زیادی درست است؛ و ما نیز توصیه نمی کنیم در فعالیت های سنگین روزانه خود در این فصل از بوت استفاده کنید. اما شب های همین فصل و یا قدم زدن های عصرگاهی، می تواند زمان خوبی برای ترتیب دادن یک استایل شخصی با بوتی جذاب باشد.

لزوما همه بوت ها برای گرم کردن پا ساخته نشده اند. بنابراین بسیاری از آنها می توانند یک نمونه عالی برای شب های تابستان باشند. به عنوان مثال اگر قصد دارید یک تیپ رسمی و مدرن را در یک مهمانی شبانه امتحان کنید؛ نگاهی به بوت Chukkas بیندازید. همین طور بوت های صحرایی نیز با شکلی نزدیک به بوت Chukkas گزینه مناسبی برای این فصل از سال است. وجه تسمیه نام بوت صحرایی از آنجاست که این بوت با الهام از کفش های تولید شده در بازارهای قاهره طراحی شده است. در نتیجه این بوت ها مچی کوتاه داشته و نازک، نرم و خنک هستند.

بیشتر بخوانید: 5 ویژگی که بوت زمستانی پیاده روی باید داشته باشد

راهنمای کامل برای خرید بوت مردانه و معرفی سبک ها

 


بوت-های-مردانه

بوت مردانه مناسب پاییز

پاییز در همه جای دنیا معمولا فصلی است که با بارندگی همراه است؛ اما هنوز هوا آنقدر سرد نشده که نیازمند بوت های زمستانی باشید. در نتیجه تنها با یک تبصره می توانید از انواع بوت های مورد علاقه خود استفاده کنید. در واقع فقط کافی است بوت انتخابی شما از جنس چرم و ضد آب باشد؛ تا در روزهای بارانی پاییز دچار مشکل نشوید.

از نگاه دیگر پاییز فصل رستاخیز طبیعت و رنگ های جذاب سبز، سرخ و ارغوانی است. اگر شما هم جزو آن گروه هستید که می خواهید تیپ خود را با رنگ فصل ها هماهنگ کنید؛ بوت های چرمی سرخ و قهوه ای روشن، انتخاب هایی جذاب برای پاییز خواهند بود.

 

بوت مردانه مناسب زمستان

تاریخچه طراحی و تولید انواع بوت ها نشان می دهد که هدف از ساخت آن تولید کفشی بادوام و سرسخت برای شرایط دشوار بوده است. در طول سال ها اگرچه طراحان مد و لباس تغییرات بسیاری در ظاهر انواع بوت پدید آورده اند؛ اما هنوز هم این ویژگی ها در بوت مردانه به وضوح قابل مشاهده است.

در نتیجه با اطمینان کامل می توان گفت اکثر بوت های نیم ساق زنانه برای روزهای زمستانی گزینه ای مناسب برای شما خواهند بود. در اینه زمینه تنها کافی است به استایل خود توجه کنید و انتخابی هماهنگ با آن داشته باشید.

همچنین فراموش نکنید که میزان گرمادهی بوت ها و عایق بودن آنها متفاوت است؛ بنابراین با توجه به وضعیت جوی محل سکونت خود، به این موارد نیز توجه نمایید.