فروشگاه پوشاک ورزشی اسپورتلند

به فروشگاه اینترنتی اسپورتلند خوش آمدید !

توپ‌ پیلاتس باید چه ویژگی هایی داشته باشد؟

در راهنما / راهنمای خرید

یکی از توپ های ورزشی و طبی در بازار توپ ‌پیلاتس است. با استفاده از این توپ ها شما می توانید انعطاف بیش تری در تعداد حرکات ورزشی داشته باشید و همچنین انجام تمرینات معمولی با استفاده از این توپ ها و یوگا به میزان بیش تری امکان پذیر است. آشنایی مختصر با این نوع از توپ ها می تواند به شما کمک کند که در استفاده از آن ها برای رفع نیاز خود و موفق تر عمل کنید. در این مقاله قصد داریم شما خوانندگان گرامی را با توپ‌ پیلاتس و راهنمای خرید آن آشنا سازیم.
 

توپ پیلاتس چیست؟

توپ پیلاتس نخستین بار در کشور سوسیس برای درمان مورد استفاده قرار گرفت. نام های دیگر توپ پیلاتس توپ درمانی، توپ ورزشی، توپ تعادلی، توپ سلامتی، توپ یوگا، توپ پزشکی، توپ بدن سازی می باشد. توپ پیلاتس حالت کشسانی دارد و از قابلیت تحمل وزن ۳۰۰ کیلوگرم برخوردار است، درون این توپ از هوا و باد پر شده است وشما می توانید از این توپ برای ورزش روزانه خود استفاده کنید.

 

استفاده از توپ پیلاتس چه مزایای دارد؟

استفاده زیاد از این توپ ها می تواند آثار مثبتی روی بدن شما و غضلات داشته باشد از جمله:

- تعادل بدن را افزایش می دهد.

- حجم ماهیچه های بدن را افزایش می دهد.

- انعطاف پذیری بدن را افزایش می دهد.

- ماهیچه های مختلف بدن مثل شکم، پاها و ... را تقویت می کند.

- با استفاده از این توپ ها می توانید حرکات ورزشی را با تنوع و سختی بیش تر انجام دهید.

بیشتر بخوانید: همه چیز درباره ورزش پیلاتس و معرفی لوازم آن

 

ویژگی های توپ پیلاتس

اگر به بازار و فروشگاه هایی که لوازم ورزشی به فروش می رسانند مراجعه کرده باشید در می باید که توپ پیلاتس میان لوازم ورزشی در معرض نمایش خریداران قرار گرفته است، به هنگام خرید توپ پیلاتس باید طبق نیاز خود آن را خریداری کنید. در زیر به ویژگی های خرید توپ یوگا یا پیلاتس اشاره می کنیم.

توپ-پیلاتس

جنس توپ پیلاتس

مواد اولیه توپ های پیلاتس بیش تر از پلاستیک فشرده یا pvc تشکیل می شود. جنس با کیفیت توپ در عین حال که باعث محکم تر شدن توپ می شود مانع از بروز حساسیت پوستی در ورزشکار نیز می شود.

اندازه توپ پیلاتس

توپ پیلاتس در ابعاد بزرگ و کوچک تولید و به بازار عرضه می شود. توپ پیلاتس کوچک برای انجام حرکات ورزشی ساده مورد استفاده قرار می گیرد و اما توپ پیلاتس بزرگ برای نشستن روی آن و تمرین حرکات ورزشی سخت است.

توپ پیلاتس ساده یا خاردار

توپ پیلاتس خاردار بزرگ سطح اصطکاک بالایی نسبت به توپ پیلاتس کوچک دارند و برای انجام تمرین های ورزشی با یک کفش ورزشی مردانه بسیار مناسب و آسان است.

تحمل وزن توپ پیلاتس

توپ‌ پیلاتس باید وزنی که بر روی آن قرار می گیرد را تحمل کند تا باعث ترکیدن آن نشود و برای انجام تمرینات ورزشی مورد استفاده ورزشکاران و افراد قرار می گیرد.

کدام مدل توپ پیلاتس جزء پرفروش ترین هستند؟

- توپ پیلاتس قطر۲۵ سانتی متر، وزن ۱۲۰ گرم، جنس پلاستیک فشرده می باشد.

- توپ پیلانس مدل ۰۰۱، قطر۲۵ سانتی متر، وزن ۱۸۰ گرم و جنس این مدل توپ بسیار با کیفیت می باشد.

- توپ پیلاتس مدل ۳۲۱، قطر ۲۰ سانتی متر، وزن ۷۲ گرم

فواید توپ پیلاتس برای بدن

یکی از بهترین ویژگی توپ پیلاتس این است که دیگر نیازی نیست شما برای ورزش کردن به باشگاه مراجعه کنید با خرید یک توپ پیلاتس با بهترین قیمت می توانید در خانه به راحتی ورزش کنید. این توپ فواید بسیاری برای بدن شما دارد که در زیر به آن می پردازیم.

حجم دهنده عضلات بدن

توپ پیلاتس باید پر باد باشد زیرا برای تقویت عضله مفید می باشد به طوری که بدن افراد را به چالش بکشاند. توپ پیلاتس در ورزش هایی همچون ایروبیک، یوگا، پیلاتس مورد استفاده می قرار می گیرد. توپ پیلاتس برای عضلات میانی بدن مفید می باشد و باعث تقویت آن می شود عضلات میانی مانند عضلات شکم، پایین و پشت بدن است و همچنین به ستون فقرات نیز کمک می کند.

انعطاف پذیری بدن

اگر شما به مدت طولانی از توپ پیلاتس استفاده کنید علاوه بر حجم دهی به عضلات باعصث انعطاف پذیری آن ها می شود. توصیه می شود قبل از شروع تمرین بدن خود را به درستی گرم کنید تا دچار آسیب نشوید.

بهبود تعادل عضلات

هنگامی که برای ورزش از توپ‌ پیلاتس استفاده می کنید و بر روی می نشینید نیاز به تعادل دارید. شما باید قبل از ورزش با توپ پیلاتس مطالعه دقیقی در این مورد داشته باشید تا بدنتان به آسیب احتمالی دچار نشود.

مناسب ترین سایز توپ‌ پیلاتس

زمانی که قصد خرید توپ پیلاتس را دارید باید بدانید که توپ ‌پیلاتس در۴ سایز مختلف با رنگ بندی متنوع که هریک از رنگ ها برای سایز مخصوص است به فروش می رسد. پس در صورت خرید بر اساس رنگ توپ خرید نکنید. بهترین نوع توپ ‌پیلاتس توپی است که شما بر روی آن بنشینید به طوری که پاها را از هم باز کنید و زانو ۹۰درجه قرار بگیرند.

شما بر اساس قد خودتان توپ پیلاتس را انتخاب و خریداری کنید. در ادامه به سه نوع از توپ های پیلاتس که متناسب با قد شماست اشاره شده است:

* توپ پیلاتس ۴۵ سانتی متر برای افرادی که قد ۱۵۲ و کمتر دارند مناسب است.

* توپ پیلاتس ۶۵ سانتی متر برای افرادی که قد ۱۸۵ الی ۱۷۰‌ دارند گزینه مطلوبی است.

* توپ پیلاتس ۵۵ سانتی متر برای افرادی که قد ۱۶۷ الی ۱۵۵دارند گزینه مناسبی است.

 

انواع ورزش با توپ پیلاتس

- ورزش تا شونده مناسب شکم

- ورزش شنا مناسب شکم

- ورزش حلقه همسترینگ مناسب ران و باسن

- ورزش DEADBUG مناسب عضلات دست و پا

- ورزش پاس، رول کردن مناسب عضلات پشت، شکم و کمر

- ورزش چرخش روسی ، مناسب بالا بردن شانه ها و عضلات شانه

- ورزش پل زدن یک پا، اسکوات دیواری برای تمام بدن

قیمت توپ پیلاتس

هنگامی که به مغازه یا فروشگاه لوازم ورزشی مراجعه می کنید و به دنبال محصولی هستید که برای تناسب اندام و عضلات مفید و منحصر به فرد باشد ما برای شما توپ ‌پیلاتس را پیشنهاد می دهیم. توپ ‌پیلاتس کیفیت فوق العاده ای دارد همچنین ویژگی های توپ پیلاتس را می توان به رنگ، سایز، جنس و... اشاره کرد که تاثیر فراوانی در افزایش قیمت توپ پیلاتس دارد و به همین دلیل طرفداران بسیاری را به خود جلب کرده است و جزء پر فروش ترین محصول محسوب شود. توپ‌ پیلاتس بر اساس ویژگی ها و ابعاد افزایش قیمت دارد و ممکن است قیمت توپ‌ پیلاتس در هر فروشگاه متغیر باشد. شما می توانید برای کسب اطلاع از قیمت روز توپ‌ پیلاتس به وب سایت فروشگاهی اسپرت لند که انواع لوازم ورزشی را در معرض نمایش خریداران قرار داده است مراجعه کرده و به صورت آنلاین مشاهده کنید.

توپ-پیلاتس

خرید توپ پیلاتس

بعد از استعلام قیمت توپ پیلاتس از فروشگاه ها و مغازه ها در صورت تمایل نسبت به خرید آن ها اقدام کنید. به هنگام خرید به نکاتی همانند اندازه، جنس، تحمل وزن و همچنین خرید تلمبه مناسب برای توپ پیلاتس است. شما می توانید از طریق وب سایت اسپرت لند لوازم ورزشی توپ پیلاتس را با بهترین کیفیت و قیمت مناسب خریداری کنید. این توپ ها به دلیل کیفیت مطلوب، ویژگی منحصر به فرد، قیمت مناسب و نیز کاربرد های فراوان باعث شده است مشتریان بسیاری برای خرید آن ها جذب شوند و رضایت دو چندانی هم به دنبال داشته باشد.

کلام آخر

ما در این مقاله کوشش کردیم تا خوانندگان گرامی را با توپ های پیلاتس و کاربرد آن آشنا کنیم. مسلما چنین توپ هایی با کیفیت مطلوب قیمت مناسب و کاربرد های متعدد می تواند به عنوان وسیله ورزشی سود مندی برای ورزشکاران و همچنین تمامی افرادی باشد که به ورزش علاقه خاصی دارند. توصیه می کنیم برای خرید توپ های پیلاتس به فروشگاه های و وب سایت های معتبر مراجعه کنید.