فروشگاه پوشاک ورزشی اسپورتلند

به فروشگاه اینترنتی اسپورتلند خوش آمدید !

راهنمای خرید کاپشن ورزشی زمستانی

در راهنما / راهنمای خرید

اگر به فروشگاه و بازار مراجعه کرده باشید می ‌بینید که فروشندگان انواع کاپشن ها را با رنگ های مختلف و شاد در معرض نمایش خریداران قرار داده اند. امروزه با سرد شدن هوا و برای در امان ماندن هوای سرد نیاز به یک کاپشن فوق العاده دارید. کاپشن به زبان روسی )ژاکت، وینتر کت) نامیده می شود که ما از آن در فصل زمستان و پاییز، که هوا سرد است استفاده می کنیم، برخی از کاپشن ها دارای یک کلاه هستند که به آن متصل است، کلاه این کاپشن از بالا تنه شما در برابر سرما محافظت می کند. در گذشته برای تهیه کاپشن از چرم استفاده می کردنند ولی امروزه کاپشن ها را از الیاف مصنوعی تهیه می کنند که شامل نایلون، پلی استر می باشد. کاپشن به دو دسته بندی کاپشن ورزشی و کاپشن روزمره تقسیم می شود. ما در این مقاله قصد داریم برای شما کاپشن ورزشی زمستانی را مورد برسی قرار دهیم ما را پایان این مقاله همراهی کنید.

خرید-کاپشن-ورزشی

بهترین کاپشن های ورزشی زمستانی کدام اند

کاپشن اسکی

این نوع از کاپشن ورزشی مردانه کاپشن ها قابلیت گرم کردن سریع بدن شما را دارند. کاپشن اسکی ضد آب و آستر پشمی دارد اگر این کاپشن را تن کنید به کوه نوردی بروید به هیچ عنوان سرد تان نخواهد شد. آستین کاپشن اسکی مچی است که با کش دوخته شده که از ورود برف به داخل کاپشن جلوگیری می کند. این کاپشن طوری دوخته شده است که عمر بلند مدتی دارد و شما می توانید به مدت طولانی از آن استفاده کنید.

کاپشن اسنوبردینگ

اگر دقت داشته باشید این کاپشن در فروشگاه های لباس زمستانی همراه با مدل های مختلف در معرض نمایش و فروش قرار گرفته است. دوخت این کاپشن فوق العاده بوده به طوری که به هیچ عنوان پاره نمی شود. این کاپشن در تنوع رنگی بسیاری دارد شاید ظاهر مناسب و شیک این نداشته باشد اما بهترین گزینه برای ورزش و کوهنوردی محسوب می شود.

کاپشن کلاه دار

این کاپشن ها برای افرادی که اسکی باز هستند گزینه فوق العاده ای محسوب می‌شود. مچ کاپشن کلاه دار با کش دوخته شده و کناره های کاپشن پشم است همچنین رویه پلاستیکی دارد که از ورود سرما و خیس شدن درون کاپشن به هنگام بارش جلوگیری می کند.

خرید-کاپشن-ورزشی

ویژگی کاپشن ورزشی زمستانی

۱) به هنگام خرید کاپشن ورزشی زمستانی ابتدا باید سایز آن را انتخاب کنید که هم اندازه بدن شما باشد و می توانید ۱ الی ۲ سایز بزرگ تر خریداری کنید تا چند سال از آن بتوانید استفاده کنید یا زمانی که از زیر آن لباس گرم می پوشید دچار تنگی کاپشن نشوید. در این صورت باعث می شود بدن شما سریع تر گرم شود.

۲) نکته دوم خریداران باید به جنس کاپشن توجه بسیاری داشته باشند. هنگام خرید کاپشن نباید به ظاهر آن توجه کرد. زیرا درون کاپشن از همه موارد مهم‌ تر می ‌باشد. داخل کاپشن باید برگرفته از پشم، شیشه، پشم، پر باشد چنین کاچشن هایی در اولویت قرار دارد.

۳) ابتدا باید یقه کاپشن را بررسی کنید. شاید برایتان پیش آمده باشد به هنگام خرید کاپشن یقه های چسبی را مشاهده کرده باشید. این یقه می تواند بالا تنه شما را از سرما نگهداری کند.

۴) داشتن کلاه زمستانی : به هنگام خرید کاپشن ورزشی زمستانی نخستین کار انتخاب یک کاپشن کلاه دار است. یکی از ویژگی های منحصر به فرد کاپشن های کلاه دار این است که کلاه آن همیشه در دسترس شما می باشد و می توانید در زمستان و سرما از آن استفاده کنید.

مطالب پیشنهادی جهت مطالعه بیشتر:راهنمای انتخاب کلاه زمستانی

راهنمای خرید کاپشن ورزشی زمستانه

رنگ کاپشن

کوه نوردان واسکی باز هایی که قصد دارند به قله کوه بروند باید لباسی را انتخاب کنند که رنگ روشنی داشته باشد همانند قرمز، نارنجی، سبز و.. تا از دور بتوان اسکی بازها و کوه نوردان را تشخیص داد.

طراحی کاپشن

کوه نوردان، اسکی بازها و افرادی که نیاز به کاپشن زمستانی ورزشی دارند باید کاپشنی را انتخاب کنند تا برایشان مشکل ساز یا دست و پا گیر نباشد. این کاپشن جیب های فراوانی دارند برخی از جیب ها درون کاپشن و برخی از ان روی کاپشن است که می توانید وسایل های مهم را داخل جیب ها قرار دهید تا همیشه در دسترس شما باشد.

عایق کاپشن

عایق کاپشن ورزشی بسیار مهم است، کمپانی هایی که کاپشن تهیه می کنند درون آن را از پر اردک، غاز، پرندگان دیگر یا از الیاف مصنوعی استفاده می کنند. عایق کاپشن بر روی قیمت تاثیر بسزایی دارد.

رویه مناسب کاپشن

کوه نوردان، ورزشکاران، اسکی بازها و.. به هنگام خرید کاپشن باید به رویه توجه داشته باشند زیرا مهم ترین گزینه به شمار می رود. رویه کاپشن قابلیت نگهداری شما در مقابل برف، باد،آب و سرما است‌. کمپانی هایی که کاپشن ورزشی زمستانی تهیه می کنند رویه آن ها را از الیاف پلی استر و نایلون می پوشانند تا در برابر آب دوام داشته باشد و از خیس شدن جلوگیری کند.

عایق داخلی کاپشن

عایق درون کاپشن به دو قسمت تقسیم می شود، عایق پر و عایق الیاف. عایق پر از نظر برخی افراد محبوب ترین نوع به شمار می رود. عایق پر در زمان های گذشته مورد استفاده قرار می گرفت. عایق پر به شما کمک می کند بدنتان به مدت طولانی گرم باشد و احساس سرما نکنید. کاپشنی با عایق پر را نباید در محیطی که مرطوب باشد قرار دهید زیرا به هم می چسبند و عایق بودن خود را از دست می دهد‌. شرکت هایی که کاپشن ورزشی زمستانی را تولید می‌کند درون آن را الیاف پر می کنند. مزیت این الیاف این است که به هم نمی چسبند و ظاهر خود را حفظ می کنند.

خرید-کاپشن-ورزشی

قیمت و خرید کاپشن

خریداران محترم در خرید کاپشن ورزشی زمستانی نکاتی را باید مد نظر داشته باشند که در بالا به آن اشاره کردیم. قیمت کاپشن ورزشی زمستانی به عوامل هایی همچون عایق کاپشن، جنس رویه، سایز، رنگ بندی و.. بستگی دارد. شما عزیزان می توانید برای خرید کاپشن ورزشی زمستانی به فروشگاه اینترنتی اسپرت لند و یا سایر شعب حضوری آن در سراسر کشور مراجعه فرمایید.