فروشگاه پوشاک ورزشی اسپورتلند

به فروشگاه اینترنتی اسپورتلند خوش آمدید !

راهنمای خرید ساک ورزشی زنانه

در راهنما / راهنمای خرید

اهمیت کیف‌ها و ساک‌های ورزشی برای آنان که اهل ورزش هستند، کاملا واضح و روشن است. برای انجام هر ورزشی یا حتی رفتن به باشگاه، به لباس‌های ورزشی، حوله، کفش و یک ‌سری تجهیزات دیگر که مختص هر نوع ورزش است نیاز دارید. قطعا حمل این همه وسایل با دست خالی میسر نیست، درست در همین نقطه، ارزش ساک‌های ورزشی را می‌توان فهمید. برای خرید ساک‌های ورزشی زنانه ، شما به یک راهنما نیاز دارید تا ویژگی‌های آن‌ها را کاملاً شرح دهد تا در‌نهایت بهترین انتخاب را داشته ‌باشید. در این مقاله، ما هر آنچه که شما برای خرید یک ساک ورزشی نیاز دارید را خواهیم‌گفت، پس همراه ما باشید.
 

برای یک خرید مناسب، باید دقت کنید که ساک ورزشی را برای چه ورزشی یا به عبارتی چه هدفی می‌خواهید؛ این اولین قدم است. سپس، باید توجه خود را به جزئیات جلب کنید؛ ساکی که قصد خرید آن را دارید چه ویژگی‌هایی دارد؟ ویژگی‌هایی از جمله جنس، اندازه، فضا، جیب، راحتی و ... همگی مهم هستند.

انواع ساک‌های ورزشی زنانه

ساک دوفل

ساک‌های ورزشی دوفل، همان ساک‌های استوانه‌ای پرطرفدار هستند؛ که از پارچه‌های با‌دوام و سبک تولید می‌شوند و حمل آن ها آسان است. گستره‌ای از طرح‌ها و اندازه‌های مختلف برای این نوع ساک‌ها وجود دارد. اصولا برای عموم ورزش‌ها به‌ خصوص والیبال، بسکتبال، فوتبال، هاکی و ... از این نوع ساک‌های ورزشی استفاده می‌شود که فضای خوبی هم برای تعبیه لباس و تجهیزات ورزشی دارند.

 

ساک-ورزشی-زنانه

کوله‌ای

کوله پشتی‌ها از همان زمان تولید مورد ‌توجه همه واقع شده‌اند و روز‌به‌روز بر محبوبیت آن ها اضافه می‌شود. استفاده از کوله‌پشتی‌ها همیشه از جانب متخصصان توصیه می‌شود؛ زیرا با حمل وسایل از طریق کوله، وزن بار بر روی دو شانه، به‌صورت متعادل تقسیم می‌شود و از آسیب‌های ناشی از حمل بار می‌کاهد. دقت کنید، بند‌هایی که بر روی شانه‌ها قرار می‌گیرند؛ باید پهن و مناسب باشند.
 
 
کیسه ای یا شوز بگ

اغلب کیسه‌های ورزشی دارای بند کشی برای باز و بسته کردن آن‌ ها هستند. کیف شوز بگ ورزشی از جمله ساک‌های ورزشی هستند که کم‌هزینه می‌باشند و به راحتی می‌توانید آن‌ها را تهیه کنید‌.

ساک-ورزشی-زنانه

کمری

کیف کمری اسپرت با سایز کوچکی که دارند به راحتی دور کمر قرار می‌گیرند. آن‌ ها برای تنظیم و فیت ‌شدن بر روی کمر سگک و بند قفل‌دار دارند. ساک‌های ورزشی کمری، دارای فضاهای متعددی هستند؛ از همین جهت، وسایل زیادی را در خود جای می‌دهند. دوندگان و کسانی که اهل پیاده‌روی در فضای باز هستند، می‌توانند برای حمل وسایل خود از ساک‌های کمری استفاده کنند.
 

جنس ساک‌های ورزشی زنانه

ساک‌های ورزشی در جنس‌های مختلفی تولید می‌شوند و از این جهت ویژگی‌های متفاوتی دارند. جنس ساک‌ها میزان مقاومت و وزن آن‌ ها را نشان می‌دهد. جنس‌ها را به خوبی بشناسید تا به درستی به نیاز خود برای خرید ساک ورزشی پاسخ دهید.

کرباس

ساک‌های کرباسی که از جنس کتان هستند، کیفیت بالایی دارند؛ بطوریکه در برابر پارگی، ساییدگی و همچنین رطوبت بسیار پر‌دوام و مقاوم هستند. ساک‌های ورزشی کتان بسیار پر‌فروش می‌باشند، به این دلیل که در مقایسه با ساک‌های چرم، وزن و قیمت کمتری دارند.

پلاستیکی

این ساک‌ها از جنس نایلون هستند که می‌توانند ضد‌ آب هم باشند. ساک‌های پلاستیکی نسبت به کتان و چرم سبک‌تر و ارزان‌تر هستند، به همین دلیل از جانب تولید کنندگان هم مورد‌ توجه زیادی واقع می‌شوند. از طرفی هم در رنگ‌ها و طرح‌های متنوعی تولید و عرضه می‌شوند. اما مشکلی که وجود دارد؛ مقاومت کم آن‌ها نسبت به سایر اجناس است. توصیه می‌کنیم اگر لوازم کمی برای حمل دارید و یا اگر روز‌های کمتری از هفته را به باشگاه اختصاص می‌دهید، از این ساک‌های ورزشی خریداری کنید.

چرم

یکی از انتخاب‌های مورد ‌علاقه برای عموم مردم، ساک‌های چرم می‌باشند. امروزه دو نوع چرم وجود‌دارد؛ چرم اصلی و مصنوعی. چرم مصنوعی تبعاً قیمت و کیفیت پایین‌تری نسبت به نمونه‌های اصلی دارد. ساک‌های چرم در کل نسبت به ساک‌های کتان و پلاستیکی سنگین‌تر و گران‌تر هستند. یکی از مشکلات چرم این است که پایداری چندانی در برابر رطوبت ندارد؛ بنابراین، برای قرار دادن لباس‌های مرطوب چندان مناسب نیست. اما تولید‌کنندگان راهکاری برای این مشکل پیدا کرده‌اند؛ آن‌ها در ساک محلی را برای جایدهی لوازم و لباس‌های مرطوب می‌سازند که بسیار کاربردی است.

مقاومت ساک‌های ورزشی زنانه

همانطور که قبلا اشاره کردیم؛ جنس کیف اولین فاکتور برای سنجش مقاومت آن است. بعد از جنس خود ساک، باید به اتصالات، دوخت، گیره‌ها و زیپ‌های بکار‌رفته در آن توجه کنید.

برای شکل ‌دهی ساک‌های ورزشی زنانه از سیم استفاده می‌شود، دقت کنید که سیم‌ها شکننده نباشند؛ چرا که اگر پایداری نداشته ‌باشند، ساک شما بعد از مدت کوتاهی از فرم اولیه و زیبای خود خارج می‌شود.

اگر گیره‌ها و زیپ‌های مورد ‌استفاده در ساک ورزشی شما، فلزی باشند بهتر است؛ چون نوع پلاستیکی آن ها طی مدت کوتاهی می‌شکنند.

زیپ‌ها

زیپ‌های درشت‌تر طول عمر بیشتری نسبت به زیپ‌های کوچکتر دارند و از طرف دیگر زیباترند. همانطور که می‌دانید، زیپ‌ها به دو شکل عمده موجود هستند؛ نوع اول که از یک طرف باز و بسته می‌شود (زیپ یک طرفه) و نوع دوم که باز و بسته‌ شدن آن از دو سمت صورت می‌گیرد (زیپ دو طرفه). معمولا زیپ‌های دو طرفه بهتر هستند؛ آن هم به این علت که به راحتی از دو جهت باز و بسته می‌شوند.

ساک‌های ورزشی زنانه با قابلیت تنفس؟!

بله درست است، امروزه با پیشرفت فناوری تولید چنین چیزی نه تنها غیر ممکن نیست؛ بلکه یکی از ساده‌ترین کار‌ها می‌باشد. اما شاید از خود بپرسید:” مگر می‌شود ساک‌ها توانایی تنفس داشته باشند، اصلا یعنی چه؟”

ساک‌های ورزشی که با توانایی تنفس تولید می‌شوند بر‌خلاف ساک‌های ورزشی عادی، دارای قسمت ویژه‌ای برای تعبیه لباس‌ها و لوازم مرطوب می‌باشند. این بخش، دیواره‌هایی از جنس مس دارد که به عدم پخش بو منجر می‌شود. (همان ترفندی که برای کیف‌های چرم هم استفاده می‌شود).

فضای داخلی، سایز و جیب‌های ساک‌های ورزشی زنانه

قبل از خرید تعیین کنید که چه مقدار وسایل دارید و قصد استفاده از ساک برای اهدافی غیر ورزشی را دارید یا نه! با مشخص‌ کردن این موضوع مهم، می‌توانید سایز ساک خود را انتخاب کنید و تعیین کنید که فضای داخلی آن به چه شکلی باید باشد؛ با فضاهای متعدد تفکیک ‌شده از هم یا فضاهای کم. درضمن ساک‌هایی وجود ‌دارند که در آن ها حتی فضایی مختص تعبیه کفش ایجاد شده است، که در صورت نیاز می‌توانید آن‌ها را خریداری کنید. ساک‌های ورزشی از لحاظ تعداد جیب‌ها هم با یکدیگر متفاوت هستند، در نتیجه نیاز خود را حتما شناسایی کنید.

بیشتر بخوانید: راهنمای شست و شوی ساک ورزشی

حتما بعد از مطالعه این مقاله متوجه شدید که ساک‌های ورزشی زنانه کاملاً متفاوت از هم هستند و از طرفی نقاط اختلاف آن ها را نیز دریافتید. حال با استفاده از این اطلاعات مفید با خیالی راحت، می‌توانید ساک ایده‌آل خود را به راحتی از فروشگاه ما تهیه کنید و از استفاده آن لذت کامل را ببرید.

 اسپورت لند به عنوان بزرگترین فروشگاه لباس ورزشی با هدف تأمین کالای با کیفیت ورزشی در خدمت همه علاقمندان به ورزش و پوش اسپورت می باشد. می‌توانید با مراجعه به وب سایت اسپورتلند ، لباس یا کفش ورزشی مورد نظر خود را از میان محصولات متنوع انتخاب کنید