فروشگاه پوشاک ورزشی اسپورتلند

به فروشگاه اینترنتی اسپورتلند خوش آمدید !

معرفی بهترین کالا های ورزشی در سال ۱۴۰۱

در راهنما / راهنمای خرید

همان طور که می دانید، امروزه برخی از مواد های غذایی ناسالم بوده و همچنین با زیاد شدن غذا هایی همچون فست و فود و سرخ کردنی افراد دچار بیماری های مختلف و اضافه وزن می شوند. داشتن اندامی لاغر و متناسب با قد آرزوی هر فرد می باشد. برای آن که وزن ایده آل و مناسبی داشته باشید بهتر است، ورزش روزانه را فراموش نکنید. ورزش کردن باعث سلامت و تندرستی سیستم بدن می شود و همچنین افراد را از تمام بیماری ها از جمله؛ قلبی، عروقی و... در امان نگه می دارد. حال قصد داریم به برخی از بهترین کالا های ورزشی سال ۱۴۰۱ در زیر اشاره کنیم، ما را تا پایان این مقاله با کارشناسان اسپرت لند همراه باشید.

لباس ورزشی

اولین کالای اساسی در ورزش کردن داشتن یک دست لباس ورزشی مناسب و اندازه است. اگر دوست دارید در منزل به ورزش روزانه پردازید از تیشرت و شلوار جذب استفاده کنید کفایت می کند، و اما ورزش کردن در سالن ورزشی باید حتما لباسی را تهیه کنید که مناسب ورزش شما باشد. در خرید لباس ورزشی زنانه باید به نکاتی همچون، ضد تعریق بودن لباس، اندازه و فیت بودن آن و از همه مهم تر شلوار آن باید گشاد باشد تا به محض دویدن زانو ها به شلوار فشار وارد نکنند. شلوار ورزشی باید راحت باشد تا به هنگام ورزش کردن، فرد اذیت نشود و لذت فراوانی از ورزش ببرد.

کفش ورزشی

در ورزش روزانه داشتن کفش ورزشی زنانه یا کتونی مناسب و ایده آل از مهم ترین کالای ورزشی محسوب می شود. به هنگام خرید کتونی ورزشی ابتدا باید مشخص کنید، کتونی را برای چه ورزشی می خواهید، کفش مناسب ورزش باید دارای مشخصات زیر باشد؛ نخستین کار کتونی اندازه ی پای شما باشد تا باعث، گرفتگی عضلات، لغرش، تاول و از همه مهم تر موجب کندی حرکت به هنگام ورزش نشود. برای آن که در ورزش کردن مچ پا اذیت نشود و آسیبی به آن وارد نشود، بهتر است، کتونی ساق بلند انتخاب کنید.

 

کلاه ورزشی

کلاه ورزشی یکی از پرطرفدار ترین کالا، در سال ۱۴۰۱ به شمار می رود. این کلاه در طرح و مدل های متنوع تولید و روانه بازار می شود. افراد از کلاه ورزشی برای در امان ماندن نور آفتاب و ورزش کردن استفاده می کنند. بیش تر کلاه های ورزشی از جنس پلی استر تهیه شده اند و عمدتا مورد پسند بانوان ورزشکار قرار می گیرد.

بهترین-کالای-ورزشی

جوراب ورزشی

در این بخش قصد داریم به بهترین جوراب های ورزشی سال ۱۴۰۱ بپردازیم؛ هر ورزش جوراب مخصوصی دارد، برای مثال؛

ورزش بستکبال: در این ورزش هم از جوراب های ساق بلند و هم ساق کوتاه استفاده می کنند به طوری که هم خوانی درستی با لباس ورزشی داشته باشد.

ورزش فوتبال: برای ورزش فوتبال از جوراب های ساق بلند استفاده می کنند. این جوراب ها باید از تعریق جلوگیری کنند و همچنین پا را درون کفش گرم نکند.

ورزش والیبال: در ورزش والیبال به دلیل آن که پا ها خنک و دچار تعریق نشوند، از جوراب های ورزشی ساق کوتاه استفاده می کنند.

ورزش دونده: برای ورزش دویدن یا دو بهتر است از جوراب های ورزشی که از قوس پا نگهداری می کنند استفاده کنید تا از ضربات ناگهانی به پا جلوگیری کند.

در خرید جوراب ورزشی مناسب است، جورابی را انتخاب و خریداری کنید که مارک معروف و خوبی داشته باشد، این نکته مهمی است که هر ورزشکار به آن دقت بسیاری می کند. جوراب های ورزشی که از پنبه تهیه شده اند، عرق را تشدید کرده و باعث می شود انگشتان پا تاول بزند، پس می توان گفت؛ بهترین جوراب های ورزشی ۱۴۰۱ جورابی است که؛ از دو ترکیب پنبه و نایلون تهیه شده باشد که هم از عرق جلوگیری کند و هم پا ها را خنک نگه دارد.

طناب ورزشی

طناب ورزشی ، از جمله کالا هایی به شمار می رود که هزینه کم تری دارد و هم خرید آن برای افراد نسبت به سایر کالا های ورزشی بهتر و به صرفه تر است. طناب ورزشی یکی از سبک ترین و بهترین وسیله، برای ورزش روزانه محسوب می شود. یکی از مزیت های طناب زنی آن است، که همه افراد در تمامی سنین می توانند از آن استفاده کنند و لذت دو چندانی ببرند و همچنین می توان از آن در منزل و پارک نیز استفاده کرد. طناب زدن در فرم دهی و سلامت بدن تاثیر بسیاری دارد.


طناب ورزشی

طناب ورزشی ، از جمله کالا هایی به شمار می رود که هزینه کم تری دارد و هم خرید آن برای افراد نسبت به سایر کالا های ورزشی بهتر و به صرفه تر است. طناب ورزشی یکی از سبک ترین و بهترین وسیله، برای ورزش روزانه محسوب می شود. یکی از مزیت های طناب زنی آن است، که همه افراد در تمامی سنین می توانند از آن استفاده کنند و لذت دو چندانی ببرند و همچنین می توان از آن در منزل و پارک نیز استفاده کرد. طناب زدن در فرم دهی و سلامت بدن تاثیر بسیاری دارد.


بهترین-کالای-ورزشی

دمبل ورزشی

دمبل یکی از کالا های ورزشی است که در باشگاه و منزل کاربرد دارد. با دمبل می توان عضلات بالا تنه و پایین تنه را تقویت کرد و همچنین کالری های زیادی را سوزاند. این وسیله ورزشی قابلیت حمل و نقل آسان دارد و از قیمت پایینی نیز برخوردار است، ورزشکاران برای داشتن ورزش روزانه مفید از آن و سایر کالا های ورزشی استفاده می کنند.

 

کش ورزشی 

کش های ورزشی همان طور که از نامش مشخص است، مناسب تمرین های قدرتی، عضله سازی و همچنین به عنوان ورزش درمانی استفاده می شود. این کش های ورزشی در طول های مختلف تولید می شود، که برخی از آن ها برای ورزش بالا تنه مناسب بوده و برخی دیگر برای ورزش پایین تنه کاربرد دارد. از این کش در ورزش هایی از جمله؛ پیلاتس و ایروبیک نیز استفاده می شود و می توان این کش را یکی از کالا های محبوب در میان ورزشکاران در سال ۱۴۰۱ دانست.

قمقمه ورزشی 

قمقمه ورزشی یکی از وسایل های مهم در ورزش می باشد، از آن در نگهداری انواع نوشیدنی های گرم و خنک استفاده می شود. اگر می خواهید ورزش روزانه داشته باشید به همراه داشتن قمقمه ورزشی با کیفیت برای شما الزامی است. یکی از مزیت های قمقمه ورزشی آن است که می توان نوشیدنی دلخواه خود را درون آن پر کرد و در فریزر قرار داد، با این کار نگران قمقمه ورزشی نباشید هیچ مشکلی برای آن پیش نخواهد آمد. قمقمه های ورزشی به لحاظ اندازه و سایز با یکدیگر متفاوت هستند و همچنین در طرح های مختلفی از جمله شیشه ای، پلاستیکی و فلزی در جنس های با کیفیت و با دوام تولید و عرضه بازار می شود، قیمت این محصول بسیار مقرون به صرفه می باشد.

 
 

حوله ورزشی

بهترین کالا برای داشتن ورزش روزانه، حوله شخصی است، زیرا می دانید به هنگام ورزش کردن دچار تعریق می شوید و با کمک آن می توان خود را خشک کنید. برای خرید یک حوله مخصوص و مناسب بهتر است، ابتدا به جنس آن توجه کنید، حوله های ورزشی در جنس هایی همانند، کتان، بامبو و میکروفیبر عرضه می شوند. دومین نکته داشتن سایز مناسب است که به هنگام استفاده و جابه جایی برای ورزشکار مشکل ساز نباشد، سومین نکته آن است که حوله ای را انتخاب کنید، که دارای کیف مخصوص باشد، زیرا بعد از تمرینات ورزشی حوله خیس و کثیف شده، و آن را درون لباس های دیگر قرار ندهید بهتر است، کیف جداگانه داشته باشد.

بهترین-کالای-ورزشی

 هدبند ورزشی

هدبند ورزشی از جمله کالا های ورزشی محسوب می شود، که بیش ترین طرفدار آن آقایان ورزشکار می باشد. هدبند ورزشی از ریختن موها به جلو صورت به هنگام ورزش کردن جلوگیری می کند و می توانید ورزشی راحت داشته باشید، برخی از هدبند های ورزشی از عرق نیز جلوگیری می کنند که گزینه مناسبی برای خرید به شمار می روند‌. این هدبند در ورزش هایی همانند، راکت، دویدن، تنیس و همچنین در تمرینات ورزشی سنگین مثل، وزنه برداری و بدنسازی کاربرد دارد. برای خرید بهترین هدبند ورزشی در سال ۱۴۰۱ به نکاتی همچون اندازه، جنس، مارک یا برند و در نهایت به قیمت آن توجه ویژه ای داشته باشید.
 

کلام آخر

در این مقاله تلاش کردیم تا به بررسی بهترین کالا های ورزشی در سال ۱۴۰۱ بپردازیم. برخی از کالا های ورزشی که به آن در بالا اشاره کردیم، را می توان جدید ترین کالا های ورزشی ۱۴۰۱ تلقی کرد، که افراد می توانند با خرید آن به رفع نیازمندی های ورزشی خود بپردازند. البته قیمت هر کدام از این محصولات بسته به کیفیت می تواند تفاوت داشته باشد.