فروشگاه پوشاک ورزشی اسپورتلند

به فروشگاه اینترنتی اسپورتلند خوش آمدید !

راهنمای خرید فلاسک ورزشی

در راهنما / راهنمای خرید

فلاسک ورزشی، وسیله ای است که برای نگهداری مایعات گرم و سرد مورد استفاده قرار می گیرد، و پاسخگوی نیاز ورزشکاران به هنگام ورزش های سخت می باشد. این فلاسک ها در طرح ها و مدل های متنوعی ساخته می شود، که البته جنس، کیفیت و سایز هر کدام متفاوت است. فلاسک ورزشی در کل وسیله ای بسیار پرکاربرد و مفید است، که برای ورزشکاران که ساعت های طولانی مشغول ورزش کردن هستند مفید می باشد. در این مقاله قصد داریم راهنمای خرید فلاسک ورزشی را مورد بررسی قرار دهیم.

فلاسک ورزشی چیست؟

داشتن فلاسک ورزشی کوچک یا بزرگ به هنگام ورزش کردن یکی از مهم ترین وسایل به شمار می رود، که هر فردی در چنین شرایطی به یک فلاسک مناسب و ایده آل نیاز پیدا می کند. فلاسک های ورزشی در طرح، سایز های مختلف و مدل های زیبا تولید و روانه بازار می شود، که امروزه مورد استفاده ورزشکارانی که در باشگاه مشغول ورزش هستند گزینه منحصر به فردی به شمار می رود. ورزشکاران می توانند انواع نوشیدنی های سرد و گرم را درون فلاسک ریخته و به هنگام ورزش و خستگی از این نوشیدنی میل کنند. یکی از قابلیت های فلاسک ورزشی این است که، می توان انواع مایعات را در دمای مناسب نگهداری کند، و به هیچ عنوان نگران خراب شدن مایعات درون فلاسک نشوید. به برخی از مدل های فلاسک ورزشی در زیر اشاره می کنیم.

فلاسک ورزشی مدل اسپرت

این نوع فلاسک قابلیت نگهداری مایعات داغ و خنک را به مدت طولانی بدون تغییر دما دارد، بدنه این فلاسک ها استیل بوده و بیش تر برای ورزش کوهنوردی مورد استفاده قرار می گیرد. این فلاسک با کیفیت عالی در رنگ های متنوع و زیبا تولید و روانه بازار می شود.

فلاسک-ورزشی

فلاسک ورزشی مدل Sports

این فلاسک ورزشی در رنگ های مختلف در تمامی فروشگاه های اینترنتی و بازار ها موجود می باشد. جنس آن فلز بوده و برای نگهداری نوشیدنی های گرم و سرد گزینه مناسبی محسوب می شود. حجم فلاسک sports از ۳۵۰ میلی لیتر تا ۵۰۰ لیتر می باشد و موارد استفاده ی آن در باشگاه، دانشگاه، محل کار، سفر، مدرسه و خانه قرار می گیرد.

فلاسک-ورزشی

فلاسک ورزشی مدل GoLD

این فلاسک جذاب بدنه ای استیل دارد و به دلیل کوچک بودن سایز فلاسک گزینه منحصر به فردی برای ورزشکاران، کوه نوردان، پیاده روی و.... می باشد. این فلاسک زیبا کیفیت عالی دارد و قابلیت نگهداری مایعات را در دمای مناسب بین ۸ تا ۲۴ ساعت نگهداری کند. فلاسک ورزشی در رنگ و طراحی های فانتزی تولید و به فروشگاه ها ارایه شده است.

فلاسک-ورزشی

فلاسک ورزشی مدل Soldiers

فلاسک سوجرز کیفیت بالایی دارد و جنس بدنه ی آن استیل است. درب آن به طوری بسته می شود که شاهد هیچ گونه نشتی نخواهید شد و به دلیل داشتن بدنی دوجداره دمای مایعات را مناسب نگه می دارد. ظرفیت این فلاسک 0/5 لیتر می باشد و بیش تر مورد پسند ورزش های، کوهنوردی، کمپینگ و... می باشد.

فلاسک ورزشی مدل Vacume

فلاسک وکیوم بدنه ای استیل دارد کیفیت آن عالی است. طراحی ساده و شیک این فلاسک آن را از سایر فلاسک ها متمایز می کند. شما می توانید نوشیدن یک دمنوش داغ را در هوای سرد زمستان با فلاسک وکیوم امتحان کنید.

راهنمای خرید فلاسک ورزشی

ما در این بخش می خواهیم به خوانندگان گرامی نکاتی که باید در خرید فلاسک ورزشی مورد توجه قرار بگیرد پرداخته ایم. رعایت این نکات می تواند باعث شود که شما یک فلاسک ورزشی مناسبی را خریداری کنید.

فلاسک-ورزشی

قسمت های تشکیل دهنده ی فلاسک ورزشی و انواع آن

مهم ترین نکته به هنگام خرید فلاسک ورزشی دقت به ساختار آن است. فلاسک ورزشی در واقع مخزنی است، که دو دیواره دارد، و با جلوگیری از ورود هوا از طریق خلاء که در بین دو دیواره وجود دارد، می تواند دمای درون فلاسک را ثابت نگه دارد. فلاسک ها فقط برای ثابت نگه داشتن مایعات داغ تهیه نشده اند، بلکه می توانند سرما را در خود حفظ کنند، و همچنین برای خنک نگه داشتن انواع نوشیدنی ها را در فصل تابستان نیز مورد استفاده افراد و ورزشکاران قرار می گیرد.

1. اندازه و گنجایش فلاسک ورزشی

از دیگر نکات خرید فلاسک ورزشی ابعاد و ظرفیت آن است که به هنگام خرید باید توجه ویژه ای به آن داشت. این پارامتر مشخص می کند که شما روزانه چند ساعت ورزش می کنید ، و باید فلاسکی را انتخاب کنید که ابعاد آن مناسب شما باشد. فلاسک ورزشی در ابعاد کوچک و بزرگ وجود دارد که می تواند مایعات گرم و سرد شما را به خوبی نگه دارد، اما برای ورزش کردن بهتر است فلاسکی را انتخاب کنید که ابعاد و حجم آن متوسط باشد تا بتواند پاسخگوی نیاز ورزشکاران در هر شرایط باشد.

2. ایمنی فلاسک ورزشی

فلاسکی که ایمنی بالایی داشته باشد، در واقع کیفیت و بدنه ی منحصر به فردی دارد. برخی از فلاسک ها به دلیل نداشتن ایمنی و دچار نشتی شده و باعث خراب شدن و خیس شدن وسایل شما می شود. فلاسک های ورزشی پیچی نسبت به فلاسک های دکمه ای یا دریچه ای امنیت بالا تری دارند.

3. دهانه ی فلاسک ورزشی

دهانه این نوع فلاسک ها باید به صورتی باشد که شما بتوانید از آن به هنگام ورزش به راحتی استفاده کنید، دهانه های فلاسک ورزشی، بیش تر شبیه به قمقمه است تا ورزشکاران بتوانند مایعات درون آن را به آسانی بنوشند.

4. درب فلاسک ورزشی

بیش تر فلاسک های ورزشی درب بزرگی دارند که از آن به عنوان لیوان نیز می توان در مواقع ضروری استفاده کرد. درب فلاسک از واشری ساخته شده است، که دمای درون فلاسک را مناسب نگه داشته و از سرد و گرم شدن مایعات جلوگیری می کند.

5. بدنه و دسته ی فلاسک ورزشی

فلاسک های ورزشی باید بدنه ای ضد خش، مقاوم و ضد لغزش داشته باشد، زیرا ممکن است به هنگام ورزش فلاسک شما از جایی بیفتد، و ضد ضربه و مقاوم بودن کمک می کند تا فلاسک شما دچار نشتی و خراب نشود. برخی از فلاسک های ورزشی روکش ضد آب دارند که در مواقع آسیب دیدن نشتی آن به بیرون سرایت نمی کند.

6. مخزن داخلی و جنس بدنه فلاسک ورزشی

بدنه ی فلاسک های ورزشی عمدتا از استیل یا پلاستیک تهیه شده است. فلاسک هایی که بدنه ی آن ها استیل باشد نسبت به فلاسک های پلاستیکی از مقاومت بالایی برخوردار است و از همه مهم تر حرارت مایعات را بهتر نگهداری می کند.

نگهداری حرارت و گرما

به هنگام خرید فلاسک ورزشی مهم ترین نکته ای که باید مد نظر داشته باشید آن است که آیا فلاسک خریداری شده قابلیت نگهداری مایعات سرد و گرم را در دمای مناسب دارد، به طوری که مایعات داغ سریع سرد نشود یا بالعکس. فلاسک های ورزشی که کیفیت معمولی دارند نهایت ۴ الی ۵ ساعت گرما را به خوبی حفظ می کنند و اگر فلاسک خریداری شده بهترین کیفیت را داشته باشد می تواند ۱۲ الی ۱۵ ساعت نیز حرارت را به خوبی حفظ کند.

فلاسک-ورزشی

خرید فلاسک ورزشی

برای خرید فلاسک ورزشی یا شیکر ورزشی می توانید به فروشگاه های لوازم ورزشی یا مغازه ها مراجعه کنید و اگر به مراکز فروشگاهی دسترسی ندارید، می توانید به صورت آنلاین از فروشگاه های اینترنتی که محصولات ورزشی به فروش می رسانند، فلاسک ورزشی مورد نظر خود را در سایز های مختلف، طرح و رنگ های جذاب انتخاب کنید و با پرداخت هزینه، آن محصول را درب منزلتان تحویل بگیرید.

کلام آخر

در این مقاله تلاش کردیم تا به بررسی راهنمای خرید فلاسک ورزشی بپردازیم. برای خرید فلاسک ورزشی بهتر است قبل از خرید مشخص کنید فلاسک را برای چه ورزشی می خواهید تا پاسخگوی نیاز شما باشد. فلاسک ورزشی ایده آل باید وزن سبکی داشته باشد تا ورزشکاران به راحتی بتوانند آن را حمل و نقل کنند.جهت خرید فلاسک ورزشی میتوانید به سایت فروشگاه اسپرت لند مراجعه کنید.