فروشگاه پوشاک ورزشی اسپورتلند

به فروشگاه اینترنتی اسپورتلند خوش آمدید !

معرفی و تاریخچه برند ریباک

در برندها / ریباک

برند ریباک از جمله برندهایی به شمار می رود، که محصولات آن در میان مردم از محبوبیت بالایی برخوردار است. این برند با تولید محصولاتی از جمله کفش، پوشاک و لوازم ورزشی توانسته است در سطح جهان برندی شناخته شده باشد. این برند یک شرکت آمریکایی است، که امروزه با تلاش‌های فراوان توانسته است، یکی از زیر مجموعه های شرکت آلمانی به نام آدیداس باشد، که دفتر مرکزی آن در شهر کانتون و ایالات ماساچوست واقع شده است. برند ریباک از برند هایی است که خیلی از افراد نام آن را شنیده اند اما درباره تاریخچه و پیشینه آن ممکن است اطلاعاتی نداشته باشند، در این مقاله قصد داریم به معرفی این برند و تاریخچه آن بپردازیم.

تاریخچه برند ریباک

کمپانی برند ریباک که تولید کننده و عرضه کننده انواع محصولات و تجهیزات ورزشی با کیفیت عالی می باشد، که امروزه در میان افراد ورزشکار و جوانان از محبوبیت بالایی برخوردار است‌. جوزف ویلیام فاستر یک فرد انگلستانی است که متولد۱۸ می سال ۱۹۳۵ است، این شخص بزرگ زمانی که ۱۴ ساله بود در طبقه ی بالای شیرینی فروشی پدرش شروع به ایده پردازی کفش و طراحی انواع کفش ها کرد. در سال ۱۹۰۰جوزف ویلیام فاستر یک شرکتی را افتتاح کرد، که لوازم المپیک را تولید و به فروش برساند و بعد از چندین سال نام شرکت به J.W.FOSTER AND SONS تغییر یافت، و با موفقیت های فراوان در میان افراد مشهور شد و کم کم اقدام به تولید کفش های مناسب کوهنوردی و صخره نوردی نیز کرد و در نهایت محصولات برند ریباک با لوگویUnion Jack منتشر شد. نوه های جوزف ویلیام فاستر در سال ۱۹۵۸ کارخانه ای را تاسیس و آن را Rhebok نام گذاری کرد. برند ریباک یا همان ریبوک به معنای غزال آفریقایی است که نوادگان جوزف فوستر معنای آن را از دفترچه ی قدیمی پدربزرگ شانپیدا کردند.

معرفی برند ریباک

در سال ۱۹۷۹ برند ریباک توجه شخصی به نام پاول فایرمن که یک فرد بزرگ آمریکایی است را جلب کرد و باعث شد فرد با شرکت ریبوک مذاکره ای برگزار کند، تا درباره ی فروش و پخش محصولات ریباک با یکدیگر مشورت کنند، زمانی که مذاکره آن ها به تفاهم رسید، برند ریباک فعالیت خود را با نام Reebok UsA Ltd در کشور خود، یعنی آمریکا افتتاح کرد، در این صورت این تاجر بزرگ توانست محصولات برند ریباک را با قیمت ۶۰ دلار در بازار آمریکا به فروش برساند. در سال ۱۹۸۱ بیش ترین تولید و فروش محصولات برند معروف ریباک به میزان1.6 میلیارد دلار رسید، سپس این شرکت در سال ۱۹۸۲ نخستین کفش های ورزشی زنانه معروف به ایروبیک را با طراحی و سبک منحصر به فرد یعنی Reebok freestyle تولید و روانه بازار کرد. این محصولات سبب شد که میزان فروش شرکت به ۱۳ میلیارد دلار برسد، پس از کسب موفقیت، در تولید این محصولات، شرکت به سمت تولید و عرضه کفش های پیاده روی، تنیس و والیبال روانه شد، و در ۶ ماه دوم ۱۹۸۰تولید محصولات این شرکت به طور قابل ملاحظه ای افزایش پیدا کرد.

معرفی برند Reebok

برند ریباک عمدتا در حوزه لباس و تجهیزات ورزشی مثل کفش، تیشرت ها فعالیت دارد، و برای تمامی گروه های سنی همانند کودکان، نوجوانان، جوانان، بزرگان، زنان، مردان و از هر قشر و طبقه ای محصولات مختلفی تولید و عرضه می کنند. این برند به طور تخصصی نیاز های ورزشکاران را رفع کرده و برای هر کدام از نیاز ها محصولاتی با طرح، رنگ و امکانات مختلف تولید می کند. 

اکسسوری هایی مانند کیف همراه، کوله پشتی، هدبند، کلاه، بتری آب، دستکش و.... از جمله محصولات برند ریباک محسوب می شود، که طرفداران فراوانی در میان ورزشکاران دارد، از جمله محصولات مختص بانوان که این برند تولید می کند، می توان به انواع لباس های ورزشی همانند بستکبال، والیبال و فوتبال در هر رشته اشاره کرد، برای بانوان هم به همین صورت لباس ها و تجهیزات ورزشی مناسب در هر رشته را تولید و روانه بازار می کند. علاوه بر این برای کودکان هم محصولات متنوعی تولید می کند که به صورت مجزا، دخترانه و پسرانه تقسیم می شود. محصولاتی مثل کفش های ورزشی کودکان، گرم کن های متنوع، سویشرت، شلوار های ورزشی، تیشرت و... از جمله این محصولات محسوب می شود. اگر قصد خرید محصولات ورزشی برند ریباک را دارید می توانید به دو صورت حضوری و اینترنتی اقدام به خرید کنید. در خرید حضوری می توان به شعب فروشگاه اسپرت لند ویا فروشگاه اینترنتی اسپرت لند مراجعه فرمایید.

 

مقالۀ مرتبط جهت مطالعه بیشتر: معرفی برند اسکیچرز


کلام آخر

در این مقاله تلاش کردیم به معرفی و تاریخچه ی برند ریباک بپردازیم. برند ریباک از جمله برند های معروفی به شمار می رود که با پیشینه ی در خور توجه در تولید انواع لوازم و پوشاک ورزشی در سطح دنیا به عنوان برند ای شناخته شده محسوب شود، تا رقیبی سرسخت برای بسیاری از برندهای مشهور باشد. محصولات این برند با کیفیت بی نظیر و طرح و رنگ مدرن و جذاب باعث شده است اقشار مختلف مردم به خصوص جوانان و ورزشکاران تمایل داشته باشند، تا انواع محصولات زیبا و جذاب این برند را خریداری کنند. مسلماً برند ریباک در آینده ای نه چندان دور محصولات متنوع تری که بتواند راحتی و آسایش افراد را به هنگام ورزش فراهم کند را تولید کند.