فروشگاه پوشاک ورزشی اسپورتلند

به فروشگاه اینترنتی اسپورتلند خوش آمدید !

دلایل محبوبیت کفش اسکیچرز و انتخاب آنها

در برندها / اسکیچرز

دلایل محبوبیت کفش اسکچرز
 

دلیل محبوبیت کفش‌های اسکیچرز چیست و چرا باید آن‌ها را انتخاب کنیم؟

چه به دنبال کفشی برای پوشیدن در محل کار، چه برای ورزش یا در اطراف خانه باشید، می‌خواهید چیزی را انتخاب کنید که کیفیت خوبی داشته باشد و برای مدت طولانی دوام داشته باشد. همچنین شما چیزی می‌خواهید که زیبا به نظر برسد و پای شما در آن احساس راحتی کند. اگر به دنبال چنین کفشی هستید، بهترین انتخاب برند اسکیچرز می‌تواند باشد. اسکیچرز یک برند معتبر است که کفش‌هایی را برای همه سبک‌های زندگی تولید می‌کند.

آیا اسکیچرز کفش خوبی است؟

بله اسکیچرز یکی از برترین برندهای کفش در ایالات متحده است. آنها کفش‌های راحت و مقرون‌به‌صرفه‌ای را در سبک‌ها و طرح‌های مختلف ارائه می‌کنند. کفش‌های اسکیچرز به دلیل ارائه عملکرد شگفت‌انگیز معروف هستند. ازآنجایی‌که این برند مدل‌های زیادی دارد و کفش‌های آن ماندگاری زیادی دارند، برند بسیار محبوبی هستند. برند اسکیچرز از اوایل دهه 90 وجود داشته است و در طول سال‌ها گسترش‌یافته است و همچنان همان کیفیت و راحتی را حفظ کرده است که این برند نیز به آن معروف است.

دلایل محبوبیت کفش اسکچرز

 

دلیل محبوبیت کفش‌های اسکیچرز چیست و چرا باید آن‌ها را انتخاب کنیم؟

چه به دنبال کفشی برای پوشیدن در محل کار، چه برای ورزش یا در اطراف خانه باشید، می‌خواهید چیزی را انتخاب کنید که کیفیت خوبی داشته باشد و برای مدت طولانی دوام داشته باشد. همچنین شما چیزی می‌خواهید که زیبا به نظر برسد و پای شما در آن احساس راحتی کند. اگر به دنبال چنین کفشی هستید، بهترین انتخاب برند اسکیچرز می‌تواند باشد. اسکیچرز یک برند معتبر است که کفش‌هایی را برای همه سبک‌های زندگی تولید می‌کند.

آیا اسکیچرز کفش خوبی است؟

بله اسکیچرز یکی از برترین برندهای کفش در ایالات متحده است. آنها کفش‌های راحت و مقرون‌به‌صرفه‌ای را در سبک‌ها و طرح‌های مختلف ارائه می‌کنند. کفش‌های اسکیچرز به دلیل ارائه عملکرد شگفت‌انگیز معروف هستند. ازآنجایی‌که این برند مدل‌های زیادی دارد و کفش‌های آن ماندگاری زیادی دارند، برند بسیار محبوبی هستند. برند اسکیچرز از اوایل دهه 90 وجود داشته است و در طول سال‌ها گسترش‌یافته است و همچنان همان کیفیت و راحتی را حفظ کرده است که این برند نیز به آن معروف است.

اسکیچرز متعلق به رابرت و مایکل گرینبرگ است. رابرت این برند را در سال 1992 تأسیس کرد و تجربه قبلی به‌عنوان بنیان‌گذار LA Gear را داشت. پس از تأسیس برند اسکیچرز، او تصمیم گرفت LA Gear را ترک کند و رسماً از سمت مدیرعاملی شرکت کنار رفت. در زمان تأسیس اسکیچرز، طرح‌های کفش آن‌ها به‌گونه‌ای بود که برای مردان جذاب بود و کفش‌های آن‌ها بیشتر شبیه کفش‌های اسکیت بود. همچنین خط تولید آن‌ها شامل یک سری طرح چکمه نیز می‌شد. همان‌طور که این برند موفق‌تر شد، به کفش های زنانه و بچه‌گانه بیشتر توجه کرد و تمرکز بر عملکرد و سبک‌های لباس‌های غیررسمی گسترش یافت.

دفتر مرکزی اسکیچرز در ساحل منهتن، کالیفرنیا واقع شده است و بیش از 4000 فروشگاه اسکیچرز در سراسر آمریکا وجود دارد. هیچ کارخانه تولیدی در ایالات متحده وجود ندارد که اسکیچرز را بسازد و بیشتر آنها کارخانه‌های خصوصی هستند که در چین و ویتنام گسترش‌یافته‌اند. کفش‌ها قبل از ارسال به ایالات متحده به‌دقت مورد بازرسی قرار می‌گیرند و در آنجا قبل از ارسال به فروشگاه‌های ایالات متحده و سایر نقاط جهان در انبارها نگهداری می‌شوند.

محصولات برند اسکیچرز در تمام فروشگاه‌های اسپرت لند در سراسر کشور فروخته می شود و همچنین به صورت آنلاین در دسترس است و می‌توانید به سایت اسپرت لند مراجعه فرمایید. گاهی جشنواره های ویژه ای در فروشگاه اسپرت لند وجود دارد و برخی از محصولات اسکیچرز کفش تخفیف خورده زنانه ویژه ای دارند که می‌توانید خرید مقرون به صرفه تری را تجربه کنید.

کیفیت کفش های اسکچرز 

آیا کفش‌های اسکیچرز باکیفیت هستند؟

کفش‌های اسکیچرز برای ماندگاری طولانی و حفظ ظاهر و دوام خود برای چندین ماه ساخته شده‌اند. به طور متوسط، یک جفت اسکیچرز باید قبل از اینکه شروع به نشان‌دادن علائم آسیب یا فرسودگی کند حدود 800 مایل دوام بیاورد. ازآنجایی‌که بیشتر مردم تعداد مایل‌ها را با کفش‌های خود پیگیری نمی‌کنند، می‌توان گفت که یک جفت اسکیچرز تا زمانی که به‌درستی از آنها مراقبت شود می‌تواند تا چهار سال دوام بیاورد.

البته، اگر آن‌ها را برای ورزش یا محل کار بپوشید، ممکن است بیشتر از زمانی که آن‌ها را برای استفاده معمولی می‌پوشید، در معرض ساییدگی قرار بگیرند. کفش‌هایی که در محیط‌های مختلف پوشیده می‌شوند یا باید اغلب شسته شوند، احتمالاً زودتر علائم ساییدگی یا آسیب را نشان می‌دهند.

قیمت کفش اسکیچرز

قیمت کفش‌های اسکیچرز می‌تواند متفاوت باشد، اما به طور متوسط می‌توان انتظار پرداخت بین 40 تا 60 دلار برای هر جفت را داشت. کفش دویدن اورجینال گران‌ترین کفش‌ها هستند زیرا اندازه‌های بزرگ‌تری دارند، به مواد بیشتری نیاز دارند و ساخت آن‌ها زمان بیشتری می‌برد. عکس این موضوع نیز صادق است، زیرا کفش در اندازه کودکان مقرون به صرفه ترین هستند. اسکیچرز در فروشگاه‌های سراسر آمریکا و برخی دیگر از نقاط جهان به فروش می‌رسند و فروشگاه‌ها در مورد نحوه قیمت گذاری کفش‌ها نظرات مختلفی دارند. برخی فروشگاه ها برای کسب سود بیشتر قیمت را کمی افزایش می‌دهند. فروشگاه‌ها همچنین می‌توانند تصمیم بگیرند که چه زمانی طرح‌های فروش خاصی را به راه بیاندازند.

فروشگاه‌هایی که در شرف دریافت محموله جدیدی برای فصل جاری هستند، احتمالاً قیمت‌ مدل‌های فصل گذشته را کاهش می‌دهند تا جا برای مدل‌های جدید باز شود. برخی از فروشگاه‌های آنلاین نیز قیمت بهتری نسبت به فروشگاه‌های دیگر ارائه می‌دهند. ازآنجایی‌که اسکیچرز بادوام هستند و سال‌ها عمر می‌کنند، در سایت‌های فروش مجدد و فروشگاه‌های دست‌دوم نیز به فروش می‌رسند. اسکیچرز ارزش خود را به‌خوبی حفظ می‌کند.

کفش های اسکچرز 

آیا کفش‌های اسکیچرز برای پاهای شما خوب هستند؟

ممکن است کفش‌های اسکیچرز برای پاهای شما مفید باشند زیرا برای جذب شوک ناشی از دویدن و راه‌رفتن طراحی شده‌اند و درعین‌حال درد و خستگی را نیز کاهش می‌دهند. اسکیچرز دارای یک کفی انعطاف‌پذیر است که هنگام راه‌رفتن با پاهای شما حرکت می‌کند و خم می‌شود و در حالت ایستاده نیز حالت حمایتی ملایمی را ارائه می‌دهد.

انعطاف‌پذیری باعث می‌شود پاهای خود را به‌راحتی حرکت دهید و آنها را در همه حال راحت نگه می‌دارد. انعطاف‌پذیری همچنین به کاهش خستگی نیز کمک می‌کند. کفش‌های اسکیچرز ظاهری مدرن و شیک دارند و دارای تنوع طرح و رنگ بسیار زیادی هستند که حق انتخاب خوبی به مشتری می‌دهد. کفش‌ها به‌گونه‌ای طراحی شده‌اند که مردان، زنان و کودکان را به خود جذب کنند و رنگ‌ها، طرح‌ها و اندازه‌های خاصی برای هر نوع کفش وجود دارد. سبک‌ها و الگوها به طور مداوم در هر فصل تغییر می‌کنند و به‌روز می‌شوند، بنابراین همیشه مد روز هستند. اسکیچرز همچنین دارای چندین سبک کلاسیک است که می‌توانند سال‌ها عالی به نظر برسند و خراب نشوند.

شرکت اسکیچرز هنگام تولید کفش‌های خود از توصیه‌های انجمن تولیدکنندگان کفش جهانی پیروی می‌کند، بنابراین همیشه کفش‌های خود را با بهترین کیفیت تولید می‌کنند. کفش‌ها مطابق با سایز نوشته شده هستند و هرگز نباید نگران باشید که یک جفت کفش اسکیچرز با دیگری متفاوت باشد. کیفیت برای اسکیچرز اولویت اصلی است و هر کفشی با مواد درجه یک ساخته شده است که قبل از عرضه کفش به بازار به‌دقت انتخاب شده و بررسی شده است. در اسکیچرز هیچ نقص یا عیبی پیدا نخواهید کرد.

خطوط دوخته شده روی کفش‌ها صاف هستند و هیچ نخ شل یا پاره‌ای در این کفش‌ها پیدا نمی‌کنید. کفش‌های اسکیچرز به‌گونه‌ای طراحی شده‌اند که بادوام باشند و در حرکات غیررسمی و حتی شدید مقاومت کنند. کفی‌های مموری فوم به نرم شدن پا کمک می‌کند، اما به‌تناسب بهتر کفش نیز کمک می‌کند، بنابراین پشتیبانی زیادی برای مچ پا و پل تکیه‌گاه وجود دارد. آنها همچنین پشتیبانی از قوس پا را ارائه می‌دهند تا اطمینان حاصل شود که پا در همه‌جا حمایت می‌شود. کفش‌های اسکیچرز از انواع مواد مختلف مانند چرم، لاستیک، بوم، فلز، پلی‌استر یا پلاستیک ساخته می‌شوند. اکثر کفش‌های اسکیچرز دارای پوسته بیرونی هستند که از چرم ساخته شده‌اند.

کفش پیاده روی اسکچرز 

آیا کفش اسکیچرز برای پیاده‌روی خوب است؟

کفش‌های اسکیچرز سبک و انعطاف‌پذیر هستند که آنها را برای پیاده‌روی عالی می‌کند. آنها شوک حرکت را جذب می‌کنند، بنابراین هیچ‌گونه فشاری به پا وارد نمی‌کنند و راه‌رفتن را راحت‌تر می‌کنند. بسیاری از افراد ترجیح می‌دهند هنگام راه‌رفتن کفش‌های اسکیچرز بپوشند زیرا به آنها اجازه می‌دهد قبل از شروع هرگونه ناراحتی طولانی تر و بیشتر راه بروند. برخی از کفش‌های اسکیچرز مانند GoWalk Line به طور خاص برای پیاده‌روی طراحی شده‌اند. آنها بادوام هستند، می‌توانند در شرایط آب‌وهوایی مختلف مقاومت کنند که به‌راحتی به کاربران آن کمک می‌کند. آنها می‌توانند تنفس کنند، بنابراین کمتر احتمال دارد پاهای شما هنگام راه‌رفتن داغ شود و عرق کنند. آنها همچنین برای کسانی که قادر به بستن بند کفش‌های خود نیستند یا مشکلات کمر دارند که مانع از خم شدن آنها برای انجام این کار می‌شود، در انواع راحتی نیز موجود است که نیاز به بستن بند نداشته باشد.

کفش اسکچرز مناسب 

چگونه کفش اسکیچرز مناسب را انتخاب کنیم؟

ازآنجایی‌که انواع مختلفی از اسکیچرز وجود دارد و طرح‌های مختلفی برای اهداف مختلف ساخته می‌شوند، پیداکردن آن‌هایی که برای شما مناسب هستند دشوار است. هنگام انتخاب اسکیچرز مناسب باید به چند نکته توجه داشت. اندازه مهم‌ترین چیز است. اگر کفش شما مناسب نباشد، عملکرد خوبی نخواهند داشت. پای شما در آن‌ها راحت نخواهند بود و حتی می‌توانند خطرناک باشند و منجر به آسیب به پا شوند. نمودارهای اندازه آنلاین وجود دارد که می‌تواند به شما در انتخاب سایز موردنیاز برای به‌دست‌آوردن سایز مناسب کمک کند.

طراحی کفش نیز مهم است. اگر می‌خواهید با کفش اسکیچرز پیاده روی، دویدن یا ورزش کنید، باید کفش‌هایی را انتخاب کنید که برای این منظور طراحی شده‌اند. اگر به دنبال چیزی غیر رسمی هستید که بتوانید هر روز بپوشید، طراحی سبک‌تر و راحت‌تری می‌خواهید. اگر قرار است آنها را در محل کار بپوشید، چیزی بادوام می خواهید. اگر بودجه کمی دارید، می خواهید کفش مناسب را با بهترین قیمت پیدا کنید. به خاطر داشته باشید که اگر به صورت آنلاین کفش می‌خرید، باید هزینه حمل و نقل را بپردازید، بنابراین حتماً این هزینه را در بودجه خود لحاظ کنید. البته این را در نظر داشته باشید درصورتی که ازسایت اسپرت لند خرید خود را انجام دهید ارسال محصولات شما رایگان خواهد بود.

بیشتر بخوانید: معرفی و تاریخچه‌ی برند آدیداس 

اسکیچرز در رنگ‌ها و طرح‌های بسیاری وجود دارند و اگر ظاهر برای شما مهم است، بایستی گزینه‌های مختلفی را در نظر بگیرید. شما می‌توانید چیزی روشن، خنثی یا حتی راه راه و نقطه‌نقطه را انتخاب کنید. رنگ‌ها و الگوها نیز می‌توانند بر قیمت و دردسترس‌بودن کفش تأثیر بگذارند. برخی از مدل‌ها نسخه محدود در نظر گرفته می‌شوند و ممکن است فقط به‌صورت آنلاین یا در فروشگاه‌های خاصی در دسترس باشند؛ بنابراین باید بادقت به انتخاب مدل دلخواه خود بپردازید و خرید خود را از فروشگاهی مطمئن انجام دهید تا کفش‌های شما به‌موقع به دستتان برسند.