فروشگاه پوشاک ورزشی اسپورتلند

به فروشگاه اینترنتی اسپورتلند خوش آمدید !

دوشنبه سایبری یا Cyber Monday چیست؟

در راهنما / راهنمای خرید

دوشنبه سایبری جیست

Cyber Monday یا همان دوشنبه سایبری (مجازی) به یک روز از دوشنبه هرسال اطلاق می‌شود که صرفاً چند روز بعد از جمعه سیاه یا Black Friday است و امکان خرید ارزان‌قیمت با استفاده از تخفیفات هیجان‌انگیز را برای خریداران فراهم می‌کند و به‌طورکلی همه چیزِ دوشنبه سایبری مستقیماً با امکان خرید آنلاین مرتبط است. در این مقاله مختصر از اسپورت‌لند به بررسی این پدیده معاملاتی مجازی یعنی دوشنبه سایبری پرداخته‌ایم پس با ما همراه باشید.

جمعه سیاه و دوشنبه سایبری

 

آیا سایبر دوشنبه همان جمعه سیاه است؟

بسیاری بر این باورند که اصطلاح جمعه سیاه از این مفهوم نشأت می‌گیرد که کسب‌وکارها تا روز بعد از عید شکرگزاری با زیان مالی کار می‌کنند و در خطر هستند. ولی زمانی که فروش‌های انبوه صورت می‌گیرد در نهایت به آنها اجازه می‌دهد به سود دلخواه برسند و زیان‌های گذشته را جبران کنند. به تعبیری دیگر باید گفت که جمعه سیاه در ابتدا به‌صورت حضوری و با هجوم سیل انبوهی از خریداران به فروشگاه‌ها همراه بود و امروزه نیز با وجود اعمال تخفیفات جمعه سیاه در فضای مجازی باز هم مردم ترجیح می‌دهند برای خرید به فروشگاه‌ها مراجعه کنند. اما دوشنبه سایبری که تنها سه روز پس از جمعه سیاه است و صرفاً یک رویداد خرید آنلاین محسوب می‌شود نوعی رقیب اینترنتی و مجازی جمعه سیاه محسوب می‌شود و کسانی که فرصت خرید را در روز جمعه از دست داده اند می‌توانند در دوشنبه سایبری آن را جبران کنند. دوشنبه سایبری امسال در 28 نوامبر (7 آذر 1401) خواهد بود؛ بنابراین باتوجه‌به عطش رقابت معاملاتی در بازار طی محدوده جمعه سیاه و دوشنبه سایبری، از نظر تاریخی، این روزها بهترین معاملات الکترونیکی را ارائه می‌دهند و فرصتی طلایی برای خریداران و فروشندگان است تا به اهداف بازاری خود دست یابند.

تخفیف های دوشنبه سایبری

 

چرا دوشنبه سایبری در روز دوشنبه رخ می‌دهد؟

این روز توسط خرده‌فروشان برای تشویق مردم به خرید آنلاین ایجاد شده است. این اصطلاح توسط الن دیویس از فدراسیون ملی خرده‌فروشی و اسکات سیلورمن ابداع شد و اولین‌بار در 28 نوامبر 2005 در یک بیانیه مطبوعاتی Shop.org با عنوان Cyber ​​Monday به‌سرعت تبدیل به یکی از بزرگ‌ترین روزهای خرید آنلاین شد.

دوشنبه سایبری چقدر طول می‌کشد؟

دوشنبه سایبری به‌عنوان یک رویداد خرید آنلاین، 24 ساعته است و در طول یک روز تا پایان روز دوشنبه می‌توانید خریدهای مختلف خود را به‌راحتی انجام دهید.

کلیک کنید: معرفی بهترین کالا های ورزشی در سال ۱۴۰۱

خرید پوشاک ورزشی در دوشنبه سایبری از اسپورتلند

وب سایت اسپورت‌لند نیز در این روز هیجان انگیز با تخفیف های فوق العاده میزبان مشتریان گرامی است. کلیۀ محصولات ورزشی با تخفیف فوق العاده تا 70% عرضه می شوند و مشتریان گرامی میتوانند از طریق وب سایت محصولات مورد نظر خود را خریداری نمایند. اما پیشنهاد ما به شما این است که رویداد جمعۀ سیاه را به هیچ عنوان از دست ندهید چرا که ممکن است موجودی بسیاری از محصولات محبوب ورزشی به پایان برسد و تنوع انتخاب در این روز کاهش یابد.

حتماً کلیک کنید: تخفیف های هیجان انگیز جمعه سیاه Black Friday

سخن پایانی

دوشنبه سایبری مانند جمعه سیاه یک فرصت استثنایی برای خرید است. با این تفاوت که تماماً به‌صورت آنلاین انجام می‌گیرد این رویداد با هدف خدمت رسانی به عزیزانی که نتوانستند در رویداد جمعه سیاه شرکت کنند تدارک دیده شده است. وب سایت اسپورت‌لند همانند سایر فروشگاه های اینترنتی در این روز آماده دریافت سفارشات با تخفیف های ویژه می باشد. در این رویداد هیجان انگیز میتوانید انواع پوشاک ورزشی، کفش ورزشی، تیشرت ورزشی، شلوار ورزشی، اسلش ورزشی، کاپشن ورزشی و انواع اکسسوری ورزشی را با بهترین قیمت خریداری نمایید.

حتما این رویداد شگفت انگیز را به یاد بسپارید و آن را از دست ندهید. در این روز جذاب با تخفیف های هیجان انگیز تا 70% منتظر شما خریداران گرامی هستیم.


اسپورت لند، بزرگترین فروشگاه پوشاک ورزشی ایران

اسپورت لند، عرضه کننده انواع پوشاک، کفش و اکسسوری ورزشی. هدف این مجموعه تأمین کالای با کیفیت ورزشی برای تمامی علاقمندان به ورزش و پوشاک اسپورت می باشد. هم میهنان عزیز در هر نقطه از کشور می توانند با مراجعه به وب سایت اسپورت لند و یا شعب فروش، پوشاک ورزشی مورد نظر خود را از میان محصولات متنوع انتخاب کنند. ارسال سریع، گارانتی، تعویض و بازپس گیری کالا از جمله خدمات اسپورت لند به اعضاء باشگاه مشتریان این مجموعه می باشد. جهت مشاهده و انتخاب محصولات مورد نظر، وارد دسته بندی مورد نظر خود شوید.

اسپورت لند، سرزمین برند های ورزشی

کفش دویدن زنانه آدیداس SL Duramo 2 W کیف تمرین Unisex نایکی Cleir کفش پیاده روی مردانه اسکیچرز Flex Sole 2.0 M
کفش اسپورت زنانه انواع ساک ورزشی کفش اسپورت مردانه
تی شرت تمرین زنانه ریباک Jimena W توپ فوتبال فوتبال Unisex آدیداس QATAR2022 AL-RIHLA سویشرت و شلوار تمرین مردانه آدیداس Norwood M
انواع تیشرت زنانه
انواع توپ ورزشی محصولات انواع برندها
تی شرت تمرین مردانه آدیداس Darko کیف تمرین Unisex نایکی Borno اسلش تمرین زنانه نایکی Elbow W
انواع تیشرت مردانه انواع کیف ورزشی
انواع اسلش تمرین