فروشگاه پوشاک ورزشی اسپورتلند

به فروشگاه اینترنتی اسپورتلند خوش آمدید !

حراج پایان سال اسپورتلند با تخفیف های شگفت انگیز

در خبر / جشنواره های خرید

نوروز یکی از کهن سالترین عید های ملی در جهان محسوب می شود و در نزد فرهنگ ایرانیان از جایگاه خاصی برخوردار است. همه ساله ایرانیان آغاز سال نو و شروع بهار را جشن میگیرند. جشنی که در عید نوروز به پا می گردد در واقع بیداری روح زمین را از خواب بلند زمستانی مژده می دهد و در فصل جدید زندگی و حیات دوباره ی طبیعت آغاز می شود.

روزها و شبهای انتهایی اسفند ماه هر سال رنگ و بویی دیگر دارد.این روزها اگرچه ظاهرا در فصل زمستان قراردارد اما عملا دارای فضایی بهاری است و خانواده های ایرانی به سنت هر ساله در تدارک برنامه های عید نوروز هستند. مردم با خرید لباس و حتی وسایل نو ،به نحوی گرد وغبار از وسایل کهنه می زدایند و به استقبال بهار و فصل نو می روند. خیابان های شهرها پرترافیک تر از همیشه و مملو از آدمهایی است که به دنبال پیدا کردن کیف ، کفش ، لباس ، آجیل و لوازم سفره هفت سین هستند.

 جشنواره نوروز اسپورتلند

کمپین عیدانه اسپورتلند

کمپین عیدانه اسپورتلند، یکی از کمپین های تخفیفی هیجان انگیز این مولتی برند ورزشی است که همه ساله در اسفند ماه برگزار می شود. تاریخ برگزاری این کمپین 10 تا 20 اسفند ماه است و خریداران میتوانند با مراجعه به شعب اسپورتلند و یا خرید از وب سایت اسپورتلند از یک خرید جذاب لذت ببرند.

مشاهده محصولات جشنواره

جشنواره نوروز اسپورتلند

تا 50 درصد تخفیف در محصولات منتخب

در کمپین پایان سال اسپورتلند میتوانید از تخفیف های 30، 40 و 50 درصدی در محصولات منتخب بهره مند شوید. این محصولات شامل انواع کفش، پوشاک، کیف و ساک ورزشی می باشند.

امکان خرید اقساطی با اسنپ پی (Snapp Pay!)

با استفاده از اعتبار اسنپ پی، امروز خرید کنید، هزینه آن را در چهارقسط و بدون کارمزد (بهره) پرداخت کنید.

با توجه به اینکه اسپورتلند از جمله فروشگاه های عضو سرویس اقساطی اسنپ پی می باشد، در صورتی که دارای اعتبار اقساطی نزد اسنپ پی باشید، میتوانید از اعتبار خود استفاده نموده هزینه کالای خریداری شده خود را در چهارقسط پرداخت نمایید. توجه داشته باشید که هیچگونه افزایش مبلغی به دلیل خرید اقساطی در فاکتور شما منظور نخواهد شد.

باشگاه مشتریان

با عضویت در باشگاه مشتریان اسپورتلند، ضمن اطلاع از آخرین تخفیف ها و جشنواره ها، از هدیه روز تولد و اعتبار خرید که بر اساس گروه بندی شما افزایش پیدا میکند بهره مند خواهید شد. مشتریان با اولین خرید به عضویت باشگاه مشتریان اسپورتلند درخواهند آمد و از همان ابتدا از تمامی مزیت های بالا برخوردار خواهند گردید. جهت قدردانی و وفادار سازی مشتریان گرامی، اسپورتلند تخفیفات و امتیازات ویژه تری را برای مشتریانی که اقدام به خرید های بعدی می کنند در نظر گرفته است. با تکرار خرید های خود و رسیدن به حد نصاب هر گروه، به گروه بعدی منتقل می شوید و میتوانید از امتیازات و تخفیف های بیشتری استفاده کنید. جهت آشنایی بیشتر با باشگاه مشتریان اینجا کلیک کنید.