فروشگاه پوشاک ورزشی اسپورتلند

به فروشگاه اینترنتی اسپورتلند خوش آمدید !

5 نکته مهم هنگام انتخاب لگ زنانه ورزشی

در راهنما / راهنمای خرید

شما هر ورزشی را انجام می‌دهید، فرقی ندارد پیاده روی باشد یا بدنسازی، به لباس ورزشی خوب نیاز دارید. سرمایه گذاری روی لباس‌های ورزشی باکیفیت به شما کمک می‌کند تا به راحتی ورزش کنید. یک لگ زنانه ورزشی زیبا برای هر بانوی ورزشکاری ضروری است. پوشیدن یک لگ زنانه مناسب می‌تواند کل تمرین شما را تغییر دهد!

پیدا کردن لگ زنانه مناسب مهم است. یک لگ زنانه ورزشی خوب شما را خنک و خشک نگه می‌دارد، پشتیبانی و ویژگی‌های مناسبی را ارائه می‌دهد و شما با آن، ظاهر و احساسی عالی خواهید داشت.

اگر موضوع ورزش و سلامت برایتان جدی است، حتماً می‌دانید لگ زنانه چیست اما باید اطلاعات لازم و کافی را برای انتخاب آن داشته باشید.


لگ-زنانه

5 نکته هنگام انتخاب لگ زنانه ورزشی

ضخامت
لگ زنانه معمولی نسبت به لگ زنانه ورزشی نازک‌تر است و این می‌تواند در طول فعالیت‌ها، در طول تمرینات شدید یا در حین چمباتمه زدن مشکل ایجاد کند.
تناسب
لگ زنانه معمولی فوق العاده راحت بوده اما نسبت به لگ باشگاهی زنانه گشادتر است. اگر آن‌ها را در حین ورزش بپوشید متوجه می‌شوید که به طور مکرر باید کمرشان را تنظیم کنید یا بالا بکشید. این بدان معنی است که اسکات و سایر حرکات کششی در لگ معمولی دست و پا گیرتر خواهند بود. لگ زنانه ورزشی با در نظر گرفتن این مشکلات طراحی شده‌اند. آن‌ها بدون اینکه خیلی سفت باشند محکم هستند.
جنس
انواع لگ زنانه معمولی به لطف جنس پنبه‌ای که دارند نرم و راحت هستند. بسیاری از برندها از 100% پنبه ساخته شده‌اند که راحتی زیادی را برای یک روز فراهم می‌کند. با این حال، به محض اینکه شروع به عرق کردن کردید، آن لگ‌ها چندان راحت نخواهند بود. پنبه آبدوست است و می تواند تا 25 برابر وزن خود آب را در خود نگه دارد. لگ زنانه ورزشی از مواد مختلفی ساخته شده‌اند تا از خیس شدن شما در حین تمرین جلوگیری کنند. موادی که رطوبت را جذب می‌کنند، عرق شما را جذب کرده و آن را به سطح بدن منتقل می‌کنند که به آن‌ها اجازه می‌دهد به سرعت خشک شوند. برخی از محبوب‌ترین مواد در تولید باشگاهی زنانه نایلون، اسپندکس و پلی استر هستند.
لگ معمولی زنانه برای فصل‌های مختلف قابلیت‌های متفاوتی دارد. مثلاً لگ زمستانی زنانه دارای لایه داخلی کرکی است که مانع از نفوذ سرما به بدن می‌شود.
سایز بندی
هنگام خرید لگ زنانه معمولی، احتمالاً سایز ثابت همیشگی را انتخاب می‌کنید. ولی وقتی به سراغ لگ زنانه ورزشی می‌روید، این موضوع متفاوت است. به دست آوردن بهترین اندازه هنگام انتخاب لگ‌های ورزشی مهم است، زیرا می‌خواهید از تمام خواص مفید آن‌ها استفاده کنید. لگ ورزشی اگر برایتان گشاد باشد، حمایتی را که می‌خواهید و پاهایتان به آن نیاز دارد، به شما نمی‌دهد. برای حل این مشکل، سایز لگ ورزشی خود را براساس لگ معمولی انتخاب نکنید و حتماً همیشه جدول سایز را بررسی نمایید.
سبک
هم لگ معمولی و هم لگ ورزشی در طول سال های اخیر به یک جزو اصلی در کمد لباس تبدیل شده‌اند و این منجر به رشد مد در هر دو شده است. نقطه ضعف لگ زنانه معمولی این است که با ظاهر ورزشی و اکسسوری‌هایی مانند هودی‌های کراپ جور در نمی‌آید. لگ باشگاهی به گونه‌ای طراحی شده‌ است که به خوبی با تیشرت های ورزشی زنانه، هودی‌ها و تاپ‌های ورزشی هماهنگ می‌شود تا ظاهری ورزشی داشته باشید.
لگ-زنانه

چرا باید لگ بپوشید؟
شما در یک لگ زنانه ورزشی عالی به نظر خواهید رسید و این به شما احساس فوق‌العاده‌ای می‌دهد. آن‌ها به شما انگیزه می‌دهند. هنگامی که در حین ورزش از لگ زنانه ورزشی استفاده می‌کنید، پیامدهای مثبت زیادی وجود دارد.
راحتی
لگ زنانه ورزشی خوب اصطکاک کمی ایجاد می‌کند و به شما احساس راحتی و اعتماد به نفس می‌دهد. هنگام جستجوی لگ زنانه، همیشه باید به دنبال
آن‌هایی باشید که به طور خاص برای فعالیت و ورزش طراحی شده‌اند.
حرکت نامحدود و انعطاف پذیری
فرقی نمی‌کند در حال دویدن یا وزنه برداری باشید و یا در حال تمرین رقص مورد علاقه خود، در هرحال به حرکت و انعطاف پذیری نامحدود نیاز دارید. لگ زنانه ورزشی مانند پوست دوم شماست و در حین ورزش آزادی عمل را تضمین می‌کند. اگر لباس ورزشی شما راحت باشد، به شما این امکان را می‌دهد که بیشتر روی تمرین خود تمرکز کنید و به حداکثر پتانسیل خود برسید.
افزایش عملکرد
یکی از دلایل اصلی پوشیدن لگ ورزشی زنانه، بهبود عملکرد شما در طول تمرینات سخت است. لگ‌های باکیفیت میزان اکسیژن دریافتی ماهیچه‌های شما را افزایش می‌دهند. به شما قدرت و انرژی بیشتری می‌بخشند. با کاهش ارتعاشات و کشیدگی‌ها مانند یک ضربه گیر عمل می‌کنند. همچنین به جلوگیری از آسیب عضلانی کمک می‌نمایند. رسیدن اکسیژن کافی به عضلات برای عملکرد مطلوب در طول تمرین اهمیت زیادی دارد.
درد عضلانی کمتر
لگ زنانه ورزشی فشار روی ماهیچه‌ها را جذب کرده و خستگی را کاهش می‌دهد. باعث افزایش جریان خون و تسریع روند ترمیم عضله می‌شود. همچنین درد عضلانی را در حین و بعد از تمرین کاهش می‌دهد. در نتیجه می‌توانید بدون نگرانی در مورد خستگی عضلانی، بهتر، سریع تر و طولانی‌تر ورزش کنید. تنها کاری که باید انجام دهید این است که یک لگ باشگاهی زنانه مناسب پیدا کنید.
کمک به جلوگیری از صدمات
بسیاری از آسیب‌های ورزشی به دلیل نبود تجهیزات ورزشی مناسب از جمله لباس ورزشی رخ می‌دهد. هر ورزشی که انجام می‌دهید، باید به دنبال لباس ورزشی مناسبی باشید که از شما در برابر فشار و گرمای بیش از حد محافظت کند. لگ زنانه ورزشی باعث ایجاد حفاظی برای پاها در طول
تمرین می‌شود. همچنین ماهیچه‌های شما را گرم و فشرده نگه می‌دارد تا خطر آسیب را کاهش دهد.
انگیزه
در لگ زنانه ورزشی احساس خوبی خواهید داشت. اگر احساس خوبی دارید، یعنی انگیزه بیشتری برای تمرین کردن دارید. اگر به دنبال دلایل خوبی برای پوشیدن لگ هستید، سبک و راحتی آن‌ها را در نظر بگیرید. فراموش نکنید که با آن‌ها می‌توانید فرم بدن خود را به نمایش بگذارید! شما می‌توانید لگ زنانه ورزشی باکیفیت را در طیف‌های مختلف رنگ، سبک، الگو و چاپ پیدا کنید.
مقرون به صرفه
آن‌ها لباس‌های ورزشی نسبتاً مقرون به صرفه‌ای هستند. به راحتی می توانید آن‌ها را به صورت آنلاین با بهترین قیمت سفارش دهید. قیمت شلوار لگ زنانه معمولاً در فروشگاه‌های آنلاین کمتر از فروشگاه‌های فیزیکی است. قیمت لگ براق زنانه به دلیل محبوبیتش معمولاً کمی بیشتر از مدل‌های ساده است.
لگ-زنانه

ویژگی‌های لگ زنانه ورزشی چیست؟

جنس و فن آوری: انتخاب یک لگ زنانه ورزشی که از پارچه‌های سبک وزن و قابل تنفس ساخته شده باشد، تفاوت زیادی را به ویژه برای تمرینات با شدت بالا ایجاد می‌کند. مواد و فناوری‌های جاذب عرق مانند AEROREADY برای هدایت عرق از سطح پوست طراحی شده‌اند که باعث می‌شود هنگام تمرین احساس خشکی و راحتی داشته باشید.
سبک: شکل ظاهری و فرم بدن و پاهایتان می‌تواند نقش مهمی در تصمیم‌گیری شما برای انتخاب لگ زنانه داشته باشد.
لگ زنانه ورزشی که اندازه شما باشد و به خوبی روی بدنتان بنشیند، احساس خوبی به شما می‌دهد که به نوبه خود می‌تواند به عملکرد بهتر شما نیز کمک کند.
تنوع مدل لگ زنانه خیلی زیاد است. برخی لگ ورزشی زنانه براق و رنگی را ترجیح می‌دهند و برخی مدل‌های ساده و تک رنگ را می‌پسندند.
جیب‌ها: اگر دوست دارید وسایل ضروری را در تمرین خود به همراه داشته باشید، به دنبال لگ زنانه با جیب‌هایی که نزدیک بدن شما قرار می‌گیرند، باشید.
کمر بند: لگ زنانه ورزشی با بند کمری قابل تنظیم برای دویدن راحت‌تر و بدون دردسر ضروری است.
جزئیات انعکاسی: جزئیاتی که در تاریکی می‌درخشند یا زمانی که نور خاموش می‌شود منعکس می‌شوند برای تمرینات صبح زود، اواخر بعد از ظهر و عصر که دید کم است مناسب هستند.
درزها: جزئیاتی کوچک امامهم هستند، لگ زنانه ورزشی با درزهای صاف و هموار به کاهش ساییدگی در جلسات طولانی کمک می‌کنند. لگ‌های بدون درز دوخت کمی دارند و بهترینند.
پانل‌های توری: پانل‌های توری روی پاهای شما واقعاً جذاب به نظر می‌رسند. این چیزی است که نظر مردم را در ابتدا جلب می‌کند، اما چیز
بیشتری در مورد آن‌ها وجود دارد، آنها در واقع مناطقی را که بیشتر عرق می‌کنند را تهویه کرده و در طول تمرین احساس خنکی به شما می‌دهند.
برندهای معروف با طراحی‌های خاص و ویژه در بازار لباس ورزشی رقابت می‌کنند. کیفیت و قیمت شلوار لگ زنانه بسیار متغیر است. لگ زنانه اسمارا و لگ زنانه نایک به همراه انواع لگ ورزشی زنانه ترک از جمله لگ‌های زنانه محبوب در بازار هستند.
لگ-زنانه

سایز مناسب لگ زنانه ورزشی

برخی از لگ‌ها احساسی فوق‌العاده دارند، اینکه محکم باشند و به پوستتان بچسبند نه تنها چروک شدنشان را کاهش می‌دهد، بلکه می‌تواند عملکرد را افزایش داده و به ریکاوری عضلات کمک کند، به این معنی که ممکن است بعد از تمرین احساس درد نکنید.لگ زنانه ورزشی باید مانند پوست دوم باشد. شما حتی نباید آن را حس کنید. برای دستیابی به آن احساس به عنوان پوست دوم، اندازه مناسب نکته اصلی است.لگ زنانه ورزشی باید روی پوست، مخصوصاً در قسمت فاق صاف بنشینند. در عین حال، آن‌ها نباید آنقدر سفت باشند که در بدنتان فرو برود، این موضوع مانع از تمرین شما می‌شود.لگ زنانه ورزشی فاق بلند یا کمر گنی حمایت و پوشش و حس بسیار خوبی در حین تمرین به شما می‌دهند.

طول لگ زنانه

قد لگی که انتخاب می‌کنید به سلیقه و شرایط تمرین بستگی دارد. در هوای سرد اغلب نیاز به پوشش بیشتری داریم، در حالی که مدل‌های کوتاه‌تر برای آب‌وهوای گرم‌تر ایده‌آل هستند.

راهنمای زیر به شما کمک می‌کند تا بر اساس آب و هوای تمرین یا ترجیح سلیقه‌ای که دارید، لگ زنانه ورزشی خود را انتخاب کنید:
لگ زنانه تمام قد: ایده آل برای هوای سردتر، یا کسانی که به دنبال پوشش بیشتر هستند. در لگ زمستانی زنانه این طول قد مناسبترین است.
لگ ⅞: برای کسانی که لگ زنانه تمام قد برایشان خیلی بلند است یا دوست دارند لگشان تا بالای مچ باشد، مناسب است. طول‌ قدهای مختلف لگ زنانه فقط برای خنک‌تر و گرم‌تر نگه‌داشتن نیست، بلکه به طول قد فردی که می‌خواهد آن را بپوشد نیز مربوط می‌شود.
لگ ¾: ایده آل برای کسانی که می‌خواهند پوشش کمتری داشته باشند اما شلوارهای کاپری و شورت دوچرخه‌سواری برایشان کوتاه است.
لگ کاپری: ایده آل برای کسانی که به دنبال شلوارهایی هستند که درست زیر زانو قرار بگیرند.
شورت دوچرخه: برای تمرین در هوای گرم ایده آل است. برخی شورت‌های دوچرخه سواری دارای قابلیت فشرده‌سازی ویژه برای پشتیبانی بیشتر در طول دوچرخه سواری نیز هستند.لگ کوتاه: ایده آل برای کسانی که می‌خواهند در باشگاه یا برای تمرین در هوای گرم‌تر پوشش کمتری داشته باشند.
 
لگ-زنانه

:کدام لگ زنانه ورزشی برای چه ورزشی مناسب است

قبل از انتخاب اینکه کدام لگ زنانه ورزشی را بخرید بررسی کنید برای انجام چه کاری آن را می‌خواهید. این موضوع بسیار مهم است. چه در حال دویدن باشید، چه یوگا، شرکت در یک جلسه HIIT با حرکات زیاد، یا وزنه برداری، هر یک از انواع لگ زنانه فوایدی برای حمایت از تمرینات شما دارد.

لگ زنانه مناسب دویدن:

به دنبال فناوری AEROREADY باشید که برای کنترل عرق بدن شما طراحی شده و برای مدت طولانی‌تری به شما احساس راحتی می‌دهد. جزئیات طراحی انعکاسی برای دویدن در شب و جیب‌های استراتژیک برای دویدن لازم هستند.

لگ زنانه ورزشی مناسب تمرینات HIIT:

اگر ورزش شما HIIT است، به دنبال «کمربند داخلی» برای جلوگیری از سر خوردن کمر شلوار در طول یک جلسه تمرین سریع و انعطاف پذیری «کشش چهار طرفه» برای حفظ شکل بهینه برای حرکت‌هایی مثل اسکات باشید.

لگ زنانه مناسب ورزش داخل سالن:

لگ باشگاهی زنانه با دوخت راحت و درزهای بادوام برای ورزش‌های سخت و شدید داخل سالن بسیار اهمیت دارد. اما مهم است که لگ زنانه انعطاف پذیری خوبی داشته باشد.
اکنون می‌دانید که چگونه لگ زنانه ورزشی خود را انتخاب کنید. در اسپرت لند انواع لگ زنانه ورزشی در انواع مختلفی از مواد و طیف وسیعی از طرح‌ها ارائه می‌شود تا مطمئن شوید که می‌توانید ظاهری منحصر به فرد را پیدا کنید.
اگر در مورد انواع لگ زنانه ورزشی سوالی دارید، با ما در ارتباط باشید و سوالات و نظرات خود را با ما درمیان بگذارید. خوشحال می‌شویم به هر نحوی که می‌توانیم کمکتان کنیم.