فروشگاه پوشاک ورزشی اسپورتلند

به فروشگاه اینترنتی اسپورتلند خوش آمدید !

اصول انتخاب لباس سایز بزرگ مردانه

در راهنما / راهنمای خرید

گزینه‌های متداول زیادی برای خرید لباس سایز بزرگ مردانه وجود دارد، فقط باید بدانید که چگونه آن‌ها را انتخاب کنید. فرقی نمی‌کند شانه‌های پهنی دارید یا سینه‌های فراخ، قدتان خیلی کوتاه است یا بلند، یا اینکه با سختی و مشقت بدنی ورزشکارانه و تنومند ساخته‌اید، می‌توانید با لباس پوشیدن هوشمندانه شیک بودن و راحتی را با هم داشته باشید. در اینجا به شما خواهیم گفت چگونه لباس مردانه سایز بزرگ را انتخاب کنید و در خرید لباس سایز بزرگ مردانه اینترنتی به چه مواردی توجه کنید.

هنر خوب لباس پوشیدن به توانایی ارائه تیپ بدنی منحصر به فرد خود به جذاب ترین شکل ممکن بدون تلاش برای تغییر آن خلاصه می‌شود. خوب لباس پوشیدن می‌تواند به جذاب‌تر شدن ظاهر فرد کمک کند و بر احساس او نیز تأثیر بگذارد. حتی ممکن است متوجه شوید که افراد هنگامی که یک لباس مناسب می‌پوشند قد بلندتر و مغرورتر به نظر می‌رسند. لباس پوشیدن بر اساس نوع بدن می‌تواند برای مردان درشت و تنومند یک چالش باشد. مردان سایز بزرگ نیز می‌خواهند احساس و ظاهری زیبا داشته باشند و این موضوع با نکات و ترفندهای زیر به راحتی قابل دستیابی است.


لباس-سایز-بزرگ-مردانه

نکات مهمی که باید به آن‌ها توجه کنید کدامند؟

تناسب درست خود را پیدا کنید.

سعی نکنید که بدن خود را زیر لباس‌های گشاد و نامناسب پنهان کنید، این کار باعث می‌شود که هم توجه به بدنتان جلب شود و هم شلخته به نظر برسید. از سوی دیگر، لباس‌هایی که خیلی تنگ هستند، قسمت‌هایی که نمی‌خواهید را برجسته می‌کنند. بنابراین بهتر است، تناسب درست خود را در لباس‌هایی که می‌خرید پیدا کنید. به عنوان یک راهنمای کلی، وقتی تی شرت سایز بزرگ مردانه خود را می‌خرید بررسی کنید که آیا می‌توانید بازوهای خود را آزادانه حرکت دهید، بدون اینکه فشاری به درزهای زیربغل وارد شود یا نه. در مورد شلوار هم باید به گونه‌ای باشد که به راحتی بتوانید بنشینید در‌حالی‌که در قسمت ران و باسن احساس فشار و کشیدگی نکنید.

رنگ‌های ساده و و بدون طرح را انتخاب کنید.

رنگ‌های خنثی و ساده برای لباس مردانه سایز بزرگ مناسب‌ترین گزینه هستند. این بدان معنا نیست که شما فقط باید لباس اورسایز مشکی بپوشید. بلکه رنگ‌هایی مثل قهوه‌ای شکلاتی، سبز زیتونی، زغالی و آبی تیره برای تی شرت مردانه سایز بزرگ همگی می‌توانند این اثر لاغری جادویی را ارائه دهند.

ترکیب لباس خود را ساده انتخاب کنید.

اگر چاق هستید، کمی ترفند بصری می‌تواند ظاهر شما را واقعاً تغییر دهد. به کار بردن این ترفندهای ساده فقط چند ثانیه طول می‌کشد، اما بلافاصله یک بدن صاف‌تر و باریک‌تر ایجاد می‌کنند.

  1. پیراهن را درون شلوار قرار دهید تا خط کمر خود را مشخص کنید.
  2. برای تأکید بیشتر می‌توانید از کمربند استفاده کنید و هیچ وسیله حجیم و درشتی را درون جیب‌های خود قرار ندهید. اگر استفاده از کمربند برایتان مشکل است از ساسپندر یا دوبنده استفاده کنید تا کمر شلوارتان درست در جایی که باید بایستد.
  3. از رنگ‌های تیره برای مناطقی که می‌خواهید کوچکتر به نظر بیاید استفاده کنید و برای تأکید برای نواحی باریک‌تر از رنگ‌های روشن‌تر استفاده کنید. اگر بالاتنه چاقی دارید تی شرت مردانه سایز بزرگ تیره و اگر ران‌ و باسن بزرگی دارید شلوار تیره رنگ گزینه‌های بهتری برای شما هستند.

ساختار را اضافه کنید.

کمی لایه بندی هوشمندانه می‌تواند بسیاری از عیوب را پنهان کند. به دنبال لباس‌هایی باشید که به بدن شما چهارچوب ببخشد بدون اینکه به حجم شما اضافه کند. مثلاً یک تی شرت مردانه سایز بزرگ یقه هفت به جای اینکه توجه را به عرض بدن جلب کند طول بدن‌تان را کشیده‌تر نشان می‌دهد. یک پیراهن دکمه‌دار هم می‌تواند خطی عمودی را روی بدن ایجاد نماید. اگر می‌خواهید می‌توانید از ژاکت و جلیقه نیز استفاده کنید تا اگر پهلویتان بیرون زده را بپوشانید.


لباس-سایز-بزرگ-مردانه

پارچه‌ لباس مردانه سايز بزرگ خود را هوشمندانه انتخاب کنید

اگر هیکل درشتی دارید، پیدا کردن پارچه‌هایی که با فرم بدن‌تان متناسب باشد بسیار کمک کننده است. پارچه‌هایی که خیلی ضخیم هستند به بدن شما حجم می‌دهند، در حالی که آن‌هایی که خیلی نازک هستند احتمالاً به هر قسمتی از بدنتان که برآمدگی دارد می‌چسبند. بهترین گزینه برای لباس اورسایز پارچه‌های طبیعی، محکم و بادوام مانند جین، بافت نازک، پنبه یا پارچه آکسفورد است. آن‌ها به اندازه‌ای سنگین هستند که به خوبی روی بدن قرار می‌گیرند و به اندازه‌ای سبک هستند که بدون اضافه کردن حجم، ساختار مناسبی را ایجاد کنند.


لباس-سایز-بزرگ-مردانه

اگر چاق و قد بلند هستید چه بپوشید؟

مردان چاق‌تر باید لباس‌های غیررسمی خود را تا جایی که ممکن است ساختار یافته نگه دارند تا از ظاهری شلخته جلوگیری کنند. ژاکت‌های یقه‌دار، تی ‌شرت‌های یقه‌دار و پیراهن‌های جلوباز گزینه‌های مناسبی هستند. سعی کنید لباس اورسایز شما تک رنگ باشد و سایزش به گونه‌ای باشد که وقتی به تن می‌کنید چین نخورد.جنس پنبه بهترین انتخاب برای تی شرت سایز بزرگ مردانه است، زیرا به بدن شما نمی‌چسبد و آزاد می‌ماند بدون اینکه شل و وارفته به نظر برسد.

مردان تنومند هم می‌توانند لباس‌های خاص بپوشند، بنابراین هیچ بهانه‌ای برای محدود کردن کمد لباس‌هایتان به تی‌شرت‌ سایز بزرگ مردانه گشاد ندارید.

شلوارهایی را انتخاب کنید که طول قدشان بلند است و برش کمی دارند. آن‌هایی که از قسمت زانو کمی باریک می‌شوند تأثیر مضاعفی در لاغر نشان دادن دارند. هنگام خرید لباس سایز بزرگ مردانه، مطمئن شوید که درزهای شانه درست روی استخوان شانه شما قرار دارد. پوشیدن یک ژاکت برش ‌دار چرمی کمک می‌کند تا ظاهری مطابق با مد داشته باشید.

مردان چاق می‌توانند همانند سایر افراد استایل خوبی داشته باشند. با این حال، اگر جثه و قد بلندی دارید، از انتخاب الگوها و طرح‌های شلوغ خودداری کنید و به جای آن استایل خود را ساده و کم‌رنگ انتخاب کنید. شلوار طوسی رنگی را با یک لباس اورسایز مشکی و یک کت به تن کنید. یا یک سویشرت بلند را با شلوار جین راسته بپوشید تا استایل راحت‌‌تری داشته باشید.


لباس-سایز-بزرگ-مردانه

اگر چاق و قد کوتاه هستید چه بپوشید؟

اگر کوتاه قد و تنومند هستید، سعی کنید تا جایی که می‌توانید خطوط عمودی ایجاد کنید تا بدن را کشیده نشان داده و توجه را از عرض جثه خود دور کنید. تی شرت سایز بزرگ مردانه یقه هفت و پیراهن‌های دکمه‌دار برای این کار عالی هستند. شلوار جین تیره خط عمودی خوبی از کمر تا زمین ایجاد می‌کند.

لباس مردانه سایز بزرگ تک رنگ، بی دردسرترین هستند و به راحتی فیزیک بدنی بزرگتر شما را نشان می‌دهند. یک تی شرت با رنگ تیره، پایه‌ای عالی برای شروع است. شلوارهای راحت تیره یا شلوار جین تنگ و راسته انتخاب مناسبی است.


اسپورت لند به عنوان بزرگترین فروشگاه لباس ورزشی با هدف تأمین کالای با کیفیت ورزشی در خدمت همه علاقمندان به ورزش و پوشاک اسپورت می باشد. می‌توانید با مراجعه به وب سایت اسپورت لند ، لباس یا کفش ورزشی مورد نظر خود را از میان محصولات متنوع انتخاب کنید.
 

تیشرت آستین بلند مردانه

کاپشن مردانه

کفش پیاده روی زنانه

تیشرت آستین بلند مردانه

کاپشن مردانه

کفش سایز بزرگ مردانه



قطعات اصلی لباس مردانه سایز بزرگ کدامند؟

لباس مردانه سایز بزرگ بیرونی

از لباس بیرونی خود برای اضافه کردن ساختار یا ایجاد یک خط عمودی طولانی و مستقیم استفاده کنید که نگاه را به سمت پایین بکشد و به پوشاندن هرگونه برآمدگی کمک کند. شلوارهایی که از پارچه‌های سنگین‌تر و ساختار یافته‌تر ساخته می‌شوند منحنی‌های بدنتان را به خوبی پوشش می‌دهند. ژاکت‌ها نیز به خوبی بدون اضافه کردن حجم زیاد به بدنتان کارشان را انجام می‌دهند. در ماه‌های سردتر، یک ژاکت بلندتر راهی عالی برای ایجاد ظاهری لاغرتر برای شماست.

پیراهن مردانه سایز بزرگ

درحالی‌که رنگ‌های خنثی بدون شک انتخابی جذاب برای مردان درشت هیکل هستند، پوشیدن یک پیراهن مردانه شیک نیز راهی عالی برای جلب توجه به ظاهر شماست. پیراهن‌های دکمه‌دار با راه راه‌های عمودی انتخاب مناسبی است. ولی از رنگ‌های خیلی تند و طرح‌های شلوغ دوری کنید و به جای آن از رنگ‌های تیره‌تر و طرح‌های ساده‌تر استفاده کنید. راه راه‌های افقی در بدن افراد اورسایز اصلاً جذاب نیستند، اما اگر خیلی به آن‌ها علاقمندید، به سراغ نوارهای باریک با سایه‌هایی با کنتراست کم بروید.

شلوار جین سایز بزرگ مردانه

انتخاب شلوار جین مردانه سایز بزرگ بسیار سخت است، اما اگر به آن تسلط داشته باشید، می‌توانید به راحتی پهلوهای بیرون زده خود را با آن بپوشانید. به جای مدلی که به باسن شما بچسبد، مدلی را انتخاب کنید که قسمت کمرش درست در قسمت کمرتان قرار بگیرد. اگر دارای اندام متوسطی هستید و فقط در چند ناحیه مشکل دارید، می‌توانید مدل جذب را انتخاب کنید، ولی اگر اضافه وزن دارید، مدل راسته را برگزینید. اگر ران‌هایتان نسبت به سایر قسمت‌ها درشت‌تر است مدلی که از قسمت زانو به سمت پایین تنگ می‌شود بهترین انتخاب خواهد بود.

هودی مردانه سایز بزرگ

یک هودی با کیفیت خوب پایه و اساس کمد لباس هر مرد درشت هیکلی است. طرحی ساده و تک رنگ با یقه هفت انتخاب کنید و مطمئن شوید سرشانه‌هایتان اندازه باشد تا فرم بدنتان را مربعی شکل نشان دهد. هودی‌هایی که قدشان تا زیر باسن است نیز می‌توانند شکم و پهلوهای بزرگ را پنهان کنند.

شلوار اسلش مردانه سایز بزرگ

شلوار جین عالی است، اما بدون شک شلوار اسلش برای مردان سایز بزرگ گزینه‌ای راحت‌تر است. مانند سایر شلوارها، این شلواراسلش مردانه نیز باید راسته و باریک باشد اما تنگ نباشد. خوشبختانه، طراحی‌های امروزی برای شلوار اسلش بسیار جذابتر از مدل‌های سنتی گذشته هستند. یک طرح پنبه‌ای ظریف انتخاب کنید که به ران‌ها نچسبد درحالی‌که در قسمت زانو هم شل نباشد.


لباس-سایز-بزرگ-مردانه

لباس ورزشی مردانه سایز بزرگ

علاوه بر افراد درشت هیکل و سایز بزرگ که برای فعالیت‌های ورزشی نیاز به پوشیدن لباس ورزشی مردانه سایز بزرگ دارند، در بسیاری از ورزش‌ها پوشیدن لباس اورسایز به یک ترند تبدیل شده است. شما افراد لاغر زیادی را در باشگاه‌ها می‌بینید که تمایل زیادی به پوشیدن لباس اورسایز مردانه دارند. برندهای ورزشی زیادی لباس مردانه سایز بزرگ را با ویژگی‌های منحصر به فرد لباس ورزشی تولید می‌کنند که فروششان محدود به افراد تنومند نیست. در هنگام ورزش هرچیزی می‌توانید بپوشید ولی راحتی اولویت دارد.

وقتی بالاتنه بزرگی دارید چگونه لباس بپوشید؟

در هنگام خرید لباس سایز بزرگ مردانه، آن لباسی را نخرید که شاید روزی در آینده اندازه‌تان شود، بلکه لباسی را بخرید که هم اکنون اندازه شماست. تی شرت سایز بزرگ مردانه یقه گردی که به بدن شما می‌چسبد، مناسب شما نیست. تی شرت یقه هفت و از جنس نخ برای شما مناسب‌ترین گزینه است. زیرا باعث می‌شود تنه‌تان کشیده‌تر به نظر برسد. توجه داشته باشید که طرح‌های عمودی مناسب شما خواهند بود.

چگونه در تابستان با اضافه وزن لباس بپوشیم؟

پارچه‌های طبیعی و سبک وزن مانند پنبه و کتان دوست شما در ماه‌های گرم هستند. این پارچه‌های قابل تنفس اجازه می‌دهند هوا جریان داشته باشد و لباس به بدن شما نچسبند. رنگ سرمه‌ای و لباس اورسایز مشکی برای نشان ندادن لکه‌های عرق در قسمت تنه به خوبی عمل می کنند. شلوار کتان یا شلوارک‌های بلند تا روی زانوانتخاب خوبی هستند.

چگونه لباس مردانه سایز بزرگ را به صورت حرفه‌ای به تن کنید؟

رعایت تناسب، کلید لباس پوشیدن درست و حرفه‌ای برای شماست. این بدان معناست که اگر صورت پهن‌تری دارید، لباس‌هایی با یقه پهن بپوشید. اگر سر و سینه بزرگتری دارید، از کراوات پهن به جای مدل‌های باریک استفاده کنید. لوازم جانبی بزرگتر (به ویژه ساعت ها و دکمه های سرآستین) نقش مهمی در ایجاد تناسب دارند.

به طور کلی:

از پوشیدن لباس‌های گشاد خودداری کنید.

لباس‌های ساختاریافته مثل کت و شلوار بپوشید.

لباس‌های آستین بلند و شلوارهای تمام قد را انتخاب کنید.

از ساسپندر یا کمربند استفاده کنید.

تی شرت یقه دار یا پیراهنهایی با یقه پهن انتخاب کنید.

از لوازم جانبی بزرگ مثل ساعت و دکمه سر آستین درشت و کراوات پهن استفاده کنید.

پیراهن‌ها و لباس‌های جلو باز بپوشید.

اگر برایتان امکان دارد لباسهایتان را بدوزید.

پارچه ضخیم تر را برای لباس‌های خود انتخاب کنید.

 لباس‌هایی با رنگ خنثی انتخاب کنید.

نکات مهم در خرید لباس سایز بزرگ مردانه اینترنتی

1. سایز خود را دقیق بدانید.

2. چارت اندازه گیری لباس را حتماً بررسی کنید.

3. نظرات کاربرانی که قبلاً آن لباس را خریده‌اند بخوانید.

4. جنس پارچه‌ای که لباس از آن تهیه شده را بررسی کنید.

5. فریب عکس لباس را نخورید و سعی کنید از لباس مردانه سایز بزرگ مورد نظر خود فیلمی ببینید که نشان دهنده تنخور آن باشد.

6. روی رنگ‌ها حساس نباشید. احتمال کمی اختلاف رنگ بین عکس و خود کالا وجود دارد.

7. ببینید آیا فروشگاه اینترنتی امکان مرجوع کردن کالا را دارد یا خیر.

8. از برندی خرید کنید که تجربه استفاده کردن آن را قبلاً داشته‌اید.

9. از فروشگاه‌های آن لاین معتبر خرید کنید.

10. به عنوان خریدار نظر خود را در سایت همان فروشگاه بنویسید تا دیگران هم از تجربه شما استفاده کنند.

راه‌های مختلفی برای لباس پوشیدن و ایجاد ظاهر و احساس بهتر در افراد سایز بزرگ وجود دارد. اما در نهایت، احساس اعتماد به نفس از طریق دوست داشتن، مراقبت و احترام به خود احتمالاً بهترین راه برای انجام این کار است. اما انتخاب و پوشیدن لباس مردانه سایز بزرگ مناسب هم بی تأثیر نخواهد داشت.

اسپورت لند با ارائه انواع پوشاک سایزبزرگ همراه شماست تا لذت خرید لباس سایز بزرگ مردانه اینترنتی را چشیده و از ورزش کردن لذت ببرید.