فروشگاه پوشاک ورزشی اسپورتلند

به فروشگاه اینترنتی اسپورتلند خوش آمدید !

معرفی و بررسی انواع رکابی بدنسازی

در راهنما / راهنمای خرید

این روزها تاپ‌ها در دنیای مد بسیار رایج هستند. انواع مختلف تاپ در انواع مختلفی از سبک‌ها و طرح‌ها وجود دارند. این تنوع باعث شده که آنها همه کاره و در دسترس باشند. چه در یک مهمانی معمولی و چه در یک جلسه تمرین در باشگاه، می‌توانید آن‌ها را هر زمان و هر کجا که بخواهید بپوشید. اگر می‌خواهید بدانید انواع تاپ مردانه چیست، چگونه باید آن را با سایر لباس‌ها ست کرد و رکابی بدنسازی مردانه باید چه ویژگی‌هایی داشته باشد با ما همراه باشید.

تاپ مردانه چیست؟

تاپ یک تکه لباس بدون آستین است که در اندازه‌ها و انواع مختلفی وجود دارد. کاربردهای بسیار متنوعی دارد و می‌توانید آن را به عنوان لباس ورزشی و یا حتی لباس داخل خانه بپوشید. معمولاً تاپ‌ها از پارچه‌های نرم ساخته می‌شوند و دکمه، آستین و یقه ندارند.

رکابی-بدنسازی

انواع مختلف تاپ مردانه کدامند؟

تاپ‌ قهرمانی

تاپی شیک، کاربردی و فوق‌العاده راحت و مورد علاقه هر فرد ورزشکاری است! به دلیل سبک و هدفی که دارد به آن تاپ اسپرت نیز میگویند.

این تاپ ورزشی مردانه نه تنها راحت است، بلکه از نظر ظاهری نیز بسیار منحصر به فرد می‌باشد. پارچه‌ قابل تنفس داشته و لطافت آن بر روی پوست احساس خوبی می‌دهد.

بند این مدل رکابی ورزشی استاندارد نیست بلکه دو بند آن در پشت بالاتنه شما به هم می‌رسند.

این نوع رکابی بدنسازی مردانه تیغه‌های شانه را در معرض دید قرار می‌دهد و شما می‌توانید به راحتی توده عضلات سرشانه خود را به نمایش بگذارید.

این تاپ ها به دلیل استایلی که دارند، حرکات بازو را در حین تمرین بسیار آسان و راحت می‌کنند.

رکابی بدنسازی قهرمانی با شورت ورزشی ترکیب فوق‌العاده ای را ایجاد می‌کند. حتی می‌توانید آنها را با لگ ورزشی و یا گرمکن ورزشی نیز به تن کنید.

 

تاپ ورزشی مردانه

اگر به دنبال یک تاپ جذب و چسبان هستید، به سراغ تاپ‌های ورزشی بروید. آن‌ها مزایای زیادی دارند و شما آن‌ها را دوست خواهید داشت، به خصوص اگر اهل ورزش و یا تناسب اندام باشید.

این رکابی بدنسازی برای افرادی که در ورزش‌های مختلف مانند تنیس و بدمینتون شرکت می‌کنند عالی هستند. شما همچنین می‌توانید آنها را هنگام تمرین در باشگاه، دویدن و یا دوچرخه سواری بپوشید.

پارچه این تاپ مردانه به راحتی کش می‌آید و انعطاف‌پذیری خوبی دارد.

تاپ ورزشی مردانه را با شلوار گرمکن، شلوار ورزشی مردانه یا شورت خود ست کنید تا یک لباس بدنسازی مردانه ایده‌آل برای خود داشته باشید. اگر قصد تمرین دارید، می‌توانید کفش‌های ورزشی خود را با رنگ آن ست کنید.

برای پیاده روی یا دویدن می‌توانید در صورت لزوم روی آن یک بادگیرمردانه بپوشید.

رکابی-بدنسازی

تاپ های بدون پشت

تاپ‌های بدون پشت این روزها مورد توجه زیادی قرار گرفته‌اند. افراد شیک پوش چند مدل از این رکابی ورزشی را در کمد لباس خود دارند. فرقی نمی‌کند استایل بدنی شما چگونه است. اگر این رکابی بدنسازی را درست بپوشید بسیار شیک به نظر خواهد آمد.

این مدل تاپ مردانه را ورزشکارانی که بدنسازی کار می‌کنند زیاد استفاده می‌نمایند. زیرا فرصت خوبی را برای نشان دادن عضلات ناحیه شانه فراهم می‌کند.

شما می‌توانید این رکابی بدنسازی را با شلوارک جذب تا بالای زانو بپوشید تا استایلی شیک و جذاب داشته باشید.

 

رکابی مردانه بیسیک

این رکابی‌ها یکی از ملزومات کمد لباس هستند زیرا می‌توانید به راحتی آن‌ها را با هر چیزی ست کنید. هر مردی باید حداقل 3-4 تاپ مردانه بیسیک را داشته باشد تا در هر موقعیتی از آن استفاده کند.

معمولاً تک رنگ و به رنگ سفید، خاکستری و مشکی هستند. در واقع این مدل رکابی مردانه تیشرت مردانه‌ای است که آستین ندارد. خیلی از مردان آن را به عنوان زیرپوش استفاده می‌کنند.

در تابستان، می‌توانید آن‌ها را به تنهایی بپوشید و در زمستان، گزینه خوبی برای لایه بندی هستند.

پوشیدن این نوع رکابی مردانه نیاز به ترکیب خاصی ندارد. می‌توانید آن را با شورت یا شلوارک ورزشی و حتی با شلوار گرمکن به تن کنید.

 

رکابی بدنسازی مردانه طرح دار

اگر می‌خواهید بدون به خطر انداختن راحتی، شیک به نظر برسید، تاپ مردانه با طرح سفارشی برای شما مناسب است. شما می‌توانید طرح‌ها و الگوهای خود را برای ایجاد یک رکابی بدنسازی به دلخواه خود انتخاب کنید.

چنین تاپ طرح داری قابل توجه و بسیار چشم نواز خواهد بود.

بسته به طرحی که انتخاب می‌کنید شلوار یا شورت ورزشی مناسب را برگزینید.

 

رکابی بدنسازی

تاپ‌های عضلانی جذاب و در عین حال راحتی هستند. بنابراین، می توانید به راحتی با آن‌ها ورزش کنید. بسیاری از آن‌ها در طرح‌های جذاب در دسترسند.

آنها در بین زنان و مردان به یک اندازه محبوب هستند و دلیل آن ظاهر جذابی است که ایجاد می‌کنند. معمولاً مردان آن را برای به رخ کشیدن عضلات خود می‌پوشند.

اگر به باشگاه می‌روید رکابی بدنسازی خود را با شلوارهای جذب یا شورت بلند مردانه بپوشید.

 

تاپ مردانه با طرح‌های چاپی

تاپ‌های چاپ شده لباس پوشیدن را بسیار آسان می‌کنند زیرا گزینه‌های زیادی برای انتخاب دارید. شما می‌توانید به هر طرحی در ذهن خود فکر کنید و احتمالاً آن را در بین تاپ ورزشی مردانه چاپی پیدا خواهید کرد.

با توجه به سلیقه خود طرحی را انتخاب کنید که هنگام پوشیدن آن حس خوبی به شما بدهد. طرح‌های زیادی برای رکابی بدنسازی چاپی تولید می‌شود که انگیزه و قدرت شما را در حین ورزش بیشتر می‌کند.

رکابی-بدنسازی

رکابی بدنسازی کلاه دار

این مدل رکابی بدنسازی صرفاً در جهت پیروی از مد طراحی و تولید نشده است. بیشتر افراد آن را فقط به این دلیل که مد روز است می‌خرند. کلاه این مدل تاپ ورزشی مردانه می‌تواند از سر و صورت شما در برابر آفتاب سوختگی در هنگام ورزش در فضای باز محافظت کند. همچنین می‌توانید از آن برای خشک کردن عرق سر و صورت خود در هنگام تمرین استفاده کنید. برخی از افراد هم در حین انجام تمرینات از کلاه آن برای ایجاد حریم خصوصی استفاده می‌کنند تا کسی مزاحم تمرینشان نشود.

 

شورت و رکابی بدنسازی

ورزشکاران زیادی هستند که دوست دارند لباس‌ بدنسازی مردانه‌ شان ست باشد تا وقت کمتری را برای انتخاب لباس‌های خود صرف کنند. ست شورت و رکابی بدنسازی برای این افراد بهترین گزینه است. طراحی تاپ ورزشی هماهنگ با شورت ورزشی حس خوب و مطمئنی را به این دسته از افراد می‌دهد.

نکات مهم در هنگام انتخاب و پوشیدن رکابی بدنسازی

1- تناسب را در نظر بگیرید.

طول قد رکابی ورزشی مردانه باید درست زیر کمربند شما بیفتد.

بطور معمول می‌گویند رکابی بدنسازی مردانه باید تنگ باشد تا ماهیچه‌هایتان را به نمایش بگذارد. هرچند این موضوع می‌تواند درست باشد اما برای راحتی بیشتر بهتر است تاپ شما کمی گشاد باشد زیرا در این صورت فضایی بین پوست و لباستان وجود دارد و می‌توانید خنک بمانید.

 

2- حواستان به میزان نمایش بدنتان باشد.

مقدار پوستی که نشان می‌دهید نباید بیش از حد باشد. گشادی حلقه رکابی بدنسازی شما نباید بیشتر از اولین دنده قفسه سینه‌تان باشد و بهتر است یقه بالاتر از سینه‌هایتان قرار بگیرد.

 

3- محدودیتی برای انتخاب ندارید.

اگر در یک رکابی بدنسازی خوب به نظر می‌رسید، همه متوجه خواهند شد که به این دلیل است که برای انجام آن وقت گذاشته‌اید. رنگ و طرح رکابی بدنسازی مردانه محدودیتی ندارد. درست است که برای لباس‌های رسمی‌تر باید مواظب خیلی چیزها بود اما برای رکابی ورزشی مردانه که یک استایل غیررسمی است خودتان را به هیچ چیزی محدود نکنید.

 

4- آراسته باشید.

مهم نیست که چقدر تناسب اندام دارید، باید قبل از بیرون رفتن با تاپ مردانه جدید خود و ظاهر شدن در ملاء عام آن را بپوشید و خود را برانداز کنید. تاپ ورزشی مردانه نسبت به تیشرت، قسمت‌های بیشتری از بدنتان را به نمایش می‌گذارد. بنابراین باید نظافت شخصی را رعایت کنید. بسیاری از مردان هنگام پوشیدن رکابی بدنسازی موهای بدنشان را می‌تراشند تا آراسته‌تر به نظر برسند و خط سایه عضلاتشان به خوبی مشخص شود. البته این یک موضوع شخصی است.

 

5- رکابی مردانه را در مکان درست بپوشید.

درست است که رکابی مردانه فقط برای پوشیدن زیر لباس و یا باشگاه نیست. شما می‌توانید ترکیب درستی از رکابی با سایر لباس‌های خود ایجاد کنید و از پوشیدن آن در موقعیت مناسب لذت ببرید. درست است: موقعیت مناسب. اینکه بدانید چه لباسی برای چه موقعیتی مناسب است اهمیت زیادی دارد. رکابی بدنسازی قطعاً اتخاب خوبی برای پوشیدن در یک مهمانی شبانه نیست!

رکابی-بدنسازی

چگونه سایز مناسب رکابی بدنسازی مردانه را بدانیم؟

  1. یک رکابی مردانه‌ که در حال حاضر اندازه شماست و با آن راحت هستید را انتخاب کنید.
  2. آن را صاف و بدون چروک روی سطحی صاف پهن کنید. زیاد از حد آن را نکشید.
  3. قسمت سینه را از پهلو به پهلو درست از زیر حلقه آستین که عریض‌ترین بخش تاپ مردانه شما خواهد بود، اندازه بگیرید.
  4. اندازه قد رکابی از بالاترین قسمت روی شانه تا لبه پایینی آن خواهد بود.
  5. برای اندازه گیری حلقه آستین، رکابی مردانه خود را از وسط تا بزنید بطوری که حلقه‌ها درست روی هم قرار بگیرند. سپس بدون اینکه تاپ را بکشید از قسمت بالایی تا انتهای حلق آستین را سایز بزنید.
  6. عرض یقه را از قسمت مرکزی برش یقه در پشت از یک سمت به سمت دیگر اندازه بگیرید.
  7. فاصله شانه میزان فضای بین دو بند رکابی که بر روی شانه قرار می‌گیرد خواهد بود.
  8. برای بدنسازان اندازه کارور رکابی مردانه بسیار مهم خواهد بود. کارور لباس فاصله عرض سینه در قسمت جلو و عرض شانه در قسمت پشت است. از آنجایی که رکابی بدنسازی حلقه آستین‌هایی بزرگتر از حد استاندارد دارند ممکن است کارور کوچکتری داشته باشند. توجه به این نکته اهمیت دارد زیرا نمایش بیش از حد بدن در یک جمع صورت خوبی نداشته و آزاد دهنده خواهد بود.

رکابی-بدنسازی

هنگام خرید رکابی بدنسازی به چه نکاتی توجه کنید:

جنس:

رکابی بدنسازی نخی برای فعالیت‌های ورزشی گزینه خوبی نیست. رکابی بدنسازی مانند هر لباس ورزشی دیگر باید از پارچه‌های مناسب با ویژگی‌های ورزشی تولید شود. فلامنت سوزنی نوعی پارچه کشسان است که قابلیت تنفس خوبی داشته و در دوخت لباس‌های ورزشی استفاده می‌شود. رکابی بدنسازی سوزنی از بهترین جنس‌های موجود در بازار است.

قیمت:

چون پارچه کمتری در تولید رکابی بدنسازی به کار رفته، نباید انتظار داشته باشید که رکابی بدنسازی ارزان باشد! برندهای معتبر محصولاتشان گرانتر از شرکت‌هایی است که برای دیده شدن فقط از آرم برندهای معتبر استفاده می‌کنند زیرا در تولید محصولاتشان از فناوری‌های روز استفاده می‌نمایند. رکابی بدنسازی نایک جزو پرطرفدارترین انواع رکابی‌ مردانه است.

رنگ:

رنگ تاپ ورزشی همانند هر لباس دیگر یک موضوع کاملاً شخصی است. بطور کلی هر مردی باید یک رکابی مردانه مشکی و یک رکابی مردانه سفید در کمد لباس خود داشته باشد. زیرا این‌ها رنگ‌هایی هستند که به راحتی با هر چیزی ست می‌شوند. نکته کلیدی در مورد رکابی مردانه این است که اگر می‌خواهید آن را به عنوان زیرپوش استفاده کنید حتماً برای پوشیدن زیر پیراهن‌های رنگ روشن رکابی با رنگ طوسی کمرنگ را انتخاب کنید زیرا به هیچ عنوان سایه نمی‌اندازد و دیده نمی‌شود. پوشیدن رکابی سفید زیر لباس‌های روشن بزرگترین اشتباه در استایل کردن است.

قیمت:

رکابی مردانه به عنوان زیرپوش باید زود به زود تعویض شود اما چون بطور مداوم پوشیده می‌شود باید در برابر شستشوی روزانه مقاوم و باکیفیت باشد. رکابی بدنسازی که بطور حرفه‌ای در هنگام ورزش پوشیده می‌شود باید از جنس ورزشی و با قابلیت‌های ورزشی باشد. معمولاً لباس هرچه باکیفیت‌ترباشد قیمتش بیشتر است. هرچند این قانون همیشه صادق نیست.

سایز:

هرچند این روزها پوشیدن لباس اورسایز مد شده است اما پوشیدن سایز مناسب هر لباس از جمله رکابی مردانه به خوش استایل بودن شما کمک می‌کند. همیشه از پوشیدن لباسهای خیلی تنگ و خیلی گشاد اجتناب کنید. از سایز رکابی مردانه‌ای که در حال حاضر می‌پوشید استفاده کنید و یا قسمت‌های مختلف بدن را اندازه بگیرید و با چارت سایز محصول مقایسه کنید. که این دومی روش مطمئن‌تر است. زیرا سایز محصولات شرکت‌های مختلف از هم متفاوتند.

خرید از فروشگاه معتبر

فروشگاه‌های معتبر معمولاً تنوع مدل و قیمت محصولاتشان بالاست. از رکابی بدنسازی سایز بزرگ گرفته تا تاپ مردانه روزانه و از برندهای معروف گرفته تا برندهای غیرمعروف اما باکیفیت را موجود دارند. خرید تاپ ورزشی از یک فروشگاه فروش محصولات تخصصی معتبر مثل اسپرت لند اطمینان خاطر بیشتری را به شما می‌دهد.

با توجه به موارد گفته شده، شما ار رکابی بدنسازی خود چه انتظاری دارید؟ کدام مدل را می‌پسندید و چرا؟ تجربیات شما راهنمای خرید افراد دیگر خواهد بود.