فروشگاه پوشاک ورزشی اسپورتلند

به فروشگاه اینترنتی اسپورتلند خوش آمدید !

راهنمای خرید کاپشن زنانه

در راهنما / راهنمای خرید

وقتی فصل سرما نزدیک می شود یکی از دغدغه های افراد خرید لباس مناسب فصل می باشد و چون خانم ها به زیبایی ظاهری نسبت به آقایان در خرید حساس تر هستند، در این مقاله سعی بر آن داریم تا فاکتور هایی دقیق و اساسی را برای خرید کاپشن زنانه بیان کنیم که بهترین و مناسب ترین انتخاب برای شما حاصل شود.

خرید کاپشن زنانه

لباس های گرم مناسب برای بانوان شامل پالتو، کاپشن، ژاکت، پلیور، شنل بافت و ... می باشد که بر اساس علایق و سلیقه و شرایط آب و هوای منطقه ی زندگی خود از آن ها استفاده می کنند. بانوانی که سرمای بیشتری را احساس می کنند بهتر است در انتخاب کاپشن، مدل هایی با قد بلند را انتخاب کنند تا گرمای بیشتری داشته باشد که انتخاب پالتو بهترین گزینه می باشد. اما بعضی از بانوان علاقه ای به پوشیدن پالتو ندارند و بیشتر علاقه مند به پوشیدن کاپشن هستند؛ به همین دلیل امروزه در طراحی کاپشن های زنانه تنوع بسیاری دیده می شود.

قبلا اکثر کاپشن ها قد کوتاهتری داشتند، اما به دلیل استقبال بعضی از بانوان از کاپشن هایی با قد بلند، طراحان تنوع بیشتری را در مدل و قد و اندازه ی کاپشن ها ایجاد کرده اند تا انتخاب نمودن به سهولت امکان پذیر شود.

اکثر اوقات خانم ها زمان بیشتری را صرف خرید کردن، می کنند اما با آگاهی و رعایت کردن یک سری قواعد و اصول می توانند به خرید خود سرعت بیشتری ببخشند و خریدی با کیفیت و انتخابی مناسب تر انجام دهند.


خرید-کاپشن-زنانه
خرید-کاپشن-زنانه

انواع مدل های کاپشن زنانه

کاپشن واژه‌ای روسی است که با همان تلفظ به زبان فارسی راه پیدا کرده و مورد استعمال قرار گرفته است. معادل انگلیسی آن Jacket یا Hood و یا Winter Coat می باشد. کاپشن های ضد آب یا غیر ضد آب دارای مدل های مختلف می باشند که در ادامه به شرح آن ها می پردازیم.

اسپورت لند به عنوان بزرگترین فروشگاه لباس ورزشی با هدف تأمین کالای با کیفیت ورزشی در خدمت همه علاقمندان به ورزش و پوشاک اسپورت می باشد. می‌توانید با مراجعه به منوی اصلی سایت اسپورت لند ، لباس یا کفش ورزشی مورد نظر خود را از میان محصولات متنوع انتخاب کنید 

کاپشن های زنانه ی معمولی یا کژوال

این نوع از کاپشن ها برای استفاده ی روزانه در محیط کار و بیرون از خانه بسیار کاربردی می باشند و از لحاظ گرما بخشی به بدن بسیار مناسب هستند. همچنین اگر با یک کلاه و یقه ی خزدار ترکیب شوند ، استایلی خاص و تیپی متفاوت برای شما خلق می کنند.

کاپشن های زنانه ی ورزشی یا اسپرت

این نوع از کاپشن ها برای استفاده ی ورزشکاران در فصل زمستان کاربردی است که در حین ورزش کردن از کاپشن های اسپرت و یا ورزشی استفاده می کنند.

تفاوت بارز آن ها نسبت به کاپشن های معمولی، ضخامت کمترشان می باشد و سبک تر می شوند که ورزشکاران هنگام ورزش کردن احساس راحتی و آزادی بیشتری دارند. همچنین می نوان از بادگیرهای ورزشی زنانه هم در این شرایط استفاده کرد.

کاپشن های زنانه لحافی

کاپشن های لحافی از ضخامت بسیار بالایی برخوردار می باشند؛ زیرا یک لایه ی ضخیم پشم شیشه در دوخت قسمت های مختلف آن به کار می برند که گرمای زیاد تری را ایجاد می نماید.

بانوانی که لاغر یا دارای اندام ظریف هستند، انتخاب کاپشن های لحافی گزینه ی بسیار مناسبی است چون حجم بدن بیشتر و بزرگتر به نظر می آید.

کاپشن های زنانه کلاه دار

این نوع از کاپشن های زنانه همان کاپشن های معمولی می باشند با این تفاوت که در طراحی آنان یک کلاه در نظر گرفته شده است تا در مواقع نیاز بتوان کلاه را بر سر گذاشت و از آن بهره برد. وجود کلاه در سرمای شدید، بارش برف و باران، وزش باد و یا حتی ورزش کردن بسیار کاربردی می باشد.

علاوه بر این اوصاف می تواند از لحاظ زیبایی شناختی نیز در کاپشن های زنانه با مدل های مختف تاثیرگذار باشد.

کاپشن های زنانه با رویه ی دو لایه

کاپشن های زنانه که از دو لایه ی رویی دوخته می شوند کاملا ضد آب می باشند که لایه بیرونی ضد آب است و لایه داخلی طوری طراحی می شود که از عرق کردن بدن جلوگیری می کند. در بعضی از کاپشن ها از لایه های توری نیز استفاده می شود.

کاپشن های زنانه با رویه ی الیاف مصنوعی

از جمله ویژگی های کاپشن های زنانه با رویه ی الیاف مصنوعی قیمت مناسب آن نسبت به سایر کاپشن ها می باشد و بسیار گرما بخش در هوای بارانی و سرد و ضد آب است. با این حال این مدل کاپشن ها معمولا وزن سنگین و عمر کوتاهی دارند و البته انتخاب چندان شیک و لوکسی نیست و برای استفاده ی روزانه مناسب می باشد.

کاپشن های زنانه از جنس چرم یا پوست

کاپشن های چرم زنانه که از چرم طبیعی و یا کاپشن هایی که از پوست حیوانات تهیه می شوند، علاوه برکشتن حیوانات که با رعایت حقوق حیوانات مخالف است، از قیمت بسیار بالایی برخوردار است و بسیار گران قیمت هستند.

 
نگهداری کاپشن های چرم و پوستی کار آسانی نیست؛ زیرا در شرایط آب و هوایی بارانی و یا بسیار گرم از بین می روند و رعایت نکات خاصی برای نگهداری این گونه کاپشن ها الزامی است. با این حال گرمادهی زیاد، عمر بالا در صورت نگهداری صحیح و ظاهر بسیار شیک و زیبا از جمله ویژگی های مثبت این دسته از کاپشن های زنانه می باشد.