فروشگاه پوشاک ورزشی اسپورتلند

به فروشگاه اینترنتی اسپورتلند خوش آمدید !

آنچه باید در مورد تی شرت ورزشی زنانه بدانیم؟

در راهنما / راهنمای خرید

ورزش، راه سلامتی و تندرستی است که رشته های ورزشی مختلفی وجود دارد که خانم ها متناسب با سلیقه خود می توانند در هر کدام از آن ها فعالیت کنند. اگر چه رشته های ورزشی با هم متفاوت است، اما داشتن یک تی شرت ورزشی زنانه لازم و ضروری است که برای خانم هایی که به بدنسازی و تناسب اندام علاقه دارند، یک وسیله پر کاربرد به حساب می آید.

اگر شما نیز به ورزش علاقه دارید و قصد خرید تی شرت ورزشی زنانه را دارید، با ما همراه باشید تا اطلاعاتی کاربردی در خصوص این لباس شیک و همه کاره ورزشی را در اختیارتان قرار دهیم.

تی شرت ورزشی زنانه

صنعت مد روز به روز تغییر می کند و لباس ها را با تنوع و خصوصیات جدیدتری به بازار عرضه می کند که همین امر سبب تغییر در معنی تی شرت نیز شده است. تی شرت یعنی یک لباس بدون آستین، بدون دکمه و بدون یقه است که با تغییر صنعت مد امروزه تی شرت های یقه دار و آستین دار به بازار نیز عرضه شده است.

تیشرت-ورزشی-زنانه

تی شرت ها بسیار راحت هستند و این راحتی در راستای انجام حرکت های ورزشی می باشد تا ورزشکار بدون خستگی و تنگ بودن لباس تمام حرکت ها را انجام دهد که برای این هدف از پارچه های کشی بیشتر استفاده می شود.

همچنین به دلیل تعرق زیاد در زمان ورزش کردن لازم است که جنس تی شرت دارای تنفس پذیری بالایی باشد. تمام این موارد سبب شده تا تی شرت ورزشی زنانه برای خانم های ورزشکار انتخاب ایده آلی باشد.

دسته بندی تی شرت ورزشی زنانه بر اساس جنس آن لباس های ورزشی را از جنس های مختلفی می سازند که هر کدام از آن ها ویژگی ها و قیمت های مختلفی دارد. ورزشکار باید متناسب با سلیقه و بودجه خود یکی از انواع مدل های تی شرت ورزشی زنانه با جنس دلخواه را خریداری کند. در همین راستا برای شناخت بیشتر در ادامه دسته بندی تیشرت آستین بند زنانه را بر اساس جنس آن انجام داده ایم.

تی شرت ورزشی زنانه از جنس پلی استر

پلی استر یکی از الیاف های پر مصرف در صنعت پوشاک می باشد که در لباس ورزشی نیز مورد استفاده قرار می گیرد. تی شرت های با این نوع جنس سبب می شوند که ورزشکار کمتر عرق کند زیرا تنفس پذیری آن ها بالاست. همچنین شستن و پاک کردن آن از لکه ها راحت است و حالت کشسانی آن، این نوع تی شرت زنانه ورزشی را با دوام و راحت می کند.

تی شرت ورزشی زنانه از جنس پنبه

یکی دیگر از الیاف هایی که در تولید تی شرت ورزشی به کار می رود، پنبه است که کاملا طبیعی است. طبیعی بودن این الیاف یک مزیت به حساب می آید، اما باید بدانید که معمولا این تی شرت ها رنگ پس می دهند پس باید آن ها را با دست بشویید‌. همچنین اگر قصد خرید تی شرت ورزشی زنانه با این نوع پارچه را دارید، یک سایز بزرگتر بخرید زیرا امکان آب رفت آن هم وجود دارد.

 

تی شرت ورزشی زنانه از جنس کتان

یکی دیگر از الیاف طبیعی که در تولید تی شرت به کار می رود، کتان است که انتخاب مناسب و ایده آلی برای خانم های با پوست حساس است. این نوع تی شرت ورزشی برخلاف تی شرت ورزشی از جنس پنبه آب رفت ندارد پس حتما سایز مناسب خود را خریداری کنید.

تی شرت ورزشی زنانه از جنس ریون

تقریبا همه خانم ها با پارچه ریون آشنا هستند زیرا لباس های زنانه متنوعی با این نوع پارچه ساخته می شوند. این پارچه نیز دارای الیاف مصنوعی است و تغییر سایز نمی دهد. اگر شما به پارچه ریون علاقه دارید، امکان خرید تی شرت ورزشی با این نوع پارچه نیز فراهم شده است.

تیشرت-ورزشی-زنانه

تی شرت زنانه ورزشی با الیاف طبیعی یا مصنوعی. کدام بهتر است؟

همان طور که در قسمت قبل نیز اشاره شد، تنوع در جنس پارچه تی شرت ورزشی زنانه زیاد است. اما می توان آن ها را در دو دسته تی شرت های با الیاف طبیعی و مصنوعی دسته بندی کرد که در ادامه آن ها را با یکدیگر مقایسه کرده ایم:

- تی شرت های با الیاف طبیعی یا همان ارگانیک حساسیت زا نیستند، ولی تی شرت ورزشی با الیاف مصنوعی می تواند سبب حساسیت شود‌. پس افرادی که دارای آلرژی و حساسیت هستند، تی شرت با الیاف طبیعی را باید خریداری کنند.

- تی شرت های با الیاف مصنوعی دوام بیشتری دارند و بارها می توانید از آن ها استفاده کنید.

- حالت کششی در تی شرت با الیاف طبیعی نسبت به الیاف مصنوعی کمتر است.

- احتمال رنگ پس دادن در تی شرت با الیاف طبیعی وجود دارد، در حالی که در الیاف مصنوعی این چنین نیست.

- کسر آب در تی شرت ورزشی زنانه با الیاف طبیعی وجود دارد نه الیاف مصنوعی.

نکاتی که باید در خرید تی شرت ورزشی زنانه به یاد داشته باشید:

معیارها در انتخاب لباس ورزشی سلیقه ای و متفاوت است، اما برخی از نکات برای همه افراد یکسان است که ما در ادامه مهم ترین نکات خرید تی شرت ورزشی زنانه را لیست کرده ایم:

جنس تی شرت ورزشی

تی شرت با الیاف طبیعی از کیفیت بهتری برخوردار است پس انتخاب بهتری نیز به حساب می آیند. افراد دارای حساسیت پوستی حق خرید تی شرت با الیاف مصنوعی را ندارند.

قیمت تی شرت ورزشی

قیمت در زمان خرید مهم است پس باید به سراغ مدل ها و جنس هایی بروید که در محدوده بودجه شما قرار می گیرند. اگر پول و قیمت تی شرت زیاد برایتان اهمیت ندارد، تی شرت ورزشی زنانه با الیاف طبیعی را انتخاب کنید.

اندازه و سایز تی شرت ورزشی زنانه

تی شرت ها همچون لباس های دیگر در ابعاد و سایزهای مختلفی تولید می شوند که هر شخصی باید سایز مناسب خود را انتخاب کند. معمولا تی شرت های الیاف طبیعی آب رفت دارند که باید یک سایز بزرگتر را خریداری کنید در حالیکه در الیاف مصنوعی این گونه نیست. پس در زمان خرید حتما از فروشنده کسر آب تی شرت را جویا شوید.

مدل تی شرت

تی شرت ها در مدل های مختلفی تولید می شوند و می توانند با یقه و بدون یقه، با آستین و بدون آستین، طرح دار و بدون طرح باشند که انتخاب به عهده شماست.

فروشگاه مناسب برای خرید تی شرت ورزشی

زمانی این ویژگی ها و نکات درست و منطقی پیش می رود که فروشگاه مناسبی را برای خرید انتخاب کرده باشید. فروشگاه اینترنتی معتبر راهی مناسب برای خرید است زیرا تنوع محصول و برند زیاد است و فروشگاه از فروش اجناس بی کیفیت خودداری می کند. در فروشگاه اینترنتی تمام اطلاعات تی شرت و نظر کاربران وجود دارد که راهنمای مناسبی برای خرید می باشد.